Версия за печат

00045-2012-0009

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД, бул. В. Априлов 15а, За: Никола Панайотов, Екатерина Манчева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 641536, E-mail: onkodis_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 644388

Място/места за контакт: Никола Панайотов, Екатерина Манчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.onkoplov.com.

Адрес на профила на купувача: www.onkoplov.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Пловдив, бул. В. Априлов 15а, "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3506032.8 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Алвоген Фарма България" ЕООД, р-н Триадица, бул. България №51 вх. Б, ет7 офис В22, България 1000, София, Тел.: 02 4417136

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1438531.2 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Алта Фармасютикълс" ЕООД, р-н Витоша, бул. България № 118, бизнес център Абакус ет 2, България 1000, София, Тел.: 02 8549701

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 391560 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Софарма Трейдинг" АД, р-н Надежда, бул. Рожен №16, България 1000, София, Тел.: 02 8133660

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 172400 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Фармнет" ООД, р-н Младост, бул. Република - Сграда на Медицински център Младост, България 9020, Варна, Тел.: 032 271890

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1290177.6 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Медекс"ООД, р-н Младост, ул. Самоковско шосе № 1, България 1138, София, Тел.: 02 9175545

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50346 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Либра" ЕАД, ул. акад. Ст. Младенов № 3, България 1700, София, Тел.: 02 9658121

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 88782 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:"Неотложна доставка на лекарствени продукти за нуждите на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции"
V.1) Дата на сключване договора
10.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Екофарм" ЕООД, бул. Черни връх № 14 бл. 3, България 1421, София, Тел.: 02 9631596

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 74236 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Чл. 90. ал.1, т.4 от ЗОП - поради изчерпване на стойността на сключените договори за доставка на лекарства, за "КОЦ - Пловдив" ЕООД е възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия, с цел да бъдат доставени животоспасяващи лекарствени продукти и така бъде избегната опасността от смъртни случаи с онкоболни пациенти. В момента е в ход открита процедура за доставка на лекарствени продукти, открита с Решение №107/02.04.2012г., която включва и съдържащите се в настоящата процедура лекарства. До приключването й и сключването на договори с доставчици, "КОЦ-Пловдив"ЕООД се нуждае спешно от доставка на определени лекарствени продукти, предмет на настоящата обществена поръчка.Спешната необходимост е видна и от рапортите на Началниците на отделения, както и от становището по случая на Председателя на УС на "Асоциацията на пациентите с онкологични заболявания и приятели" - г-жа Евгения Адърска (изх.№320/13.06.2012г.). Посочените в Спецификацията количества на лекарствените продукти са предвидени за срок от четири месеца или до сключването на договори по провежданата открита процедура по реда на ЗОП.