Версия за печат

00087-2012-0049

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Олга Томова, България 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomva@sofia.bg, Факс: 02 9377580

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на консултант за подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г. в т.ч.: 1. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г. 2. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на външна техническа помощ към Екипа за управление на проекта „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”; 3. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”, съгласно изискванията на Насоките за осъществяването им по ОП „ Околна среда” 2007-2013г 4. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на процедура на договаряне без обявление за упражняване на авторски надзор по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”. В рамките на тази задача, Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да изготви технически спецификации и пълен набор от тръжна документация за възлагане на изпълнението на дейностите, предвидени в рамките на инвестиционен проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4броя пълни документации

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 150.00 /сто и петдесет/ лева, представена в една от следните форми: -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или - банкова гаранция за срока навалидност на офертата /оригинал/ или . Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда аванс в размер до 10% от общата стойност на поръчката в срок до 20 дни от датата на регистриране на подписания от двете страни договор в деловодната система на Столична община. Плащане ще бъде извършено за всяка една от изготвените тръжни документации в срок до 30 дни от приемането на съответната документация от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Преведеният аванс се приспада от първото дължимо плащане. В случай, че не го покрие, разликата се приспада от следващото дължимо плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, т.2, т.3, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в Обявлението и документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Когато за изпълнение на поръчката участниците ще ползват подизпълнители те трябва да представят в офертата си информация за подизпълнителите, която съдържа: 1.списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката; 2.декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнение на поръчката Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 21 настоящата документация, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи следните документи към офертата си: •копие от отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. •Информация за оборота/дохода от услуги (по години) по Образец №8, сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация за последните три години (2009, 2010 и 2011г.
Минимални изисквания: Участниците следва да отговорят на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:Минимално изискване за финансови възможности: 1.Участниците трябва да са реализирали оборот от реализирани приходи от договори(за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер не по-малък от 30 000 лева (тридесет хиляди лева), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1.Доказването на опита се извършва с представяне на списък по Образец №9 на основните договори (с посочени стойност, дата и възложител) за подобни услуги с предмета на поръчката , изпълнени през последните три години, придружен от най-малко 3 бр. референции към три от договорите, посочени в списъка. Препоръките трябва да съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора и възложител. 2.Доказване на изпълнението на гореописаното изискване за екип от консултанти се извършва с представяне на списък по Образец №10 на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката, автобиографии на членовете на екипа, копия от документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация (дипломи за завършено образование, специализации и допълнителни професионални квалификации, документи за членство в професионални или браншови организации). Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Всеки участник трябва да има опит в извършването на услуги за изготвяне на тръжна документация: за последните 3 години да е изпълнил най-малко 3 договора за предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от консултанти (специалисти), който да включва минимум: 2.1. един експерт обществени поръчки с образование в областта на правото. Да притежава богат професионален опит в подготовка на тръжна документация. Да познава българското законодателство.Да притежават богат пррофесионален опит в областта на строителството/финансите. 2.2.двама експерта за подготовка на техническите задания: един строителен инженер – магистър със специалност ВиК и един финансист с висше икономическо образование.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.08.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електронния регистър на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.08.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.08.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул." Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ