Версия за печат

00042-2012-0015

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Георги Андреев - директор на дирекция "Връзки с обществеността и протокол", Република България 1000, София, Тел.: 02 9409300, E-mail: gandreev@mtitc.gvoernment.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: дирекция "Връзки с обществеността и протокол"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на транспорта, иформационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Кримхилда Кръстева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409568, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: деловодството на МТИТС

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатии № 9, За: Кримхилда Кръстева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409568, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: деловодството на МТИТС

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорт,информационни технологии и съобщения

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Кампания по информиране на населението относно въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Основната цел на поръчката е информиране на населението за преустановяване на наземното аналогово телевизионно излъчване и въвеждане на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България. Целта на предвидените дейности е да се предостави в максимално достъпен вид информация за процеса на преход от наземно аналогово към наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване, която да достигне до широката общественост и зрителите на наземна аналогова телевизия, включително до хората със специфични социални потребности за целите на DVB-T Плана, по смисъла на Закона за електронните съобщения. Поръчката включва следните дейности: 1. Концепция за кампания за информиране на населението относно въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България (изготвя се от участниците в процедурата); 2. изработване на информационни материали за кампанията; 3. разпространение на информационните материали чрез медийни канали (телевизия, радио, интернет, печатни издания и др.); 4. създаване и поддържане на интернет страница за въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България; 5. провеждане на социологически проучвания; 6. осигуряване на дейности по информация и публичност в средствата за масово осведомяване, интернет страници, социални мрежи и др. Предметът на поръчката следва да бъде изпълнен така, както подробно е посочено в Техническата спецификация. За изпълнението на предмета на поръчката Възложителят или съответно оправомощено от него лице (или лица) предоставя необходимата информация на определения Изпълнител по начините, условията и сроковете, посочени в Техническа спецификация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400, 22000000, 92200000, 72400000, 72413000, 79320000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги на радиото и телевизията
Интернет услуги
Услуги по уебдизайн
Услуги по изследване на общественото мнение

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Основната цел на поръчката е информиране на населението за преустановяване на наземното аналогово телевизионно излъчване и въвеждане на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България. Целта на предвидените дейности е да се предостави в максимално достъпен вид информация за процеса на преход от наземно аналогово към наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване, която да достигне до широката общественост и зрителите на наземна аналогова телевизия, включително до хората със специфични социални потребности за целите на DVB-T Плана, по смисъла на Закона за електронните съобщения. Поръчката включва следните дейности: 1. Концепция за кампания за информиране на населението относно въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България (изготвя се от участниците в процедурата); 2. изработване на информационни материали за кампанията; 3. разпространение на информационните материали чрез медийни канали (телевизия, радио, интернет, печатни издания и др.); 4. създаване и поддържане на интернет страница за въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България; 5. провеждане на социологически проучвания; 6. осигуряване на дейности по информация и публичност в средствата за масово осведомяване, интернет страници, социални мрежи и др.

Прогнозна стойност без ДДС
8333333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.03.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие 1.1. Участниците представят гаранция за участие в размер на 80 000 (осемдесет хиляди) лева. 1.2. Гаранцията се представя в оригинал в една от следните форми: •безусловна и неотменяема банкова гаранция – по образец- в оригинал, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите или; •парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBGBGSD – за суми в български лева. 2. Гаранция за авансово плащане 2.1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане по договора в размер на 10% от стойността на предлаганата цена по раздел А(включва цената за разработване на иформационните материали,интернет страница и социологически изследвания) с ДДС. 2.2. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора. 3. Гаранция за изпълнение на договора 3.1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. 3.2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като банкова гаранция в оригинал или парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBG BGSD – за суми в български лева. Образецът на гаранция се представя в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията предварително, за съгласуване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е уреден в договора, както следва: 1. авансово плащане в размер на 10% (десет процента) от общата цена по раздел А с ДДС; – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора; 2. месечни плащания – след представяне на доклада за извършената дейност за съответния месец, придружен с финансовия доклад, който съдържа информация за извършените разход и работа по дейности, така, както е посочено в Техническата спецификация; 3. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, като в него участниците в обединението определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки и обявените от Възложителя условия, офертата на участника задължително съдържа: 1.Плик № 1 с наименование „Документи за подбор за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Кампания по информиране на населението относно въвеждането на наземно цифрово телевизионно радиоразпръскване (DVB-T) в Република България“, съдържащ: 1.1.Оферта по образец; 1.2.Документи за регистрация на участника:1.2.1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в официален превод.1.2.2.Заверено копие от документ за самоличност – за физически лица, а за чуждестранни физически лица – и официален превод на документа за самоличност. 1.3.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от крайния срок за подаване на офертите за участие, ако лицата нямат единен идентификационен код (ЕИК) – оригинал или заверено от участника копие.Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените в т. 1.2. и 1.3, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. В случай, че съответното национално законодателство на участника не предвижда еквивалентен документ, участникът представя декларация за липсата на еквивалентен документ.За допускане до участие в процедура на участници, установени в друга държава-член на Европейския съюз, възложителят няма право да изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени.Представените документи следва ясно да посочват лицата, участващи в управлението на дружеството. 1.4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата по сметката на Възложителя или банкова гаранция; 1.5.Доказателства за изпълнение на изискванията по раздел III.2.2) и III.2.3) 1.6.Декларации за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, по образец; 1.7.Декларация от подизпълнителите за съгласие за участие,в която се посочва вида на работите, които ще извършват и дела на участието им, ако се предвижда да има подизпълнители; 1.8.Споразумение за обединение, подписано от участниците в него и съдържащо посочване на участника в обединението, представляващ обединението в процедурата, ако в процедурата участва обединение, което не е юридическо лице (оригинал или нотариално заверено копие); 1.9.Документ за закупена документация за участие (копие); 1.10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор – свободен текст; 1.11.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Плик № 2 с наименование „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържащ техническото предложение на участника за изпълнение на поръчката, изготвено по образец; 3.Плик № 3 с наименование „Предлагана цена“, съдържащ ценовото предложение на участника, попълнено по образец. В ценовото предложение се посочва предлаганата цена, в лева, без ДДС. Ценовото предложение трябва да включва всички разходи на участника за изпълнение на поръчката, в т. ч. всички дължими данъци, такси и други плащания съгласно действащото законодателство. Ценовото предложение не подлежи на промяна за целия срок на изпълнението на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Счетоводен баланс, отчет за паричните потоци и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години – 2009, 2010 и 2011 г., одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника. В случай, че съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. Отчетите за 2011 г., които подлежат на независим финансов одит от регистриран одитор и към датата на подаване на офертата от участника не са заверени от регистриран одитор, следва да бъдат представени с подпис от главен счетоводител и управител/изпълнителен директор. 2.Декларация за общия годишен оборот и за годишния оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката,по образец.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Годишният оборот на участника общо за последните 3 приключили финансови години – 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да е не по-малко от 30 000 000 (тридесет милиона) лева. Когато съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години – 2009, 2010, 2011 г. до момента на подаване на офертата, включително стойностите, датите на сключване и изпълнение, възложителите и техните координати за връзка. Към списъка следва да бъдат приложени и препоръки за добро изпълнение от Възложителите по съответните договори. 2.Списък на ключовите експерти и автобиографии, подписани от съответните ключови експерти. 3.Заверени от участника копия на документи, доказващи изпълнението на изискванията, посочени в Техническата спецификация, по отношение на квалификация, професионален опит и образование на всеки от експертите, включени в списъка по т.2. 4.Документи, доказващи изпълнението на изискванията за ръководителя и всички ключови експерти както следва: Образованието се доказва с представяне на копие от дипломи за завършено висше образование със съответната образователна степен. Квалификацията се доказва с представяне на копия от дипломи, сертификати, удостоверения и др. Общият професионален опит и специфичният професионален опит се доказват с представяне на копия от трудов/и/ договор/и/ или заповед/и/ за служебно правоотношение, придружени от копия на трудови и/или служебни и/или осигурителни книжки, и/или договори за извършена работа, кaто oт документите да е видна заеманата длъжност и периода на работа. За целите на документацията за завършен се счита проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния възложител или е направено окончателно плащане по него и за доказването му се представят заверени копия от приемо-предевателни протоколи и/или документ за извършено окончателно плащане по проекта.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 приключили финансови години – 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 25 000 000 (двадесет и пет милиона) лева. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.За целите на тази документация „услуги, сходни с предмета на поръчката” са: „организиране и/или провеждане на рекламни и/или медийни кампании и/или дейности по медия планиране и/или медия купуване и/или изработване и разпространяване на продукти, които включват информационни печатни материали и/или аудиовизуални, аудио клипове и интернет банери, свързани с провеждането на информационни кампании (без ограничения относно предмета на информационната кампания) и/или създаване на интернет страница за популяризиране на информационна кампания и предоставяне на актуална информация на средствата за масово осведомяване и/или популяризиране чрез интернет страници и социални мрежи на информационни кампании и/или провеждане на социологически проучвания за отчитане на степента на информираност на населението относно проекти, стратегии, проучвания, въвеждане на нови технологии“. 2.Минималният брой на ключовите експерти – членове на екипа на Изпълнителя е 12, като ключов експерт 1 изпълнява и функцията ръководител на екипа. За изпълнението на поръчката участникът е длъжен да участва с ключови експерти със следната квалификация и опит: 1.Ръководител на проект и кл.експ. 1-Образование: да притежава образ.-квалифик. степен „магистър” в областта на статистиката и/или социологията и/или финансите и/или икономиката и/или стопанското управление и/или правото и/или журналистиката и/или връзките с обществеността и/или маркетинга и/или публичната администрация и/или политологията.Общ професионален опит: мин. 7 г. опит в дейности, сходни с предмета на поръчката.Специфичен професионален опит:опит като ръководител на екип/проект, в най-малко 3 комуникационни и/или информационни и/или рекламни кампании и/или медийни кампании.Минимум 3 г. опит на ръководна позиция; 2.Кл. експ. 2 –3 експерти реклама.Образование: да притежават образ.-квалифик. степен „бакалавър” и/или „магистър” в областта на икономиката и/или международните икономически отношения и/или рекламата и/или връзките с обществеността и/или маркетинга и/или публичната администрация и/или бизнес администрацията.Общ професионален опит: минимум 5 години опит в областта на изпълнението и/или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или изследвания в областта на маркетинга и/или статистиката и/или анализа на данни или друг опит, сходен с предмета на поръчката.Специфичен професионален опит: участие в организирането и/или провеждането на минимум 5 комуникационни и/или информационни и/или рекламни и/или медийни кампании; 3.Кл. експ. 3–3 експерти медия планиране.Образование: да притежават образователно-квалификационна степен бакалавър и/или„магистър” в икономиката и/или рекламата и/или връзките с обществеността и/или маркетинга и/или статистиката и/или публичната администрация.Общ професионален опит: минимум 5 г. опит в областта на медия планирането.Специфичен професионален опит: участие в организирането и/или провеждането на минимум 5 медийни кампании; 4.Кл. експ. 4–1експерт информационни технологии.Образование: да притежава образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на информационните технологии и/или математиката и/или информатиката и/или статистиката. Общ професионален опит: минимум 5 г. опит в областта на информационните технологи и/или математиката и/или информатиката и/или статистиката.Специфичен професионален опит: 2 завършени проекта в разработването ии структурирането на интернет страници. Допълнителна иформация в т.VI.3
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.09.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка в деловодството на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщения – София, 1000, ул.”Дякон Игнатий” № 11, всеки ден от 9:00 до 17:00 часа. Срокът за закупуване на документация е до 17:00 часа на 30 календарен ден включително, считано от датата на изпращане на обявлението за вписване в Регистъра на обществените поръчки към Агенцията за обществени поръчки. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се представя на заинтересованите лица след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена. Цената на документацията за участие е 12.00 /дванадесет/ лева с включен ДДС. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на министерството в брой или по банков път на следната сметка:IBAN: BG42 BNBG 96613300 1248 01, BIC: BNBG BGSD, Българска народна банка, Площад „Княз Александър І” № 1, София 1000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10.09.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.09.2012 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул.Дякон Игантий №9

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично при отварянето на офертите или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

5.Кл. експ. 5 – 2 експерти социология.Образование: да притежават образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и/или„магистър” в областта на социологията и/или статистиката и/или политология и/или публичната администрация.Общ професионален опит: минимум 5 г. опит в областта на социологията, и/илистатистиката и/или статистическия анализ.Специфичен професионален опит: участие в организирането и/или провеждането и/или ръководство на социологически доклади, анализи и/или проучвания. 6.Кл. експ. 6 – 2 експерти връзки с обществеността.Образование: да притежават образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и/или„магистър” в областта на журналистиката и/или филологията и/или икономиката и/или политология и/или публичната администрация.Общ професионален опит: минимум 5 г. опит в областта на журналистиката и/или филологията и/или икономиката и/или политология и/или публичната администрация.Специфичен професионален опит: участие в организирането и/или провеждането и/или ръководство на комуникационни и/или информационни и/или рекламни и/или медийни кампании и/или социологически проучвания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от Закона за обществени поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ