Версия за печат

00044-2012-0031

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.government.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Комплексна доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция „Пътна инфраструктура”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчка е „Комплексна доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция „Пътна инфраструктура” и включва периодични доставки за Централната администрация и специализираните звена на АПИ, по видове и количества посочени в Приложение № 8. със следните технически изисквания: А. Канцеларски материали Предлаганите материали трябва да отговарят напълно на техническите спецификации, посочени в Приложение № 8 от настоящата документация. Б. Офис хартия - Хартия бяла А3,А4 за копирни машини и принтери Предлаганата копирна хартия трябва да бъде подходяща за двустранно и цветно копиране при работа с високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери и да има качествени показатели равни, по-добри или еквивалентни от посочените по-долу, а именно: - маса ISO 536 - 80 гр./м2 +/- 3 % или еквивалент; - белота ISO 11475– най-малко 140 CIE +/- 3 % или еквивалент; - непрозрачност ISO 2471 – 91 % или еквивалент; - съдържание на влага – в диапазон 3,8-5,6 % ; - гладкост по Bekk ISO 5627 – средно от двете страни на листа 25s или еквивалент - дебелина ISO 534 – над 102mm или еквивалент. - влакнест състав – 100% целулоза; - опаковка по 500 листа в пакет. - Карирана хартия - формат А4 - офсетна - опаковка по 500 листа - Факс хартия - високочувствителна термохартия - размери съгласно Приложение № 8. - маса 55 гр./м2 +/- 3% - белота – не по – малко от 92 % - Плотерна хартия на ролки - маса 80 гр./м2 +/- 3% - ширина 297 ,420,594,610,620,841,914 мм - дължина 175 м - обезпрашеност максимална - тип РРС В. Консумативи за копирна техника, факс апарати и принтери Консумативите трябва да бъдат нови неупотребявани и да съответстват на марките и моделите на посочените в позиция Б към Приложение №8 печатащи устройства. Срокът за изпълнение на всяка доставка е до 3 (три) работни дни от получаване на заявката, а при спешност – в рамките на 1 (един) работен ден. Заявките за доставка се представят в писмен вид, по факс или на електронен адрес, посочен от доставчика. Доставките се извършват веднъж месечно с изключение на тези по спешност. Плащането на доставките, ще се извършва в срок до 15 /петнадесет/ дни от датата на подписване на Приемателно-предавателен протокол, срещу издадена оригинална фактура от Изпълнителя към Възложителя. Материалите, предмет на поръчката, трябва да бъдат доставени в оригинални опаковки на производителя, които позволяват безпроблемно транспортиране, товарене, разтоварване, съхранение при обичайни условия и лесно пренасяне.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30100000, 30192000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
199901.66 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069995 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 91 - 150635 от 12.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д-51/27.07.2012 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Комплексна доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция „Пътна инфраструктура”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация Панда, ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 199901.66 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ