Версия за печат

00080-2012-0043

BG-гр. София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на здравеопазването, пл. "Света Неделя" № 5, За: Иво Янчев, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9301466, E-mail: iyanchev@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mh.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на строителни и монтажни работи в домове за медикосоциални грижи за деца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: на територията на гр. Русе, гр. Монтана, гр. Пазарджик, гр. Търговище, гр. Перник, гр. София, гр. Габрово, гр. Пловдив
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство”, включително изпълнение или проектиране и изпълнение с каквито и да е средства на една или няколко строителни и монтажни работи по приложение № 1, свързани с изграждането, реконструирането, преустройството, поддържането, възстановяването или рехабилитацията на сгради или строителни съоръжения по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, буква „б” от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Строителни и монтажни работи на домове за медикосоциални грижи за деца”. Описание: строителство (преустройство, реконструкция, модернизация) и ремонт, подходящи и необходими за осигуряване на среда за предоставяне на качествени социално – здравни услуги за деца от 0 до 3 г. Предвидените строителни дейности ще бъдат извършени в помещенията, в които ще бъдат предназначени за новите социални и здравни услуги за деца до 3 г. възраст. По този начин ще се постигне трайното подобряване на инфраструктурата в сградите, в които е предвидена интервенция по настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ. С проектното предложение за кандидатстване по настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ не се предвиждат и няма да бъдат извършвани строителни дейности в други помещения, извън включените в конкретните инвестиционни проекти (съгл. ЗУТ). Предвидените дейности в своята съвкупност осигуряват, от една страна, постигане на целите на проекта, а от друга, стриктното изпълнение на условията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и всички изисквания на релевантната българска нормативна уредба.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност без ДДС
6883951.01 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: • Обособена позиция № 1 – 13 418 лева; • Обособена позиция № 2 – 8 122 лева; • Обособена позиция № 3 – 10 238 лева; • Обособена позиция № 4 – 8 427 лева; • Обособена позиция № 5 – 6 720 лева; • Обособена позиция № 6 – 3 153 лева. • Обособена позиция № 7 – 7 490 лева. • Обособена позиция № 8 – 11 267 лева. а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: БНБ Централно управление, Банков код (BIC): BNBG BGSD, Банкова сметка (IBAN): BG83 BNBG 9661 3000 1293 01 Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: БНБ Централно управление, Банков код (BIC): BNBG BGSD, Банкова сметка (IBAN): BG83 BNBG 9661 3000 1293 01

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане: 1. авансово плащане - ........... % (от нула на сто и не повече от десет на сто) от общата цена на договора с включен ДДС, което ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще обезпечи с банкова гаранция в размер на 100 % от искания аванс. Авансът се изплаща в срок до 60-дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка -обр.2 от НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ срещу представяне на банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. междинни плащания - 70 % (седемдесет на сто) от общата цена на действително извършените строително-монтажни и строително-ремонтни работи с включен ДДС, платими в срок до 60 (шестдесет) дни, след подписването от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР на протокол образец № 19 за действително извършени работи, придружен с количествено-стойностни сметки на действително извършените строителни работи и оригинална фактура. От действителната стойност на всеки документ за заплащане се удържат …… % (……. на сто), платени авансово и …… % (……. на сто), платими след издаване на разрешението за ползване. 3. окончателно плащане – в размер на разликата между общата цена за изпълнение на договора с включен ДДС, от която се приспадат авансовото и междинните плащания. Окончателното плащане се изплаща в срок от 60 (шестдесет) дни след издаване на разрешението за ползване от ДНСК, придружено с доклад на СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР и оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията по договора се извършват по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка. Във всяка фактура ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да посочи, че плащането се извършва по проект „Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавни лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, в изпълнение на договор схема за предоставяне на безвъзмездна помощ BG161PO001/1.1-08/2010, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и която е подписана от Министерството на здравеопазването и Министерството на регионалното развитие и благоустройството.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение.Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д" и 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана с предмета на възлаганата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: плик № 1 с надпис „Документи за подбор” - в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8 и 12-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" - в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката и посочените в документацията изисквания; плик № 3 с надпис "Предлагана цена", в който се поставя ценовото предложение на участника. В случай, че участникът представя оферта по повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват, съгласно нормата на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят в отделни пликове според обособените позиции, за които участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот за посочените три (2009, 2010 и 2011 г.) години. Декларацията следва да бъде придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър; 2. Декларация, съдържаща информация за оборота от строителството, което е предмет на поръчката (ново строителство и/или реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда) за посочените три (2009, 2010 и 2011 г.) години; 3. Заверено от участника копие от застраховката по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството, валидна към датата на подаване на офертата; 4. Удостоверение, издадено от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия на участника, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди крайният срок за подававе на офертите в настоящата процедура - оригинал. Възложителят ще приеме всеки друг документ, издаден от банка и доказващ по недвусмислен начин, че участникът ще разполага с тези средства за периода на изпълнение на настоящата обществена поръчка. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват лица: 1. Реализирали общ оборот през последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в размер не по-малко от: 1.1. За обособена позиция № 1 - 2 683 752 лева; 1.2. За обособена позиция № 2 – 1 624 580 лева; 1.3. За обособена позиция № 3 – 2 047 635 лева; 1.4. За обособена позиция № 4 – 1 685 528 лева; 1.5. За обособена позиция № 5 – 1 344 064 лева; 1.6. За обособена позиция № 6 – 630 614 лева; 1.7. За обособена позиция № 7 – 1 498 162 лева; 1.8. За обособена позиция № 8 – 2 253 562 лева. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през посочените три години и не може да представи информация за общия оборот за посочените три (2009, 2010 и 2011 г.) години или баланси и отчети за приходите и разходите за посочените по-горе три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 2. Реализирали оборот от строителството, което е предмет на поръчката (ново строителство и/или реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда) през последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в размер не по-малко от: 2.1. За обособена позиция № 1 - 1 341 876 лева; 2.2. За обособена позиция № 2 – 812 290 лева; 2.3. За обособена позиция № 3 – 1 023 817 лева; 2.4. За обособена позиция № 4 – 842 764 лева; 2.5. За обособена позиция № 5 – 672 032 лева; 2.6. За обособена позиция № 6 – 315 307 лева; 2.7. За обособена позиция № 7 – 749 081 лева; 2.8. За обособена позиция № 8 – 1 126 781 лева. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през посочените три години и не може да представи информация за оборота от строителството, което е предмет на поръчката (ново строителство и/или реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда), същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от строителството, което е предмет на поръчката от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 3. Участниците трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството. 4. За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участниците следва да представят удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от: 4.1. За обособена позиция № 1 - 670 938 лева; 4.2. За обособена позиция № 2 – 406 145 лева; 4.3. За обособена позиция № 3 – 511 908 лева; 4.4. За обособена позиция № 4 – 421 382 лева; 4.5. За обособена позиция № 5 – 336 016 лева; 4.6. За обособена позиция № 6 – 157 653 лева; 4.7. За обособена позиция № 7 – 374 540 лева; 4.8. За обособена позиция № 8 – 563 390 лева. Забележка: В случай, че участник представя оферта за повече от една обособена позиция, участникът следва да представи документи, доказващи че отговаря на сбора от минималните изисквания по всяка обособена позиция, за която представя оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация (Образец № 6), съдържаща списък на изпълнените от участника договори за строителството, което е предмет на обществената поръчка (ново строителство и/или реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда) за последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. 2. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, то същият прилага: еквивалентен документ от страната членка на ЕС или декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава след получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС; 3. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: 3.1. Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, 3.2. документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи); 3.3. Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците 1. Участникът да има изпълнени за последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко два договора за изпълнение на строителството, което е предмет на обществената поръчка (ново строителство и/или реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда); 2. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната с предмет строителство. За българските участници такава регистрация е вписването им в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности, както следва: 2.1. За обособена позиция № 1 - І-ва група, четвърта категория; 2.2. За обособена позиция № 2 – І-ва група, трета категория; 2.3. За обособена позиция № 3 – І-ва група, четвърта категория; 2.4. За обособена позиция № 4 – І-ва група, четвърта категория; 2.5. За обособена позиция № 5 – І-ва група, трета категория; 2.6. За обособена позиция № 6 – І-ва група, четвърта категория; 2.7. За обособена позиция № 7 – І-ва група, трета категория; 2.8. За обособена позиция № 8 – І-ва група, трета категория. 3. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката следния персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител обект –трябва да: • има диплома от завършено висше образование с квалификация: строителен инженер със специалност ПГС/ССС, електроинженер, ВиК, ОВ или еквивалентна; • има опит в областта на управление на инвестиционни проекти – минимум 5 години; • да е изпълнявал длъжността „Ръководител обект” на най-малко три обекта с предмет, подобен на предмета на поръчката Технически ръководител, който: • има диплома от завършено висше техническо образование с квалификация инженер, със специалност ПГС/ССС или диплома за строителен техник или еквивалентна; • да има минимум 5 години на позиция технически ръководител, както и да е участвал като технически ръководител при изпълнението на не по-малко от 3 обекта сходни с този, предмет на настоящата обществена поръчка. Експерт - контрол на качеството, който: • има диплома от завършено висше образование с квалификация строителен инженер или еквивалентна; • има най-малко 3 години стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР. • да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество или еквивалентно Експерт - координатор по безопасност и здраве, които: • има най-малко 3 години стаж на длъжност „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или еквивалентна; • да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ, бр. 37/2004 г., изм. и доп. ДВ, бр. 102/2006 г.) или еквивалентно. Забележка: В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката, не могат да участват в изпълнението на повече от една обособена позиция. Експерт от екипа на един участникът не могат да бъде включен в екипа на друг участник. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, който предвижда един или няколко от предвидените от него експерти да участват в изпълнението на повече от една обособена позиция, както и всеки участник, чийто експерт от екипа фигурира в екипа на друг участник.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 53 - 086173 от 16.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.08.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на министерството на здравеопазването - на адрес: гр. София - 1000, пл. „Света Неделя” № 5,всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. плащането трябва да бъде извършено по сметка на Министерство на здравеопазването – Банка: БНБ Централно управление, BIC: BNBG BGSD, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката или в касата на Министерство на здравеопазването. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на министерството на здравеопазването, адрес: гр. София - 1000, пл. „Света Неделя” № 5, всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на министерството на здравеопазването: IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, BIC: BNBG BGSD в Банка: БНБ Централно управление или на касата в министерството на здравеопазването. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Министерство на здравеопазването (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.mh.government.bg, Рубрика „Обществени поръчки”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.08.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.08.2012 г.  Час: 11:00
Място

В административната сграда на министерството на здравеопазването - гр. София, пл. "Света Неделя" № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник и чрез обявяване на посочения в настоящата документация интернет адрес на министерство на здравеопазването: http://www.mh.government.bg, Рубрика „Обществени поръчки”. За резултатите от оценяването на офертите всеки участник ще бъде уведомен писмено.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект «Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавни лечебни и здравни заведения в градските агломерации», в изпълнение на схема за предоставяне на безвъзмездна помощ BG161PO001/1.1-08/2010, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

І. На основание чл. 64, ал. 2 от ЗОП, срокът по ал. 1 на цитираната разпоребта от 52 дни за получаване на офертите се намаляват на 36 дни, тъй като предварителното обявление е изпратено за публикуване между 52 дни и 12 месеца преди датата на изпращане на настоящото обявление. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 36 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса, посочен в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именно: http://www.mh.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Русе”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Русе”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
1341876.27 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Монтана”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Монтана”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
812290.32 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Пазарджик”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Пазарджик”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
1023817.73 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Търговище”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Търговище”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
842764.32 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Перник”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Перник”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
672032.16 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца „Света Параскева” в гр. София”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца „Света Параскева” в гр. София”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
315307.34 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Габрово”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Габрово”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
749081.65 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Пловдив”
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи в дом за медикосоциални грижи за деца в гр. Пловдив”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215213

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на домове с полагане на медицински грижи

3) Количество или обем

Договорите за строителство ще включват строително-монтажни работи в осем сгради на домовете за деца – в градовете 1) Русе, 2) Монтана, 3) Пазарджик, 4) Търговище, 5) Перник, 6) „Света Параскева” - София, 7) Габрово, 8) Пловдив, за които са разработени технически проекти, приложени към настоящата документация. Подробно обобщение на тези работи е представено в количествено-стойностните сметки. Строителните интервенциите, които ще се осъществят, са следните: А. Пълен ремонт и реконструкция на пространства в ДМСГД, с цел адаптиране на сградния фонд към спецификите на предлаганите в бъдеще социални услуги, включващ: 1. Преустройство, ремонт, реконструкция, обновяване и оптимизиране на сграден фонд (реконструиране и преструктуриране на пространства), включително прилежащото им дворно място, включващи: I. Услуги за подкрепа и превенция в семейно-консултативен център/ комплекс от услуги: • Център за ранна интервенция; • Дневен център за деца с различни увреждания; • Подкрепяща грижа в звена за майки и бебета; II. Специализирани резидентни грижи: • Център за настаняване от семеен тип; III. Звена за приемна грижа и подкрепа на осиновяването: A) Внедряване на мерки за енергийна ефективност, включващи топлоизолация, подмяна на дограма, локални инсталации и/или връзки към системите за топлоснабдяване, газоснабдяване; B) Внедряване на инсталации/съоръжения, основани на използването на алтернативни възобновяеми източници; C) Подобряване достъпа за деца и хора с увреждания до изброените по-горе сгради. Б. Мерки за достъпна среда В ремонтираните сгради (освен, че коридорите ще бъдат основно ремонтирани) ще бъдат монтирани помощни ръкохватки по стените, предназначени за хора с увреждания, както и ще бъдат обособени санитарни възли, както и ще бъдат направени съответните обозначения и сигнализации за техните специфични нужди, в съответствие с изискванията на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. С тези интервенции ще се изпълнят изискванията при изпълнението на проектираната сграда за осигуряване на достъпна архитектурна среда за ползвателите, като се отчитат и специфичните нужди на хората с намалена подвижност, в т. ч. на хората с увреждания. Санитарно-хигиенни помещения. Достъпното санитарно-хигиенно помещение се обозначава с международния символ за достъпност. Достъпното санитарно-хигиенно помещение е оразмерено съобразно изискванията за осигуряване на свободно пространство за маневриране с инвалидна количка и за разполагане на санитарните прибори и аксесоарите на санитарното обзавеждане. Вратата на санитарно-хигиенното помещение е със светла широчина не по-малка от минимално допустимата 80 сm. В. Мерки за енергийна ефективност В проектните разработки е включено подмяна на дограма, изпълнение на външна топлоизолация, където е необходимо, подмяна на електро, ВиК и отоплителни инсталации и прибори. Предвидени са и ремонт на покриви. Включени са мерки за енергийна ефективност съобразно енергийните одити в рамките на ограничения финансов ресурс.

Прогнозна стойност, без ДДС
1126781.22 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 8
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, то плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена" се окомплектоват всеки по отделно при спазване условията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.