Версия за печат

01770-2012-0001

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РАЙОН "ЗАПАДЕН" - ОБЩИНА ПЛОВДИВ, ул. "Вечерница" № 1 А, За: Атанас Петров, Република България 4001, Пловдив, Тел.: 032 604814, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019

Място/места за контакт: младши юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://zapaden.plovdiv.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг – основен ремонт на улично светление, благоустрояване на територия и текущ ремонт на участъци от второстепенната улична мрежа на обекти на територията на Община Пловдив – Район „Западен“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Уличната мрежа /по списък/ на територията на район "Западен" - Община Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящия договор обхваща инженеринг /проектиране и изпълнение/ - благоустрояване на публичното пространство на територията, заключена между улици „София”, „Дрян”, „Солунска”, вътрешно-квартална улица между о.т. 158 – 153 от западната страна на бл.12, кв. „Хр. Смирненски – запад”. Максимално допустимата стойност на договора за възлагане на обществената поръчка за обособената позиция се определя на 202 567 без вкл. ДДС, от които: - за проекто – проучвателни работи до 11 000 лв. /единадесет хиляди лева/ без ДДС. - за извършване на СМР до 191 567 лв. /сто деветдесет и една хиляди и петстотин шестдесет и седем лева/ без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
202567 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 484232 от 23.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РЗ-А-22 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Инженеринг - благоустрояване на публичното пространство на територията, заключена между улици „София”, „Дрян”, „Солунска”, вътрешно-квартална улица между о.т. 158 – 153 от западната страна на бл.12, кв. „Хр. Смирненски – запад”.
V.1) Дата на сключване договора
27.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПЪТИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, ЕИК 115015062, р-н "Централен", бул. "Найчо Цанов" № 8, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 628380, Факс: 032 631047

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 202567 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 202567 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата информация е относима към сключен Договор № РЗ-А-22, сключен на 24.07.2012г., по обособена позиция № 2 от откритата процедура по възлагане на обществена поръчка, с преписка 01770-2012-0001.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител. Жалбата срещу действия или бездействия се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие Жалба може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице – при обжалване на решения на Възложителя, както и негови действия и бездействия, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 3. всеки заинтересован кандидат или участник – при получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, както и в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а когато не е уведомен - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В настоящия случай Решение № ОП – 01(1) на Възложителя за избор на изпълнител е от 05.07.2012г. Съгл. Чл. 73, ал.3 на участниците са били изпратени заверени преписи от решението с писма с обратни разписки, видно от които писмата са били получени с дата 09.07.2012г. 10- дневния срок за обжалване следва да е изтекъл към 19.07.2012г., а договорът законосъобразно е сключен на 24.07.2012г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор