Версия за печат

01856-2012-0001

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ №2 "ЗДРАВЕЦ", ул."Демир Капия" №3, За: Христина Гюрова, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0878 255548, E-mail: odz.2. zdravec.petrich@gmail.com

Място/места за контакт: Христина Гюрова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: кухнята на детското заведение, град Петрич, ул."Демир Капия" №3
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е «Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец”- град Петрич» Поръчката е с шест обособени позиции: Обособена позиция №1 „Ежедневна доставка на хляб за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец”- град Петрич ”; Обособена позиция №2 „Доставки на меса и месни продукти за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец””-град Петрич”; Обособена позиция №3 „Доставка на пресни зеленчуци и плодове за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец”-град Петрич ”; Обособена позиция №4 ”Доставка на основни хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец””-град Петрич ”; Обособена позиция №5 „Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец”-град Петрич ”. Обособена позиция №6 „Доставка на закуски за нуждите на ОДЗ №2 “Здравец”-град Петрич ” . Доставките на хранителните продукти и изделия ще бъдат извършвани франко кухнята на детското заведение, въз основа на предварителни заявки от Възложителя в срок не по-дълъг: -по обособена позиция №1 доставката на хляб и по обособена позиция №6 доставката на закуски – от 7,00 часа на първия работен ден, следващ заявката; -по обособени позиции №2, №3, №4 и №5 -от 24/двадесет и четири/ часа от получаване на заявката, в рамките на установеното работно време на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ-в интервала от 07:00 часа до 15:00 часа, от понеделник до петък, без официалните празници. Доставките ще се извършват след подаване на заявка от Възложителя за нужния вид и количество по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата–писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; чрез интернет, чрез комбинация от тези средства. При спешни случаи-може и по телефон.Когато Изпълнителят е променил своя адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това възложителя, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/факса известен на Възложителя. При доставяне на заявените от детското заведение хранителни продукти по обособените позиции, ще се издава двустранно подписана стокова разписка /приемо-предавателен протокол/, съдържаща наименованието на заведението приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Така изготвената стокова разписка ще се издава в два екземпляра - един за изпълнителя и един за детското заведение(Възложител). Всеки доставен продукт да бъде в срок на годност и придружен от сертификат за качество и документ за произход на стоката съгласно изискванията на Закона за храните и Закона за ветеринаромедицинската дейност, доказващи качеството на доставяните стоки съобразно изискванията на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53339.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 478687 от 02.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1.1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Ежедневна доставка на хляб за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Свети врач 2003" ЕООД, ЕИК-811047781, Промишлена зона, местност "Соколовец", България 2800, Сандански, Тел.: 0746 30996, E-mail: sveti_vrach2003@abv.bg, Факс: 0746 31033

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3550 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1.2 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка на закуски за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Свети Врач 2003"ЕООД, ЕИК-811047781, Промишлена зона, местност "Соколовец", България 2800, Сандански, Тел.: 0746 30996, E-mail: sveti_vrach2003@abv.bg, Факс: 0746 31033

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7150 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6820 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на месо и месни продукти за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"Костадин Хаджимаргаритов - КОМ-Х - Антоний Хаджимаргаритов" ЕИК - 101657950, местност "Бялата чешма" №20, България 2868, село Ръждак, община Петрич, Тел.: 0745 60980, E-mail: kom_x@abv.bg, Факс: 0745 60980

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8650 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6457 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на пресни зеленчуци и плодове за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Булгарплод-99"ЕООД, ЕИК-101156601, улица "Охрид" №35, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64185, Факс: 0745 64185

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9670 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9621 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4.1 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на основни хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РУПАНОВ ТРЕЙД"ООД, ЕИК-200377074, ул."Зографски манастир" №20, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64039, E-mail: rupanov88@abv.bg, Факс: 0745 64039

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 19838 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18132.4 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4.2 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на ОДЗ №2 "Здравец" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РУПАНОВ ТРЕЙД"ООД, ЕИК-200377074, ул."Зографски манастир" №20, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 64039, E-mail: rupanov88@abv.bg, Факс: 0745 64039

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12562 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8759.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Българиоя 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор