Версия за печат

02724-2012-0020

BG-Ихтиман: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Териториално поделение Държавно горско стопанство Ихтиман към Югозападно държавно предприятие гр. Благоевград, ул." Цар Освободител"№172а, За: Ася Христова, България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82547, E-mail: dl_iht@abv.bg, Факс: 0724 82547

Място/места за контакт: ТП " ДГС Ихтиман"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg. www.dgs-ihtiman.com.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Териториално поделение на Югозападно държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Стопанисване, управление, възпроизводство, ползване и охрана на държавни горски територии

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ТП ДГС Ихтиман, гр. Ихтиман, ул." Цар Освободител" №172а
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП "ДГС Ихтиман"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 22600000, 22800000, 22850000, 30000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Мастило
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Класьори и аксесоари за тях
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1294.31 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069970 от 29.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 101 - 168313 от 30.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 22 / Обособена позиция №: / Заглавие:" Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи необходими за нуждите на ТП ДГС Ихтиман"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

" Принтрефил" ЕООД, ж.к. " Младост 1",бул. " Цариградско шосе" №60-62 АВИ бизнес център, сграда №1,ет.5, България 1784, София, Тел.: 02 8074387, E-mail: tender@printrefill.eu, Факс: 02 8074388

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1294.31 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ