Версия за печат

00165-2012-0020

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Тина Велева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217431, E-mail: t.veleva@mon.bg, Факс: 02 9217595

Място/места за контакт: Министерство на образованието, младежта и науката

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg..

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg..

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител за „Аналитично и информационно осигуряване на апробирането на модел за инспектиране на образованието” по проект: BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Аналитично и информационно осигуряване на апробирането на модела за инспектиране на образованието” включва за изпълнение дейности: 1. Анализиране и оценка на заложената система от критерии и индикатори за оценка на постигнатото качество на предлаганото образование в изготвения от работна група на МОМН проект на държавен образователен стандарт за инспектиране. 2. Анализиране и оценка на заложените в проекта за държавен образователен стандарт за инспектиране методология, методика и инструментариум при осъществяване на инспектирането. 3. Разработване на модел и изготвяне на оценъчни карти на стандартизирани формуляри за набиране на информация и за оценка на качеството на управление и качество на предлаганото образование. 4. Разработване на уеб базирана платформа и портфолио за училище. 5. Разработване на система от критерии и методология за избор на 15 РИО и общо 1000 детски градини и училища, в които ще се апробира моделът на инспектиране, за да се осигури представителност на апробацията. 6. Избор на РИО, детски градини и училища, в които ще се проведе апробирането на модела за инспектиране. 7. Изготвяне на система от индикатори и показатели и изготвяне на работни карти за оценка на апробираните процедури и документи за инспектиране . 8. Систематизиране на резултатите от проведената апробация. 9. Анализиране на резултатите от проведената апробация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80521000, 48600000

Описание:

Услуги, свързани с програми за обучение
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

220000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
220000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

365


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2200 (две хиляди и двесета ) лева представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя или банкова гаранция - безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец № 19, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН) Банка: БНБ – ЦУ IBAN: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 BIC: BNBGBGSD, Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, която може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МОМН и че е със срок на валидност съгласно договора за изпълнение на проекта. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие (Образец № 20) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения Образец. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора ще се извършват, както следва: Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата стойност на поръчката, при одобрение на встъпителен доклад и представяне на оригинална фактура.. Междинни плащания в размер на 70 % (седемдедесет процента) от стойността за всяка от планираните дейностите, след приемането на изпълнението по съответната дейност, оформено с двустранно подписан протокол при условията и реда, определени в раздел VI на договор и издаване на оригинална фактура. Окончателно плащане в размер на 10% (десет процента) от общата стойност за изпълнение на поръчката, при приемане на окончателния доклад за извършена работа и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчк; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в заявлението не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си; че един от членовете на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и ал.5 от ЗОП. Офертите, надхвърлящи обявения финансов ресурс, ще бъдат отстранени. Участниците трябва да представят-в ПЛИК-1-(1)Списък на документите, в офертата; (2)Кратка анотация/представяне на участника по предмета на поръчката; (3)Оферта–Образец №1;(4) Административни сведения -Образец №2; (4а) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата; (5)Декларация за запознаване с условията на договора и поръчката (Образец №3); (6) Регистрационни документи на участника; (7)Споразумение за създаване на обединение когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението– Образец №4; (8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, да ги представлява; (9) Документ за внесена гаранция за участие; (10) Декларация по чл.47, ал.1 от ЗОП (Образец – №5); (11) Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП (Образец №6); (12) Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП (Образец №7); (13) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква “а от Регламент №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО, изменен с Регламент № 1995/2006 на Съвета на ЕС –Образец № 8; (14) Доказателства за икономическо и финансово състояние – съгласно чл.50 от ЗОП - Информация за оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три приключени финансови години общо или от датата на учредяване/започване на дейността (Образец № 9) Доказателства за изпълнение на техническите изисквания -(15) Списък-декларация на основните договори за изпълнение на дейности сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години – доказва се с попълнен оригинал на Образец №10 и приложени копия на договорите и доказателства за изпълнението им. (16) Препоръки за добро изпълнение за най-важните договори; (17) Списък на екип от ключови експерти с приложени доказателства за квалификация и професионален опит (18) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП -(Образец №14). Списък с данни за подизпълнителите и дела на тяхното участие; (19) Други документи по преценка на участника; В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да приложат декларация за съгласие Образец №15 и документи по чл. 56 ал.2 на ЗОП. В ПЛИК “2 -(1) Техн. предложение – Образец №16, и Приложения – План-график за изпълнение на дейностите и други документи по преценка на участника, които подкрепят оферта му. В ПЛИК 3 -Предлагана цена- Образец №17 Всички документи се представят в оригинал или копия заверени от участника. Документите, които не са на български език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за оборот, сходен с предмета на поръчката за последните три години (Образец № 9)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има минимален оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката, за предходните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с оценка и анализи на програми, изготвяне на ръководсва, методологии, методики за изпълнение на програми, апробация на методики, модели, програми и подобни, изотвяне на уеб базирани платформи за осугуряване изпълнението на проекти в сферата на образованието В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък- декларация на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 години, по смисъла на чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП, с включени дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка. – попълнен оригинал на Образец №10 и приложени копия от договори 2. Заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най-важните договори (посочени в Образец 10) , включващи стойност, дата и място на изпълнение или други документи които доказват това изпълнение 3.Списък на екип от ключови експерти – Образец № 11, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 12, Декрации Образец № 13 или копия на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата, са: - копия от дипломи за завършено образование; - копия от длъжностни характеристики, трудови книжки, граждански договори и други удостоверяващи професионалния опит на лицата. - препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има през последните три години изпълнени или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение, минимум три договора за консултански услуги с включени дейности сходни с предмета на настоящата поръчка, от които поне един, включващ и изготвяне на уеб базирана платформа. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с оценка и анализи на програми, изготвяне на ръководсва, методологии, методики за изпълнение на програми, апробация на методики, модели, програми и подобни, изотвяне на уеб базирани платформи за осугуряване изпълнението на проекти в сферата на образованието. 2. Препоръки за добро изпълнение мин. 3 бр. или други документи, доказващи че договорите (посочени в Образец 10) са изпълнени. Тези препоръки/документи посочват стойността, срок на изпълнение, както и дали то е изпълнено качествено - 3. Участникът трябва да има на раположение екип от ключови експерти, с включени: 1. Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания: образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност в областта на образование, право, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: минимум 10 години опит по специалността, от които не по-малко от 3 г. опит в сектор образование и не по-малко от 3 г. опит в областта на управлението на проекти, финансирани от фондове на ЕС или други международни фондове и програми; 2. Координатор – един брой: образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност в областта на образование, право, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 5 г. професионален опит; да има най-малко 3 (три) години опит, свързан с координиране или управлението проекти, опит в изготвянето на анализи или отчети по проекти, финансирани от фондове на ЕС или други международни фондове и програми на минимум 2 (два) проекта; 3. Експерт образование – минимум три броя: образователно-квалификационна степен „магистър” - със специалност в областта на образование, право, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 10 г. професионален опит в образователната система; Да има професионален опит в подготовка и внедряване на образователни методики модели - минимум 2 (два ) проекта; 4. Експерт анализи – минимум един брой: образователно-квалификационна степен „магистър” - със специалност в областта на образование, право, обществени, икономически науки или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 5 г. професионален опит; Да има опит в оценка и анализи на програми, изготвяне на ръководсва, методологии, методики за изпълнение на програми, 5. IT експерт – минимум един брой: образователно-квалификационна степен „магистър” със инженерна специалност „информационни технологии” или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 г. професионален опит, от които минимум 3 г. опит в изготвяне на софтуерни продукти. Когато участникът е обединение, изискванията важат за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка ТО= П1+П2+П3 +П4 където П1–Срок за изпълнение на поръчката –25т.; П2 – Срок за изготвяне на анализи и оценки по дейности едно и две–10т.; П3–Срок за изготвяне на анализ на резултатите от проведената апробация - дейност девет –5 точки; П4 – Методология и план за работа – 60 точки;; тежест: 70
Показател: Финансова оценка - ФО - Предложена цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20.08.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.08.2012 г.  Час: 11:00
Място

Постъпилите офертите се отварят в зала 4, ет. 7 на Министерство на образованието, младежта и науката, адес гр. София 1000 бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 2А,

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка Избор на изпълнител за „ Избор на изпълнител за „Аналитично и информационно осигуряване на апробирането на модел за инспектиране на образованието” по проект: BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието”

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е налична на страницата на Министерството на образованието, младежта и науката в рубриката профил на купувача и не се закупува.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице или органите по ал. 8 на чл.120 от ЗОП, съгласно условията и реда на чл. 120 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 на ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ