Версия за печат

00087-2012-0052

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Столична община, ул. "Париж" №3, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

”Доставка на техническо оборудване: включващо доставка на нови транспортни средства и нови съдове за отпадъци за реализирането на Пилотен Проект за въвеждане на система за разделно събиране на отпадъци от опаковки от източника, в два района на Столична община – Овча Купел и Кремиковци, които понастоящем не ползват услугата разделно събиране на отпадъците.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Пилотният проект предвижда въвеждане на комбинация от системи за разделно събиране, като зоната на жилищния комплекс ще бъде обслужвана чрез точки за събиране на отпадъците, а крайградската зона ще бъде обслужвана чрез услугата събиране на отпадъците „от врата до врата”. Настоящата обществена поръчка включва доставка на: • 5 нови камионa за събиране на отпадъците за покриване нуждите на проектната зона • 504 бр. пластмасови контейнери, тип „ИГЛУ” с капацитет 1.100л. (жълт, зелен, син) • 4 852 бр. пластмасови контейнери с капацитет 120л (зелен - стъкло) • 1 009 236 бр. пластмасови чували за отпадъци

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44613800, 34144511, 19640000

Описание:

Контейнери за отпадъци
Сметосъбирачни камиони
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

• 5 нови камионa за събиране на отпадъците за покриване нуждите на проектната зона, както следва: - за район Овча купел са предвидени 2 камиона; - за район Кремиковци 2 камиона; -1 камион с каросерия за съдовете за стъкло, който ще обслужва и двата района. • 504 бр. пластмасови контейнери, тип „ИГЛУ” с капацитет 1.100л. (жълт, зелен, син). Разпределение на контейнерите по райони е, както следва: - За район Овча купел – по 128 бр. от всеки цвят ( жълт „Пластмаса и метал”, зелен „Стъкло”, син „Хартия и картон”)-общо 384 бр. - За район Кремиковци – по 40 бр. от всеки цвят ( жълт „Пластмаса и метал”, зелен „Стъкло”, син „Хартия и картон”) общо – 120 бр. • 4 852 бр. пластмасови контейнери с капацитет 120л (зелен - стъкло). Разпределение на контейнерите по райони е, както следва: - За район Овча купел 2 442 бр. (цвят зелен „Стъкло”). - За район Кремиковци 2 410 бр. (цвят зелен „Стъкло”). • 1 009 236 бр. пластмасови чували за отпадъци. Разпределение на найлоновите чували по райони е, както следва: - За район Овча купел по 253 947 бр. от всеки цвят ( жълт „Хартия и картон”, син „Пластмаса и метали”) с обем мин. 100 литра - общо 507 894 бр. - За район Кремиковци по 250 671 бр. от всеки цвят ( жълт „Хартия и картон”, син „Пластмаса и метали”) с обем мин. 100 литра - общо 501 342 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
2519916 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

02.02.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 25 000 лева (двадесет и пет хиляди лева), представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Сметка в Евро (EURO) IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранцията за аванс ще бъде в размер на исканото от изпълнителя авансово плащане до 20% от стойността на цената за изпълнение на договора. Гаранцията за аванс може да бъде внесена по банкова сметка, или да бъде представена под формата на банкова гаранция. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща аванс до 20% от стойността на доставката, до 20 /двадесет дни/ от подписване на договора и представянето на фактура с искане за авансово плащане, придружена с гаранция за аванс. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка в размер на изплатения аванс. Окончателното разплащане се извършва в 20 /двадесет/ дневен срок след предаването на камионите, разполагането до посочените от Възложителя точки на всички контейнери и доставката на чувалите и подписването на окончателен приемателно-предавателен протокол между Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя, като се приспада преведения аванс.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1,2,3, ал.2, т.1, 2а, 3, 4 и 5 и ал.5, т.1, 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделнo за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Оборотът на участника (самостоятелно лице или обединение) за последните 3 (три) финансови години: 2009, 2010 и 2011 година, сумарно - да бъде минимум 1 000 000 лева (един милиона лева) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът трябва да представи: 1. Документ, удостоверяващ, че разполага със собствен или нает терен за складиране на контейнерите и камионите за срока на изпълнение, предложен от участника и съобразен с изискването на Възложителя за поетапното разпространение на контейнерите по райони и по видове, което ще бъде възлагано писмено от Възложителя в рамките на три месеца след доставката до складовата база на Изпълнителя. 2. Документ за собственост, наем или друг документ, удостоверяващ, че участникът ще има на разположение, за изпълнението на поръчката, сервизна база за осигуряване на гаранционна поддръжка на камионите и контейнерите.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Всеки участник трябва да разполага със собствен или нает терен/складова база за складиране и съхранение на камионите и на контейнерите до транспортирането им и предаването им на Възложителя. 2. Всеки участник трябва да има на разположение сервизна база за осигуряване на гаранционна поддръжка на камионите и контейнерите.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 017 - 027043 от 26.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.08.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30.08.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект №DIR-592113-1-9 фаза I “Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община” Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.3) Допълнителна информация

Методика за оценка на офертите: Техническа оценка: изчислява се по формулата Т = К1 + К2 + К3, където: Т – техническа оценка К1 – оценка по показателя Срок за доставка на контейнерите и чувалите до склад за съхранение на Изпълнителя К1 = [C(минимален)/C(участник)] *30 К2 – оценка по показателя Срок за доставка на камионите до склад за съхранение на Изпълнителя К2 = [C(минимален)/C(участник)] *40 К3 - оценка по показателя Гаранционен срок на камионите К2 = [CГ(участник)/CГ(максимален)] *30 Оценката на ценовото предложение се извършва по формулата Ц = [Ц(минимална)/Ц(участник)] *100 Комплексната оценка на офертата на всеки участник се определя като сума от оценките по отделните показатели, като се отчита тяхната тежест КО = Ц*60% + Т*40% Максималната възможна комплексна оценка е 100 точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ