Версия за печат

00818-2012-0005

BG-Ябланица: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ябланица, пл."Възраждане"№3, За: Цанко Марков, РБългария 5750, Ябланица, Тел.: 06991 2126, E-mail: kmet_yablanitsa@mail.bg, Факс: 06991 2212

Място/места за контакт: Община Ябланица
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване и обзавеждане по проект: Ремонт сграда на читалище „ Наука”, гр.Ябланица по проект № 11/321/00062, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за отпускане на финансова помощ от 29.06.2010 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Ябланица,гр.Ябланица
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предвижда се доставка на оборудване и обзавеждане за читалище "Наука",гр.Ябланица с оглед нормалното функциониране на читалищната дейност.Предмет на доставката са:Oзвучителни трилентови тонколони - 400 w - 1 бр.,Пулт за управление на озвучаването- 1 бр.,Усилвател за озвучаването 2 канала по 600 w - 1 бр.,Mикрофони-SM-58 с кабел - 2 бр.,Безжични микрофони SM- 58- 2 бр.,Компакт диск рекордер, без усилвател- 1 бр.,Стойки за тонколони - 2 бр.,Кабели за тонколони - 40 м.л.,Кабели за микрофони - 48 м.л.,Стойки за микрофони - 2 бр.,Основен прожектор/следач/ халогенен с мощност 2000 w- 1 бр.,Димери за управление на осветлението- 2 бр.,Сценични прожектори, с мощност 1000w - 12 бр.,Кабели за свързване на димера със сценичните прожектори - 200 м.л.,Пулт за управление на осветлението 12-24 канален - 1 бр.,Компютърна конфигурация - 2 бр.,Принтер - 2 бр., Софтуер - 2 бр.,Офис пакет - 2 бр.Маса тип модулна 120/60/85 -18 бр.,Бюро 60/120/85 с плъзгащ плот за клавиатура- 2 бр.,Бюро 60/120/85 - 2 бр., Плот секторен (към бюро) Н=85см, R=60см, 90 градуса - 2 бр.,контейнер (за бюро) 3чекмеджета 40/50/55 - 2 бр.,Шкаф за документи 50/100/180 1/3 плътни врати 2/3 рафтове - 8 бр., Гардероб 100/50/220 - 4 бр., Етажерка 60/45/180 - 8 бр., Шкаф за музикална уредба 80/60/85 - две врати- 2 бр.,Стол тапициран посетителски - 40 бр., Офис/компютърен/ стол с подлакътник - 2 бр.Стелажи (етажерки) за книги MDF д 60см ш 35см в. 250см - 26 бр., Стелажи (етажерки) за книги MDF д 60см ш 35см в. 250см - 18 бр.,Метална конструкция за свободно стоящи стелажи за книги - р-ри ш.1,5м в. 2,8м- 6 бр., Бюро 60/120/85 с плъзгащ плот за клавиатура - 1 бр.,Бюро 60/120/85 - 1 бр.,Плот секторен (към бюро) Н=85см, R=60см, 90 градуса - 1 бр.,контейнер (за бюро) 3чекмеджета 40/50/55 - 1 бр.,Стол тапициран посетителски - 5 бр.,Офис (компютърен) стол с подлакътник - 2 бр.,Шкафове за експонати 100/50/220 със стъклени витрини - 10 бр.Метални стелажи свободно стоящи за експонати - 6 бр.,Бюро 60/160/85 с плъзгащ плот за клавиатура - 1 бр.,контейнер (за бюро) 3 чекмеджета 40/50/55 - 1 бр.,Стол тапициран посетителски - 5 бр., Бюро 60/160/85 с плъзгащ плот за клавиатура - 1 бр., контейнер (за бюро) 3 чекмеджета 40/50/55 - 1 бр.,Стол тапициран посетителски - 5 бр.,Шкаф за документи 50/100/180 1/3 плътни врати 2/3 рафтове - 2 бр.,Гардероб 100/50/220 - 1 бр.Каса - метална огнеопорна - 1 бр.,Стелажи метални 60/45/180 - 18 бр., Гардероб 100/50/220 - 1 бр.Гардероб 100/50/200 - 8 бр. и Надстроика гардероби - 8 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 39000000, 39100000, 39200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Мебелировка
Обзавеждане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
95780 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение за изпълнение; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 470156 от 22.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 07-82 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на оборудване и обзавеждане по проект:Ремонт сграда на читалище „Наука”, гр. Ябланица по проект № 11/321/00062, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за отпускане на финансова помощ от 29.06.2010 г.
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Школснаб 2000"ЕООД, ЕИК - 200629529, ж.к. Гео Милев, ул."105 " №3, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8723316, Факс: 02 8723316

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100028 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 95780 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договорът се възлага във връзка с проект № 11/321/00062, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за отпускане на финансова помощ от 29.06.2010 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор