I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
ЮЗДП ДП ТП ДГС БЕЛИЦА, УЛ."БОР" 8, За: ЯНА ИВАНОВА - ТЕХН.СЪТРУДНИК, БЪЛГАРИЯ 2780, БЕЛИЦА, Тел.: 07444 2316, E-mail: dgsbelica@abv.bg, Факс: 07444 2316
Място/места за контакт: ИНЖ.АЛЕКСАНДЪР ПОПОВ - ЗАМ.ДИРЕКТОР
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dgs-belica.com.
Адрес на профила на купувача: www.dgs-belica.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Периодична доставка на канцеларски материали,офис-консумативи и офис -техника,необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП "ДГС Белица"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
ТП "ДГС БЕЛИЦА"
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Периодична доставка на канцеларски материали,офис-консумативи и офис -техника,необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП "ДГС Белица"
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22800000
Описание:
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
1414.25 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 484026 от 18.05.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № ДО 35 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Периодична доставка на канцеларски материали,офис-консумативи и офис -техника,необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП "ДГС Белица"
V.1)
Дата на сключване договора
23.07.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.05.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ХОРЕКА ЛОГИСТИК" ООД , ЕИК 201718799, ж.к.Борово ,бл.231, ет.14, ап.69, БЪЛГАРИЯ 1680, гр.София, Тел.: 0879 383051
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 452.7 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № ДО 36 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Периодична доставка на канцеларски материали,офис консумативи и офис техника , необходими за осъществяване на административно и стопанско обслужване на ТП "ДГС Белица"
V.1)
Дата на сключване договора
23.07.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.05.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ХОРЕКА ЛОГИСТИК" ООД, ж.к.Борово ,бл.231, ет.14, ап.69, БЪЛГАРИЯ 1680, гр.София, Тел.: 0879 383051
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 961.55 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор