Версия за печат

02709-2012-0066

BG-Троян: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СЗДП - ТП "Държавно горско стопанство Троян", ул."СВ.Св. Кирил и Методии"№20, За: инж.Румен Вангелов Тановски - заместник директор, Р България 5600, Троян, Тел.: 0670 60729; 0888 693809, E-mail: dl_troyan@abv.bg, Факс: 0670 60729

Място/места за контакт: инж.Румен Вангелов Тановски - заместник директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.szdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване и управление на горски територии държавна собственостДруго (моля пояснете): Стопанисване и управление на горски територии държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка на компютърна техника ,собственост на ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ТРОЯНН

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддръжка на компютърна техника ,собственост на ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ТРОЯН. 1.Компютърни системи -14 бр.компютърни конфигурации 2.Сървърни устройства: 2 от компютрите са обособени за сървъри на счетоводни програмни продукти . 3.UPS –устройства 6 броя. 4.Мултифункционални устройства 1 бр.(копир,принтер, скенер) 5.Преносими компютри/лаптопи/: 1 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
216 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 - Предложената от кандидата месечна абонаментна такса (в лева) за обслужване на техниката- определя се съгласно документацията ; тежест: 50
Показател: К2 - Предложен от кандидата срок за явяване (в часове) в административната сграда на ТП „ДГС Троян” от получаване на съобщение за необходимост от ремонт, изпратено по подходящ начин от Възложителя - определя се съгласно документацията; тежест: 40
Показател: К3 – Предложен от кандидата процент отстъпка спрямо продажната цена на дребно на частите и консумативите използвани за ремонт- определя се съгласно документацията . ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 469725 от 21.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-I-67 История / Обособена позиция №: / Заглавие:За поддръжка на компютърна техника
V.1) Дата на сключване договора
23.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кикком компютри"ЕООД, ЕИК 200115143, гр.Троян, ул."Радецки"1, Р България 5600, Троян, Тел.: 0888 765015, E-mail: k_stanev@yahoo.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 216 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Стойността на вложените при ремонт резервни части и консумативи ( с изключение на тези, които са в гаранционен срок), закупени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ отделно от абонаментната такса с процент на отстъпка в размер на 10 %. За устройствата, доставяни от Изпълнителя, които са в гаранционен срок, Възложителят не заплаща стойността на вложените дефектирали части.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване в десетдневен срок от уведомяването пред Комисия за защита на конкуренцията-гр.София.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор