Версия за печат

02724-2012-0030

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югозападно държавно предприятие-ДП - Териториално поделение-Държавно горско стопанство София, ул. "Аксаков" № 14, ет.4, За: Албена Танова, България 1000, София, Тел.: 02 9818563, E-mail: dl_sofia@abv.bg, Факс: 02 9818563

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Териториално поделение на държавно предприятие.

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление, контрол и охрана върху горите и земите от държавния горски фонд.Друго (моля пояснете): Управление, контрол и охрана върху горите и земите от държавния горски фонд.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП-ДГС София.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ТП-Държавно горско стопанство София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП-ДГС София.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197630, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Хартия за печатане
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5225.83 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485142 от 29.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 967 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
25.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Консумативи" ООД ЕИК 201417931, ул. "Професор Иван Шишманов" № 4, България 4000, Пловдив, Тел.: 0898 525046

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5225.83 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор