I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Териториално поделение Държавно горско стопанство Ихтиман към Югозападно държавно предприятие гр. Благоевград, ул." Цар Освободител"№172а, За: Ася Христова, България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82547, E-mail: dl_iht@abv.bg, Факс: 0724 82547
Място/места за контакт: ТП " ДГС Ихтиман"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg. www.dgs-ihtiman.com.
Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТП ДГС Ихтиман, гр. Ихтиман, ул." Цар Освободител" №172а
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Ихтиман"
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
22000000, 22600000, 22800000, 22850000, 30000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Мастило
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1294.31 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069970 от 29.02.2012 г.
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 101 - 168313 от 30.05.2012 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 22 / Обособена позиция №: / Заглавие:" Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи необходими за нуждите на ТП ДГС Ихтиман"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
" Принтрефил" ЕООД, ж.к. " Младост 1",бул. " Цариградско шосе" №60-62 АВИ бизнес център, сграда №1,ет.5, България 1784, София, Тел.: 02 8074387, E-mail: tender@printrefill.eu, Факс: 02 8074388
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1294.31 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ