Версия за печат

02429-2012-0001

BG-село Кърнолово, община Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ "ИГЛИКА", ул."Черноризец Храбър" №4, За: Ваня Ангелова Попова, РБългария 2860, село Кърнолово, община Петрич, Тел.: 0895 675373; 0878 255576, E-mail: odz.iglika.karnalovo@gmail.com

Място/места за контакт: Ваня Ангелова Попова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ "Иглика" - село Кърналово, община Петрич

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: - кухнята на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово, ул.”Черноризец Храбър” 4; - кухнята на филиала на ОДЗ в село Михнево, Община Петрич; - кухнята на филиала на ОДЗ в село Рупите, Община Петрич; - кухнята на филиала на ОДЗ в село Старчево, община Петрич.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

«Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово, община Петрич» предмет на възлагане по договорите са ЧЕТИРИ от обособените позиции в откритата процедура: Обособена позиция №1 „Ежедневна доставка на хляб за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово, община Петрич ”; Обособена позиция №2 „Доставки на меса и месни продукти за нуждите на ОДЗ „Иглика””-село Кърналово, община Петрич”; Обособена позиция №4 ”Доставка на основни хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ „Иглика””-село Кърналово, община Петрич ”; Обособена позиция №5 „Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на ОДЗ „Иглика”- село Кърналово ”, община Петрич”. Доставките на хранителните продукти и изделия ще бъдат извършвани франко кухнята на детското заведение и неговите филиали, въз основа на предварителни заявки от Възложителя в срок не по-дълъг: -по обособена позиция №1 доставката на хляб–от 7,00 часа на първия работен ден, следващ заявката; -по обособени позиции №2, №4 и №5 -от 24/двадесет и четири/ часа от получаване на заявката, в рамките на установеното работно време на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ-в интервала от 07:00 часа до 15:00 часа, от понеделник до петък, без официалните празници. Доставките ще се извършват след подаване на заявка от Възложителя за нужния вид и количество по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата–писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; чрез интернет, чрез комбинация от тези средства. При спешни случаи-може и по телефон. Когато Изпълнителят е променил своя адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това възложителя, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/факса известен на Възложителя. При доставяне на заявените от детското заведение хранителни продукти по обособените позиции, ще се издава двустранно подписана стокова разписка /приемо-предавателен протокол/, съдържаща наименованието на заведението приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Така изготвената стокова разписка ще се издава в два екземпляра - един за изпълнителя и един за детското заведение(Възложител). Всеки доставен продукт да бъде в срок на годност и придружен от сертификат за качество и документ за произход на стоката съгласно изискванията на Закона за храните и Закона за ветеринаромедицинската дейност, доказващи качеството на доставяните стоки съобразно изискванията на Възложителя. Конкретните количества продукти, предмет на доставката са съобразно прогнозните такива и могат да бъдат намалявани или увеличавани, съобразно нуждите на възложителя, но в рамките на обща стойност, предложена от изпълнителя за всяка една конкретна обособена позиция.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
44762.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 481729 от 27.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Ежедневна доставка на хляб
V.1) Дата на сключване договора
24.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СВЕТИ ВРАЧ 2003"ЕООД, ЕИК-811047781, Промишлена зона, местност "Соколовец", България 2800, Сандански, Тел.: 0746 30996, E-mail: sveti_vrach2003@abv.bg, Факс: 0746 31033

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5550 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5175 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на месо и месни продукти
V.1) Дата на сключване договора
24.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Костадин Хаджимаргаритов - КОМ-Х - Антоний Хаджимаргаритов", ЕИК - 101657950, местност "Бялата чешма" №20, България 2868, село Ръждак, община Петрич,, Тел.: 0745 60980, E-mail: kom_x@abv.bg, Факс: 0745 60980

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6060 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3.1 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:доставка на основни хранителни продукти и изделия
V.1) Дата на сключване договора
24.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РУПАНОВ ТРЕЙД"ООД, ЕИК-200377074, улица "Зографски манастир" №20, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64039, E-mail: rupanov88@abv.bg, Факс: 0745 64039

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 43000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25295.2 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3.2 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на мляко и млечни продукти
V.1) Дата на сключване договора
24.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РУПАНОВ ТРЕЙД"ООД, ЕИК-200377074, ул."Зографски манастир" №20, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64039, E-mail: rupanov88@abv.bg, Факс: 0745 64039

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12420 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8232.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Българиоя 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор