Версия за печат

00116-2012-0009

BG-Лом:

РЕШЕНИЕ

Номер: У-9 от 30.07.2012 г. 

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Лом, ул."Дунавска" №12, За: Цветелина Миронова, Р.България 3600, Лом, Тел.: 0971 69138, E-mail: lom.municipality@lom.egov.bg, Факс: 0971 66026

Място/места за контакт: Община Лом

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lom.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lom.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Инвестиционно проектиране и изготвяне на работни проекти във всички части, които съгласно ЗУТ и приложимата нормативна уредба са необходими за издаване на разрешение за строеж за реализация на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Трайково, Община Лом"

II.3) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка изпълнителят следва да извърши следните основни дейности: Инвестиционно проектиране и изготвяне на работни проекти във всички части, необходими за издаване на разрешение за строеж за реализацията на проект: „Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Трайково, Община Лом" в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти към Закона за Устройство на Територията.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71222000, 71242000

Описание:

Архитектурно проектиране на външния изглед
Подготовка на проекта и дизайна, оценка на разходите

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: У-9 от 29.06.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-489035
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 116-2012-9
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

29.06.2012 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Откритата процедура за възлагане на обществена поръчка сРешение№У-9/29.06.2012г. и Обявление публикувано в РОП на 02.07.2012г.Съгласно представеният на интернет-страницата на ДФЗ-РА график за подаване на проектните предложения от бенефициенти по Мярка321 на ПРСР,датите за прием са обявени както следва:„27 юли 2012-22 август 2012.Поради факта,че към момента на решението и обявлението за откритата процедура публикуваните обстоятелства относно крайния срок за прием на проектните предложения не са били известни на Възложителя,прекратяването на процедурата се налага поради съществена промяна в обстоятелствата,които водят до отпадане на необходимостта за възлагане на поръчката и невъзможност за осигуряване на финансиране.Съгласно обявлението,оферти за участие се подават до27.07.2012г.,отварянето на офертите(първо публично заседание на Конкурсната комисия),ще се състои на30.07.2012г.от 11.00ч.Съгласно чл.68,ал.8от ЗОП,когато установи липса на документи и/или несъответствия с критериите за подбор или с други изисквания на възложителя,протокола по чл.68,ал.7 се изпраща до всички участници,а според чл.68,ал.9от ЗОП,участниците представят съответните документи в срок 5раб. дни от получаването на протокола по чл.68,ал.7.Съгласно чл.70,ал.1 отЗОП,когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение,което подлежи на оценяване и е с повече от 20на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка,комисията трябва да изиска от него подробна писмена обосновка за начина на неговото образуване.Комисията определя разумен срок за представяне на обосновката,който не може да бъде по-кратък от 3 раб. дни от получаване на искането за това.Съгласно чл.120,ал.5,т.4 отЗОП,жалба срещу решение на Възложителя може да се подаде в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Преди изтичането на този срок Възложителят няма право да сключи договор с избрания за изпълнител.Така определените нормативни срокове,дори при изключително експедитивна работа на конкурсната комисия,без възможност от нейна страна да влияе върху по-бързото изпълнение на указанията към участниците,при констатирана липса на документи и предложения на участници,които са с 20на сто по-благоприятни от средните стойности на предложенията по съответния показател на останалите участници,до влизане в сила на решението за определяне на изпълнител ще изтекат първоначално 11раб. и допълнително 10календарни дни преди да има възможност да се сключи договор с определения за изпълнител.На практика това означава,че считано от 30.07.2012г.,при възникване на основания за представяне на допълнителни документи и подробни писмени обосновки от участници,най-ранната възможна дата за сключване на договор,дори в първия ден след влизане на решението в сила,е 27.08.2012г.Тази дата е след крайната дата за прием на проектните предложения по Мярка 321отПРСР,водещо до отпадане от необходимост от възлагане на поръчката.При хипотеза,в която не се наложи изискване на допълнителни документи и подробни писмени обосновки от участниците,минималното технологично време за определяне на изпълнител и влизане на решението за това в сила възлиза на 11календар. дни,считано от 30.07.2012г.,или най-близката възможна дата се явява 10.08.2012г.Предвид обема на поръчката,съгласувателни и разрешителнирежими на проектите,комплектоване на апликационна форма,издаване на редица документи,срокът 22.08.2012г. не може отново да бъде спазен,което респективно ще доведе до невъзможност както за реализиране на проекта,така и за осигуряване на финансиране на поръчката,поради поставеното в документацията условие,че заплащането е в зависимост от одобрените разходи от страна на ДФЗ-РА,което на практика няма да бъде осъществено поради неподаване на проектното предложение.Срокът,в който определеният за изпълнител следва да сключи договор е едномесечен.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

НЕ


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http:// www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

30.07.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Иво Найденов Иванов
Длъжност: Кмет на Община Лом