Версия за печат

00158-2012-0006

BG-Павел баня: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева - Зам. кмет на община Павел баня, РБългария 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности в община Павел баня 2012

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЦДГ на територията на община Павел баня
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Община Павел баня два пъти е обявявала и провеждала Открита процедура по реда на ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня – 2012г.” по обособени позиции.И в двете процедури като обособена позиция е била включена доставката на плодове и зеленчуци за нуждите на ЦДГ на територията на общината. И в двете проведени процедури по въпросната обособена позиция не е била подадена нито една оферта или заявление за участие, поради което и на основание чл. 39, ал.1, т. 1 от ЗОП същите са били прекратени с Решение №147/08.03.2012 г. и Решение №362/01.06.2012 г., влезли в законна сила. Сключеният договор е за доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на ЦДГ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
39910 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена на изпълнение; тежест: 75
Показател: Предложена неустойка; тежест: 20
Показател: Предложен срок на отложено плащане; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

В РОП 00158-2012-0006

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 117 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на плодове и зеленчуци за ЦДГ
V.1) Дата на сключване договора
23.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Надежда 2000 ЕООД, ЕИК 115524180, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 0888 204244, Факс: 032 676525

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 39910 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Община Павел баня два пъти е обявявала и провеждала Открита процедура по реда на ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня – 2012г.” по обособени позиции.И в двете процедури като обособена позиция е била включена доставката на плодове и зеленчуци за нуждите на ЦДГ на територията на общината. И в двете проведени процедури по въпросната обособена позиция не е била подадена нито една оферта или заявление за участие, поради което и на основание чл. 39, ал.1, т. 1 от ЗОП същите са били прекратени с Решение №147/08.03.2012 г. и Решение №362/01.06.2012 г., влезли в законна сила.