Версия за печат

01210-2012-0005

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Български спортен тотализатор", ул. "Хайдушко изворче" № 28, За: Веселин Кюркчиев, България 1618, София, Тел.: 02 8181881, E-mail: eps@toto.bg, Факс: 02 8181801

Място/места за контакт: Централна дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toto.bg.

Адрес на профила на купувача: http://toto.bg/index.php?lang=1&pid=62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: хазарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ПО ОПТИЧЕН ПРЕНОС НА ДАННИ ЗА НУЖДИТЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА И КОМУНИКАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРИЕМАНЕ НА ЗАЛОЗИ В РЕАЛНО ВРЕМЕ ЗА ХАЗАРТНИТЕ ИГРИ, ОРГАНИЗИРАНИ ОТ ДП „БСТ“ И ЗА ИЗЛЪЧВАНЕ НА СИГНАЛ ОТ ТЕЛЕВИЗИОННО СТУДИО НА ДП „БСТ“, по обособени позиции с предмети: I. „Предоставяне на услуга по основен оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се в гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - три мобилни оператора и Българска национална телевизия и между: помещение Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ - три мобилни оператора“ II. „Предоставяне на услуга по основен оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център, находящ се в гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - помещение „Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ и между: Телевизионно студио, находящо се в гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 и един телевизионен оператор /различен от БНТ/“ III. „Предоставяне на услуга по основен оптичен пренос на данни между точки на достъп: помещение Основен компютърен център, находящ се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 – Държавна комисия по хазарта, Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

пренос на данни по оптични мрежи на територията на страната между дефиниани от Възложителя точки на достъп, по обособени позиции: 1. оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се вгр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - три мобилни оператора и Българска национална телевизия и между: помещение Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ - три мобилни оператора и от всяка една точка на достъп на Възложителя до други идентифицирани от Възложителя адреси, като общо броят на тези адреси е до 20. 2. оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - помещение „Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ и един телевизионен оператор /различен от БНТ/ и от всяка една точка на достъп на Възложителя до други идентифицирани от Възложителя адреси, като общо броят на тези адреси е до 20. 3. оптичен пренос на данни между точки на достъп: помещение Основен компютърен център, находящ се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 – Държавна комисия по хазарта, Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи“и от всяка една точка на достъп на Възложителя до други идентифицирани от Възложителя адреси, като общо броят на тези адреси е до 10.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64210000

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

пренос на негораничено колиличество данни/сигнал

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в процедурата на стойност 1000 /хиляди/ лева – за обособена позиция I, 1000 /хиляда/ лева - за обособена позиция II, 500 /петстотин/ лева - за обособена позиция III, представен под форма на банкова гаранция съгласно образеца от документацията или депозит на парична сума по следната сметка на Възложителя: СИБАНК АД банка, клон ОРМ регион Тунджа, гр. София IBAN:BG97BUIB98881000304509 BIC: BUIBBGSF В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в процедура с предмет: „Предоставяне на услуги по оптичен пренос на данни за нуждите на информационната и комуникационна система за приемане на залози в реално време за хазартните игри, организирани от ДП „БСТ“ и за излъчване на сигнал от телевизионно студио на ДП „БСТ“ – обособена позиция…… и се посочва номера на Решението за откриване на процедурата, което е приложено в настоящата документация. Чуждестранните участници могат да представят гаранцията в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс «Евро за Лев», определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедура. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Банковата гаранция трябва да бъде издадена от местни банки или от клонове на чуждестранни банки с регистрирана дейност в Р.България и притежаващи лиценз от БНБ за осъществяване на гаранционни сделки. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде за срок не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника и с възможност за нейното удължаване. В случай на необходимост за удължаване на гаранциите не бъде представена банкова гаранция за удължаване на валидността в срок до три дни преди изтичане на валидност на действаща гаранция, то Възложителят ще пристъпи към усвояване на действащата гаранция. Усвоената сума ще бъде трансформирана в депозит, като гаранция за участие и същата ще бъде задържана при хипотезите на чл. 61, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, съответно освободена при наличие на предпоставки съгласно чл.62 от ЗОП. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА определена като процент от стойността на обществената поръчка, в размер на 3 на сто от максималната стойност на поръчката по съответна обособена позиция в лева без ДДС и се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по по сметка на Възложителя /посочена в Документацията за участие/ В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано Гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Предоставяне на услуги по оптичен пренос на данни за нуждите на информационната и комуникационна система за приемане на залози в реално време за хазартните игри, организирани от ДП „БСТ“ и за излъчване на сигнал от телевизионно студио на ДП „БСТ“ – обособена позиция………. и се посочва номера на Решението за откриване на процедурата, което е приложено в настоящата документация. б) банкова гаранция в полза на Възложителя - представена съгласно образеца и условията, посочени в Документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно посоченото в т.3.6." Максимална стойност за изпълнение на поръчката и начин на плащане на цената", от раздел 3 "ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ОБЕКТА И ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ" на Документацията за участие и Проекта на договор - Приложение № 14 от Документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. 2. Оригинал/нотариално заверено копие на Договор за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. В договора за създаване на обединението трябва да бъдат определени делът на участие на всеки от участниците в него и разпределението на конкретните дейности - предмет на изпълнение по тази обществена поръчка между участниците в обединението, както и водещият участник в обединението и лицето/лицата, което представлява обединението. Договорът трябва да съдържа изрична клауза, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнението на поръчката и поето задължение за непрекратяване на обединението или на участието на участник в него преди да е приключило изпълнението на договора с Възложителя. Ако договорът за обединение не е с нотариална заверка на подписите на участниците в него, да бъде представено и пълномощно с нотариално заверени подписи за представителната власт на лицето, упълномощено да представлява обединението. 2.1 Копие на документите за регистрация или идентификационен номер за всяко юридическо лице и документ за самоличност на физическо лице, включено в обединението. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 16. 4. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т.1, б.“е“), ал.2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложените образци към документацията за участие. 5.Документ за закупена документация за участие (копиe, заверено за вярност с оригинала).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. оригинал или заверено от участника копие на баланс и отчет за приходи и разходи за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или в зависимост от датата на започване на дейността на участника, заверени от одитор, когато приложимото законодателство изисква публикуването им и извършването на такава заверка – за всяка една от обособените позиции. 2. информация за общия оборот и за оборота на доставките и услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (оригинал). Задължително информацията за общия оборот и за оборота на доставките трябва да бъде изготвена и представена, съгласно изискванията чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП и представения образец на декларация към документацията за участие в процедурата – за всяка една от обособените позиции.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата трябва да има оборот от предоставяне на услугите, които са предмет на поръчката през последните три години сумарно за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. или в зависимост от датата на започване на дейността, в размер, по обособени позици както следва: - за обособена позиция I - не по-малък от 300 000 (триста хиляди) лева; - за обособена позиция II - не по-малък от 300 000 (триста хиляди) лева; - за обособена позиция III - не по-малък от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на основните договори за предоставяне на услуги, които са със сходен предмет на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (оригинал на декларация по образец), придружен от 5 (пет) препоръки за добро изпълнение (заверено копие) на договори от посочените в списъка. Задължително информацията за основните договори за доставките и услугите, предмет на поръчката, трябва да бъде изготвена и представена, съгласно изискванията чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП и представения образец на декларация към документацията за участие в процедурата – за всяка една от обособените позиции. 2. сертификат (копие, заверено за вярност с оригинала), за внедрена от участника система ISO 9001:…..(или еквивалентен) с обхавт, съответстващ на предмета на поръчката – за всяка една от обособените позиции. 3. документ (копие, заверено за вярност с оригинала) от Комисията за регулиране на съобщенията, удостоверяващ правото на участника да изгражда, поддържа и използва обществена далекосъобщителна /оптична/ мрежа за пренос на данни – за всяка една от обособените позиции. 4. декларация от участника – свободен текст, за това, че същият разполага с: оптична мрежа и точки на присъствие /технически център, обурудван за комуникационна свързаност/ на територията на гр. София и гр. Стара Загора – за обособена позиця I и II; оптична мрежа и точки на присъствие /технически център, обурудван за комуникационна свързаност/ на територията на гр. София - за обособена позиция III. 5. декларация от участника – свободен текст, за това, че същият разполага с център за денонощна техническа поддръжка и непрекъснато обслужване в режим 24х7х365 – за всяка една от обособените позиции. 6. справка-декларация за лицата, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, с посочване на професионалния опит и квалификация на всеки от тях, съответстващ на изискванията по т. 22.14 по-долу, съгласно образеца на декларация към документацията за участие в процедурата – за всяка една от обособените позиции. 7. към справката по т. 22.6 трябва да бъдат приложени за всеки от специалистите следните документи: - копия от трудовите/гражданските договори, - трудови автобиографии (СV), в което кратко са описани основните задължения по заемани длъжности/изпълнявани услуги и с декларации за съгласието им за участие при изпълнение на поръчката съгласно образеца на декларация към документацията за участие в процедурата – за всяка една от обособените позиции, - документите, удостоверяващи образованието, опита и професионалната им квалификация и доказващи изпълнението на изискванията към специалистите, включително дипломи, сертификати, договори, удостоверения, референции, извлечения от трудови книжки и др.п. 8. сертификат (копие, заверено за вярност с оригинала), за внедрена от участника система за информационна сигурност ISO 27001:…. (или еквивалентен) с обхват, съответстващ на предмета на поръчката - само за обособена позиция III.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има опит в съответствие с предмета на поръчката - осигуряване, поддръжка на оптични трасета и пренос на данни/сигнал по тях, изразяващ се най-малко чрез изцяло изпълнени поне 5 договора с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, чието изпълнение е приключило през някоя от последните три календарни години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г. - за всяка една от обособените позиции. 2. Участникът трябва да има внедрена система ISO 9001:…..(или еквивалентен) с обхавт, съответстващ на предмета на поръчката – за всяка една от обособените позиции. 3. Участникът трябва да има право да изгражда, поддържа и използва обществена далекосъобщителна /оптична/ мрежа за пренос на данни – за всяка една от обособените позиции. 4. Участникът трябва да разполага с: оптична мрежа и точки на присъствие /технически център, обурудван за комуникационна свързаност/ на територията на гр. София и гр. Стара Загора – за обособена позиця I и II; оптична мрежа и точки на присъствие /технически център, обурудван за комуникационна свързаност/ на територията на гр. София - за обособена позиция III. 5. Участникът трябва да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и непрекъснато обслужване в режим 24х7х365 - за всяка една от обособените позиции. 6. Участникът трябва да разполага с необходимия за изпълнение на поръчката квалифициран и опитен персонал – екип от специалисти по мрежови и интернет технологии, с които има сключени трудови или граждански договори, осигуряващи участие на тези специалисти в изпълнението на обществената поръчка за срока на нейното изпълнение. Екипът от тези специалисти за обособена позиция I и II трябва да се състои от минимум 5 души, трима от които с място на работа/район на обслужване/ в гр. София и двама, от които с място на работа/район на обслужване/ в гр. Стара Загора; екипът от специалисти по обособена позиция III трябва да се състои от минимум 3 души с място на работа/район на обслужване/ в гр. София. Когато участникът е обединение, трудовият или граждански договор може да бъде сключен с член на обединението. Гражданските договори трябва да са съобразени с предмета на поръчката. Специалистите трябва да притежават необходимата професионална квалификация за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - минимум тригодишен опит на длъжност, изискваща наличието на познания по мрежови и интернет технологии; - да има висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър" или еквивалентно по някоя от областите инженерство, математика, информационни технологии или други сходни; - да има сертификат, удостоверяващ придобита квалификация по мрежови и интернет технологии. 7. Участникът трябва да има внедрена система за информационна сигурност ISO 27001:…. (или еквивалентен) с обхват, съответстващ на предмета на поръчката - само за обособена позиция III.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува от Централна дирекция на ДП "БСТ" , гр. София, ул. Хайдушко изворче № 28, Счетоводство, всеки работен ден, в интервала между 09.30 - 16.00 часа. Стойността на документацията е в размер на 20 лв. без ДДС. Сумата се заплаща в брой, в касата на Възложителя, за което се издава счетоводен документ. Закупилият документация следва да предостави точни данни за кореспонденция по повод обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.08.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.08.2012 г.  Час: 10:00
Място

Централна дирекция на ДП "БСТ", гр. София, ул. "Хайдушко изворче" № 28

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Предоставяне на услуга по основен оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - три мобилни оператора и Българска национална телевизия и между: помещение Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ - три мобилни оператора“
1) Кратко описание

оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - три мобилни оператора и Българска национална телевизия и между: помещение Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ - три мобилни оператора и от всяка една точка на достъп на Възложителя до други идентифицирани от Възложителя адреси, като общо броят на тези адреси е до 20.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64210000

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения

3) Количество или обем

пренос на неограничено количество данни/сигнал

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 48

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Предоставяне на услуга по основен оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - помещение „Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ и един телевизионен оператор /различен от БНТ/“
1) Кратко описание

оптичен пренос на данни и телевизионен сигнал между точки на достъп: помещение Основен компютърен център и Телевизионно студио, находящи се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 - помещение „Резервен компютърен център, находящо се в гр. Стара Загора, ул. „Армейска“ №5а“ и един телевизионен оператор /различен от БНТ/ и от всяка една точка на достъп на Възложителя до други идентифицирани от Възложителя адреси, като общо броят на тези адреси е до 20.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64210000

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения

3) Количество или обем

пренос на неограничено количество данни/сигнал

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 48

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Предоставяне на услуга по основен оптичен пренос на данни между точки на достъп: помещение Основен компютърен център, находящ се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 – Държавна комисия по хазарта, Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи“
1) Кратко описание

оптичен пренос на данни между точки на достъп: помещение Основен компютърен център, находящ се гр. София, ул. „Хайдушко изворче“ № 28 – Държавна комисия по хазарта, Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи“и от всяка една точка на достъп на Възложителя до други идентифицирани от Възложителя адреси, като общо броят на тези адреси е 10.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64210000

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения

3) Количество или обем

пренос на неограничено количество данни/сигнал

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 48