Версия за печат

02525-2012-0001

BG-с.Гранитово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "Хаджи Димитър", с.Гранитово, ул. "Георги Димитров"10, За: Веска Христова Георгиева, България 8740, с.Гранитово, Тел.: 0878 986021, E-mail: ou_granitovo@abv.bg

Място/места за контакт: Веска Христова Георгиева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Адрес на профила на купувача: www.elhovobg.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОУ "Хаджи Димитър", с.Гранитово, община Елхово, За: Веска Христова Георгиева, България 8740, с.Гранитово, Тел.: 0878 986024, E-mail: ou_granitovo@abv.bg

Място/места за контакт: Веска Христова Георгиева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.elhovobg.org.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на готова храна по предварителна заявка за учениците от ОУ "Хаджи Димитър"-с.Гранитово по обособени позиции:1 Доставка на обедна храна за учениците от първи до осми клас от ОУ "Хаджи Димитър"- с.Гранитово, участници в проект BG 051РО001 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”.2. „Доставка на закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове съгласно ПМС 308/2010 г. за учениците от първи до четвърти клас в ОУ "Хаджи Димитър"- с.Гранитово.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ОУ "Хаджи Димитър"-с.Гранитово
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на готова храна по предварителна заявка за учениците от ОУ "Хаджи Димитър"-с.Гранитово по обособени позиции:1 Доставка на обедна храна за учениците от първи до осми клас от ОУ "Хаджи Димитър"- с.Гранитово, участници в проект BG 051РО001 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”.2. „Доставка на закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове съгласно ПМС 308/2010 г. за учениците от първи до четвърти клас в ОУ "Хаджи Димитър"- с.Гранитово.Закуските и обядите ще се доставят само в учебни дни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата за доставка на закуски и обяд са прогнозни, на база брой учащи, съобразени с възможностите на бюджетните ограничения.Доставките се изпълняват по заявки за всеки ден.Прогнозна стойност за обособена позиция №1-60 000лв. без ДДС, а за позиция №2- 10 000лв. без ДДС.Прогнозен брой ученици по обособена позиция №1- За начален етап- брой ученици-60, За прогимназиален етап – брой ученици 46, а по обособена позиция №2-прогнозен брой ученици от I и II клас –30,прогнозен брой ученици III и IV клас - 31.

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.10.2012 г. 

Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не се изискват

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране чрез държавна субсидия и ОП „РЧР”.Плащането се извършва в български левове, по банков път, по сметка, посочена от изпълнителя, след представяне на фактура в оригинал, отговарящи на изискванията на Закона за счетоводството-месечно.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия

Във връзка с използване на предвидената възможност с чл.63, ал.3 от ЗОП, възложителят е предоставил от датата на публикуване на настоящето обявление пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на следния Интернет адрес:www.elhovobg.org

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Оферта. 2. Списък на документите, съдържащи се в Плик № 1, 2 и 3 на офертата, подписан от представляващия участника. 3.Заверено от участника копие от документ за регистрация или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документа за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ), както и копие на договора за учредяването си. 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларация по чл.47, ал. 1,т.1(без буква "е"), т.2 и т.3, ал.2(без т.2а, т.5 и т.6) и ал. 5 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод.Не може да участва във възлагането на ОП, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП. 6.Декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката. 7.Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности,опит и/или квалиф. на участника за изпълнение на поръчката. 8.Предложение за изпълнение на поръчката (Плик № 2), което се състои от Техническо предложение по образец (Приложение №3). 9. Предлагана цена (Плик № 3) за изпълнение на поръчката, която се състои от Ценово предложение, изготвено по образец (Приложение № 2а и 2б) в оригинал. 10.Непопълнен, само подписан и подпечатан на всяка страница проект на договор, в зависимост от позицията за която се участва (поставя се в Плик № 1). 11.Административни сведения за участника.12.Други, съгласно приложените образци.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът следва да представи информация в табличен вид, част от Офертата (Приложение № 1) за общия оборот от услуги, идентични с предмета на поръчката по настоящата процедура (доставка на готова храна)за последните три приключили финансови години(2009г.,2010г.,2011г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си.
Минимални изисквания: Изисквано/и минимално/и ниво/а:Участникът трябва да е реализирал общ оборот от доставка на готова храна в размер на не по-малко от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без включен ДДС общо за последните три приключени финансови години – 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Забележка: Изискването за общ оборот от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без включен ДДС общо за последните три приключени финансови години – 2009, 2010 и 2011 г. се отнася само за участниците, които кандидатстват по обособена позиция №1.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участникът следва да представи декларация, че притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл. 70, ал. 1 от Наредба № 5/2006г. за хигиената на храните. 2. Участникът следва да представи декларация, че предлаганите продукти не съдържат ГМО и изрично да е написано „Известна ми е предвидената в чл. 313 НК отговорност за посочване на неверни данни и деклариране на неистински обстоятелства“.(свободен текст). 3. Участникът следва да представи декларация по образец, съдържаща списък на основните договори за доставки на готова храна, изпълнени от участника през изискуемия период, с посочване за всеки от тях на стойност, контрагент, дата на сключване и период на изпълнение. За всеки от посочените в декларацията договори участникът следва да представи препоръка за добро изпълнение, съдържаща задължително изходящ номер, подпис на издаващия и печат, адрес, телефон и лице за контакт, от които Възложителя да има възможността да получи допълнителна информация. 4. Участникът следва да представи заверено от него копие на удостоверението за регистрация от БАБХ за извършване на съответната дейност. 5. Участникът следва да представи справка – декларация по образец относно всички транспортни средства, които са на негово разположение за срока на изпълнение на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Към декларацията да се приложат четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага копие на договор за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на договора. Участникът следва да представи и копие на удостоверение на регистрация на съответното транспортно средство, издадено от РЗИ/БАБХ, за превоз на хранителни продукти. 6. Участникът следва да представи декларация по образец за персонала, с който разполага за изпълнение на поръчката. 7. Участникът трябва да представи декларация по образец за персонала, с който разполага за изпълнение на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Изисквано/и минимално/и ниво/а:1. Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните. 2. Предлаганите продукти не трябва да съдържат генетично модифицирани организми, съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните. 3.Списък на основните договори за доставки на готова храна, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение, от които да става видно че притежава изискуемия общ оборот от доставки на готова храна 50 000лв., съгласно минималните изисквания по раздел ІІІ.2.2; Забележка: Изискването със списъка на договори да се докаже общ оборот от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без включен ДДС общо за последните три приключени финансови години – 2009, 2010 и 2011 г. се отнася само за участниците, които кандидатстват по обособена позиция №1. 4. Участникът трябва да притежава регистрация на обектите в БАБХ за извършване на съответната дейност, предмет на настоящата обществена поръчка. 5. Участникът трябва да разполага с поне едно транспортно средство за изпълнение на услугите, предмет на поръчката, което е регистрирано по закона за храните.6. Участникът следва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на доставките, предмет на поръчката.7.Валидни документи, издадени от съответните компетентни органи, в случай че участникът е и производител на готовата храна и за дейности покриващи като цяло предмета на обществената поръчка, както следва: удостоверение за регистрация на производител; санитарно разрешително; разрешително за производство и/или за търговия с хранителни продукти или еквивалентни на тях документи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ОУ "Хаджи Димитър" , с.Гранитово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

По обособена позиция №1, процедурата се стартира по Проект BG 051РО001 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”-съфинансиран от ЕСФ по програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на обедна храна за учениците от първи до осми клас от ОУ "Хаджи Димитър"- с.Гранитово, участници в проект BG 051PO001 3.1.06 "Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес".
1) Кратко описание

Доставка на готова храна по предварителна заявка за учениците от ОУ "Хаджи Димитър"-с.Гранитово.Обядите ще се доставят само в учебни дни.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

3) Количество или обем

Количествата на обяд са прогнозни на база брой учащи, съобразени с възможностите на бюджетните ограничения.Доставките се изпълняват по заявки за всеки ден.Прогнозен брой ученици:За начален етап- брой ученици-60; За прогимназиален етап – брой ученици -46.

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.10.2012 г. , Крайна дата 31.10.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове съгласно ПМС 308/2010г. за учениците от първи до четвърти клас в ОУ "Хаджи Димитър" -с.Гранитово"
1) Кратко описание

Доставка на готова храна по предварителна заявка за учениците от ОУ "Хаджи Димитър"-с.Гранитово.Закуските ще се доставят само в учебни дни.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

3) Количество или обем

Количествата на закуски са прогнозни на база брой учащи, съобразени с възможностите на бюджетните ограничения. Доставките се изпълняват по заявки всеки ден.Прогнозен брой ученици:За ученици от I и II клас – брой ученици- 30, За учениците от III и IV - брой ученици - 31.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.10.2012 г. , Крайна дата 31.10.2014 г.