Версия за печат

00479-2012-0014

BG-Балчик: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Балчик, пл. "21 септември" № 6, За: Димитър Димитров, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71065, E-mail: m.dimitrov@obadm.balchik.net, Факс: 0579 72980

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ Балчик в Черно море, и разширяване обхвата на канализационната мрежа на град Балчик”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Балчик, община Балчик, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуги. Предмет на настоящата обществена поръчка е осъществяването на „Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ Балчик в Черно море, и разширяване обхвата на канализационната мрежа на град Балчик”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя е посочен в Техническите спецификации и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000 (KA05) , 71210000 (KA05) , 79100000, 71240000 (KA05) , 66171000

Описание:

Архитектурно проектиране (За обработка на отпадъчни води )
Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги (За обработка на отпадъчни води )
Юридически услуги
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи (За обработка на отпадъчни води )
Финансови консултантски услуги

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуги. Предмет на настоящата обществена поръчка е осъществяването на „Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ Балчик в Черно море, и разширяване обхвата на канализационната мрежа на град Балчик”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” В рамките на настоящата обществена поръчка изпълнителят трябва да изпълни следните дейности: 1. Изготвяне на прединвестиционно проучване (ПИП) за ПСОВ и ВиК мрежа, в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за прилагане на Закона за устрoйство на територията (ЗУТ) и „Изисквания към подготовката на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на ОПОС и приложения към тях”;• Изграждане на отвеждащ колектор с цел изместване на точката на заустване на 1 морска миля навътре в Черно Море (дълбоководно заустване) – 1 652 м., Реконструкция на вълнолом, ограждащ пречиствателната станция - 50 м. Изграждане на трети утаител в система от утаители в ПСОВ Балчик, при доказана необходимост, след извършване на прединвестиционно проучване. Доизграждане на канализационната мрежа на град Балчик, в кв. „Изток" и районите „Сборно място" и „Кулака" на гр. Балчик, реконструкция на водоснабдителната мрежа в гр. Балчик по трасето, по което се изпълнява разширението на канализационната мрежа - ок. 3 000 м. 2. Необходимите парцеларни планове за линейната инфраструктура- В и К мрежи, електро захранвания. 3. Изготвяне на идеен проект за • Изграждане на отвеждащ колектор с цел изместване на точката на заустване на 1 морска миля навътре в Черно Море (дълбоководно заустване) – 1 652 м, реконструкция на вълнолом, ограждащ пречиствателната станция, изграждане на трети утаител в системата от утаители на ПСОВ - Балчик, при доказана необходимост от ПИП, съгласно изискванията на Наредба 4 от 21.05.01 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти към ЗУТ; 4. Изготвяне на работни проекти за разширение на вътрешната канализационна мрежа с дължина ок. 6500 м. и реконструкция на съпътстващата водопроводна мрежа с дължина ок. 3000 м., в кв. „Изток" и районите „Сборно място" и „Кулака" на гр. Балчик. 5. Изготвяне на финансов анализ с анализ на риска и чувствителността за бъдещия инвестиционен проект, съгласно Ръководството за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи на ЕК, ГД „Регионална политика”, Методиката за изготвяне на анализ на разходите и ползите, Работен документ 4 на ЕК и Методическите указания на Министерство на финансите за изготвяне на инвестиционни проекти, както и всички приложими нормативни указания на ОПОС; 6. Изготвяне на документации за обществени поръчки за: Инженеринг (работно проектиране, строителство с доставка на оборудване и авторски надзор) за изпълнение на отвеждащ колектор с цел изместване на точката на заустване на 1 морска миля навътре от морския бряг, на реконструкция на ограждащия вълнолом и на трети утаител (при доказана необходимост след извършване на ПИП) в системата от утаители на ПСОВ гр. Балчик; Строителство (реконструкция и разширение) на ВиК мрежа; Строителен надзор при инженеринг при изпълнение на отвеждащ колектор и строителство (реконструкция и разширение) на ВиК мрежа; Авторски надзор при строителството на ВиК мрежа. 7. Изготвяне на доклад за изпълнение на първи етап от проекта. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя е посочен в Техническите спецификации и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
428550 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 4 200 (четири хиляди и двеста лева).Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайната дата за представяне на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на работите по договора. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG11UNCR 9660 3324 0052 12; BIC: UNCRBGSF Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД Клон: Балчик В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ Балчик в Черно море, и разширяване обхвата на канализационната мрежа на град Балчик”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществи по линия на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", приоритетна ос 1: Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 екв.ж. и в населени места с под 2000 екв.ж. попадащи в градски агломерационни ареали, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/03/19 "Подготовка и изпълнение на проекти за подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни водив агломерации над 10 000 е.ж." Схемата за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка е, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка, платимо в срок до 45 дни от датата на представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура. 2. Междинно плащане в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка след предаване и одобрение от възложителя на подробно прединвестиционно проучване и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура 3. Междинно плащане на 10 % (десет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка след предаване и одобрение от възложителя на финансов анализ с анализ на риска и чувствителността за бъдещия инвестиционен проект и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура 4. Междинно плащане на 10 % (десет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка след одобрение от Областен експертен съвет по устройство на територията (ОЕСУТ) – Област Добрич или друг компетентен орган, на идеен проект за изграждане на отвеждащ колектор с цел изместване на точката на заустване на 1 морска миля навътре в Черно Море (дълбоководно заустване) и реконструкция на вълнолом, ограждащ пречиствателната станция) и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура 5. Междинно плащане на 10 % (десет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка след одобрение от Областен експертен съвет по устройство на територията (ОЕСУТ) – Област Добрич или друг компетентен орган, на идеен проект за изграждане на трети утаител на ПСОВ гр. Балчик и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура 6. Междинно плащане на 10 % (десет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка след одобрение от Областен експертен съвет по устройство на територията (ОЕСУТ) – Област Добрич или друг компетентен орган, на работен проект за разширение на канализационната мрежа на град Балчик и реконструкция на водоснабдителната мрежа в гр.Балчик по трасето, по което се изпълнява разширението на канализационната мрежа и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура 7. Междинно плащане на 10 % (десет процента) от цената на договора за възлагане на обществена поръчка след одобрение от възложителя на документациите за обществени поръчки и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура 8. Окончателно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка., след одобрение от възложителя на окончателен доклад по настоящата обществена поръчка, съгласно Техническите спецификации и представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура. Съгласно чл. 82, ал. 2 от Специалните условия на ДБФП, спирането на плащанията към бенефициента (Община Балчик) не е основание за спиране на изпълнението на договорите за обществени поръчки, чрез които се изпълнява проектът. В тази връзка, плащанията по сключения договор за обществена поръчка са дължими, независимо от плащанията от страна на УО на ОПОС към Бенефициента и не са обвързани с получаването на средствата от страна на УО на ОПОС, който възстановява средствата по вече извършените плащания към изпълнителите по Проекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП, и Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта за участие. 3. Административни сведения. 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 6. Документ за регистрация на юридическото лице /документ за самоличност на физическото лице (когато ЮЛ не е вписано в ТР към АВ - когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър). 7. Удостоверение за актуално състояние (в случай че участникът не е вписан в ТР към АВ) 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП. 11. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. 12. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 13. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума – само за участници, които са обединения/консорциуми. 15. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението 16. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 17. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 17.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 18. Техническа оферта. 19. Ценова оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.1 Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица. За физически лица представянето на копия от годишните данъчни декларации, за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.), заверени от НАП, ще се счита от Възложителя за подходящ документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, тъй като те по обективни причини не могат да представят изискуемите по настоящата точка документи. 1.2. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот (приход) и оборота (прихода) от подобни дейности на участника, за последните три приключени финансови години. 2. Копие от валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява/т проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да: 1. е реализирал общ оборот (приход) за последните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС, от които не по-малко от 800 000 лв. (осемстотин хиляди) лева – от подобни на предмета на настоящата поръчка дейности. „Подобни” за целите на настоящата документация са дейности по: проектиране на инвестиционни проекти и/или; изготвяне на ПУП и парцеларни планове, и/или; дейности по подготовка на финансово-икономически анализи/анализи на разходите и ползите, за целите на инфраструктурни проекти, и/или; подготовка на документации за обществени поръчки, и/или изготвяне на проектни предложения за финансиране от фондове на ЕС. 2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” с лимит на застрахователната отговорност не по-малко от 400 000 лв. Изискването се отнася за участници/членове на обединение/подизпълнители – юридически лица, които ще извършват проектантски дейности и подлежат на задължително застраховане. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но изготвена и сключена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. При наличие на подизпълнител, който ще извършва проектиране, изискването се отнася и за него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори за изпълнени подобни на настоящата обществена поръчка дейности за последните три години до датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение, издадени на съответния участник/член на обединение/подизпълнител. 2. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган. 3.. списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да: 1. докаже опит от най-малко 3 изпълнени договора за последните 3 г. до датата на подаване на офертата, вписани в КААИП за проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти за В и К мрежи и/или съоръжения в идейна, техническа или работна фаза, от които минимум 1 договор за В и К мрежи с дължина минимум 6 км. 2. докаже опит от най-малко 3 изпълнени договора за последните 3 г до датата на подаване на офертата, за ФИА за проекти в сектор околна среда (воден сектор и отпадъци), в съответствие с Ръководството за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи на ЕК и Методиката за изготвяне на АРП, Работен документ 4 на ЕК, от които най-малко 1 анализ в сектор околна среда (воден сектор и отпадъци), одобрен от съответния финансиращ орган. 3. докаже опит от най-малко 3 изпълнени договора за последните 3 г. до датата на подаване на офертата за документации за ОП за строителство и 3 изпълнени договора за последните 3 години за документации за възлагане упражняването на строителен надзор. 4. притежава валиден акредитиран сертификат за система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5. да осигури ключови експерти, както следва: Ръководител завършено висше образование, магистърска степен – икономическа специалност или строителен инженер, специалност „ВиК” или еквивавалетна специалност; не по-малко от 10 г. стаж по специалността опит в управлението на процеса на подготовка и/или изпълнение на не по-малко от 3 проекта в областта на околната среда; опит като ръководител на екип на най-малко един инвестиционен проект в областта на околната среда - ВиК сектор. Главен проектант „Водоснабдителна мрежа” завършена минимална образователна степен "магистър" или еквивалентно образование в областта на водоснабдяване и канализация; най-малко 5 години професионален опит в областта на В и К сектора; опит в изготвяне на най-малко 3 инвестиционни проекти във фаза Работна, за строителство/реконструкция на водоснабдителна мрежа пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП. да има опит в изработването на технически спецификации за тръжна документация за проекти за В и К мрежи. Главен проектант „Канализационни мрежи и съоръжения” завършена минимална образователна степен "магистър" или еквивалентно образование в областта на водоснабдяване и канализация; най-малко 5 години професионален опит в областта на В и К сектора; опит в изготвяне на най-малко 3 инвестиционни проекти във фаза Работна, за строителство/реконструкция на канализационна мрежа опит в изготвяне на най-малко 3 инвестиционни проекти за строителство/реконструкция на ПСОВ във фаза идейна, техническа или работна. пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП. да има опит в изработването на технически спецификации за тръжна документация за проекти за В и К мрежи. Юрист завършена минимална образователна степен "магистър" специалността „Право”; минимум 5 години стаж по специалността; опит в участие в минимум 5 комисии за оценка и класиране на оферти в процедури, проведени по реда на Закона за обществените поръчки, в т.ч. за строителство (в т.ч. по правилата на ФИДИК) опит в изготвянето на минимум 5 документации за обществени поръчки, за строителство и/или строителен надзор, от които минимум една за изготвяне на обществена поръчка за инженеринг и една за строителен надзор при строителство на ВиК мрежи минимум 3 години опит в участие в дейности по подготовка/управление/изпълнение на проекти, съфинансирани от Европейските фондове; Икономист завършена минимална образователна степен "магистър" в областта на икономиката и/или финансите; минимум 5 години стаж по специалността; опит в изготвянето на минимум 5 ФИА (пълни АРП или ФА с анализи на риска и чувствителността
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ЗУТ, ЗКАИИП, Наредба № 2/01.05.2004 г.за проектантската правосопобност на инженерите или националното законодателство за чуждестранните лица, регламентиращо проектантската правоспособност на тези лица.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Качество и пълнота на техническата оферта на участника; тежест: 70
Показател: Предложена от участника цена в лева, без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата за закупуване на документацията за участие се заплаща в сградата на Общинска администрация – Балчик, адрес: гр. Балчик, пл. „21 септември” № 6, стая "Каса" или се превежда по следната банкова сметка на общината: IBAN:BG38UNCR96608497503315; BIC: UNCRBGSF Уни Кредит Булбанк –Балчик, код на плащане 447 000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.09.2012 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Община Балчик, гр. Балчик, пл. „21 септември” № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.", приоритетна ос 1: Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 екв.ж. и в населени места с под 2000 екв.ж. попадащи в градски агломерационни ареали, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/03/19 "Подготовка и изпълнение на проекти за подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни водив агломерации над 10 000 е.ж.". Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № DIR51011119-C018/01.02.2012 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ