Версия за печат

01037-2012-0003

BG-Копривщица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Копривщица, Република България, Област Софийска, гр. Копривщица, ул. „ Любен Каравелов” № 16, За: инж. Иван Лесков, Република България 2077, Копривщица, Тел.: 0887 910776, E-mail: leskov@koprivshtitsa-bg.com, Факс: 0884 836906

Място/места за контакт: Република България, Област Софийска, гр. Копривщица, ул. „ Любен Каравелов” № 16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.koprivshtitsa-bg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство на обект: „Корекция и почистване на речното корито на р. Тополница в регулацията на гр. Копривщица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Копривщица
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обекта е разположен в гр. Копривщица и включва сервитута на р. Тополница от съществуващ трафопост в края на града до бетоновият мост в началото на града с обща дължина 2287,90 м. Строителството започва от долу и върви нагоре срещу течението и следва да протече при следната последователност: - почистване коритото на реката; - отбиване на водите от дерето от основното русло в близост до левия бряг; - изграждане на подпорни стени десен бряг; - следва отбиване на водите от дерето от основното русло в близост до десния бряг; - изграждане на подпорни стени левия бряг; - заскаляване на хидравлични прагове за канализацията. Земните работи включващи почистване коритото на реката, изкоп за подпорни стени, обратни насипи и направа на отбивни диги ще се изпълняват с багер и булдозер. Изкопаната земна почва ще се извозва със самосвал на разстояние до 1 км и след това част от нея ще се връща за засипване на изкопите, както и засипване, зад подпорните стени. Тънките и тесни изкопи ще се изпълняват ръчно. Подпорните стени ще се строят на ламели /секции/ с дължина 5 м. Бетонът се доставя с бетоновоз и се изсипва в съоръжението с бетон помпа Изпълнението на всички СМР ще се приема от независим надзор и авторите на проекта. Строителството ще се извърши при минимални води в реката. В отделен том е даден План за безопасност и здраве по време на строителство на обекта. Строителството включва следните дейности: ПОЧИСТВАНЕ НА РЕЧНОТО КОРИТО И УКРЕПВАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИЯ / строителна: ИЗКОП И ПРЕМЕСТВАНЕ ДО 40М ЗЕМНИ МАСИ С БУЛДОЗЕР ПРИ УТ.У-ВИЯ ; НАТОВАРВАНЕ РАЗКОПАНА ЗЕМНА ПОЧВА НА ТРАНСПОРТ С БАГЕР ; ПРЕВОЗ НА ЗЕМНИ ПОЧВИ СЪС САМОСВАЛ НА 10 КМ; РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР ИЛИ ЗАСИПВАНЕ ИЗКОПИ С ПРОБ. 41-100 М. ПРИ УТ.У-ВИЯ ; 3АСКАЛЯВАНЕ И НАРЕЖДАНЕ ПРИ ХИДР. 3АСКАЛЯВАНЕ С ЕДРОЛОМЕН КАМЪК ОТБИВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ ВОДИ / строителна: НАПРАВА ДИГИ С БУЛДОЗЕР С ЕДНОСТР.ВЗЕТА ПОЧВА Н=или<1.5М ПРИ УТ.У-ВИЯ ; РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР ИЛИ ЗАСИПВАНЕ ИЗКОПИ С ПРОБ. ДО 40 М. ПРИ УТ.У-ВИЯ ; ВОДОЧЕРПЕНЕ С ПОМПА ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО. ПОДПОРНА СТЕНА В РЕГУЛАЦИЯТА / строителна: ИЗКОП С ОГР.ШИРИНА 1.2до4М - РЪЧНО УКРЕПЕН В ЗЕМНИ ПОЧВИ С Н=или<2М ; ИЗКОП С БАГЕР ЗЕМ.ПОЧВИ ПРИ 1 УТ.У-ВИЕ НА ОТВАЛА ; ЗАСИПВАНЕ ТЕСНИ ИЗКОПИ БЕЗ ТРАМБОВАНЕ ; РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР ИЛИ ЗАСИПВАНЕ ИЗКОПИ С ПРОБЕГ ДО 40М ПРИ НОРМ.УСЛОВИЯ ; ФИЛТРИ ПРИ Я3 СТЕНИ ДИГИ И ДР. 2 ФИЛТРИ ПОД БРОНЯ ЧАКЪЛ НАД 40ММ ; ПЛЪТНО УКРЕПВАНЕ И РАЗКРЕПВАНЕ НА ИЗКОПИ В=или<6М Н=или<2М В ЗЕМНИ ПОЧВИ ; НАПРАВА И РАЗВАЛЯНЕ КОФРАЖ ЗА УСТОИ,СТЪЛБОВЕ И ДР.СТЕНИ С ПРАВИ ПОВЪРХНИНИ ; ПОЛАГАНЕ БЕТОН М150 ФИЛЦОВ В МАСИВИ,НАСТИЛКИ,ПЛ.БЕЗ ГР.d>30СМ.АРМ. НЕАРМ-БПОМПА ; РVС-ТРЪБИ БЕЗМУФ.ДИАМ. 110 ММ.ЗА БАРБАКАНИ; КАМЕННА ЗИДАРИЯ НАД ОСНОВИ С ЕДНО ЛИЦЕ НА ЦИМЕНТОВ Р-Р 1:3 - РЦ; ФУГИРАНЕ КАМ.ЗИДАРИЯ-ЦИМ.ПЯСЪЧЕН РАЗТВОР ; РАБОТНА ФУГА ОТ ДЪСКА.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45246100, 45246200, 45246410

Описание:

Строителни и монтажни работи на стени на реки
Работи по защита на речните брегове
Строителни работи по поддържане на речни диги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство на обект: „Корекция и почистване на речното корито на р. Тополница в регулацията на гр. Копривщица”

Прогнозна стойност без ДДС
744254.8 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3 700,00 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Копривщица или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка:: IBAN: BG87 CECB 9790 33А9 1282 00,BIC, BIC:CECB BGSF при „ЦКБ” АД, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - Отстранените кандидати или участници - срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; - Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка. - За останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: - до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. - Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: - Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - до 30 дни след датата на изтичане на гаранционния срок.Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: IBAN: BG87 CECB 9790 33А9 1282 00,BIC, BIC:CECB BGSF при „ЦКБ” АД, или в касата на общината. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят е предвидил частично освобождаване на гаранцията за изпълнение - Гаранцията за добро изпълнение се освобождава в срок от 10 (десет) работни дни, както следва: 70% от нея след подписването на Констативен протокол – образец 15 и 30% след издаване на разрешение за ползване от компетентните органи, без да се дължат лихви на изпълнителя. Гаранцията за аванс е равна на аванса, който Изпълнителя е заявил и получил.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - до 30 дни след издаване на Акт обр. 16 на строежа и въвеждането му в експлоатация.Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG87 CECB 9790 33А9 1282 00,BIC, BIC:CECB BGSF при „ЦКБ” АД, или в касата на общината.Гаранцията за добро изпълнение се освобождава в срок от 10 работни дни: 70% от нея след подписването на Констативен протокол – образец 15 и 30% след издаване на разрешение за ползване от компетентните органи, без да се дължат лихви на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и плащането на проекта е по реда и изискванията на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г. Предвижда се плащането да се извърши чрез следните плащания - авансово плащане в размер до 20 % от оферираната цена на изпълнителя, срещу предоставяне на гаранция за аванс, междинни плащания и окончателно плащане - останалата част от възнаграждението на изпълнителя, платима в срок от 30 дни след издаване на Акт обр. 16 на строежа, въвеждане на обекта в експлоатация и приемане на строителството от възложителя. Плащанията по договора ще се извършват по следния начин: Авансово плащане - до 20% от Цената за изпълнение на Договора.Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на суми в размер на 20 % от плащанията към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до пълното възстановяване на авансовото плащане.Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса и оригинална фактура са стойността на аванса. Междинни плащания - На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена за всяка позиция. Окончателното плащане се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30-дневен срок, считано от датата на издаване на Акт обр. 16 на строежа и издаване на данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Иизискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение, като при неизпълнение на изискванията, съответният участник ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗОП с декларация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Възложителя не може да изисква представяне на документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, когато те се отнасят за обстоятелствата, вписани в търговския регистър. III. Изискуеми документи и информация:1.Обр.1–Заявление за участие с Пр. 1–Списък на документите, съдържащи се в офертата.2.Обр.2- Адм. сведения.3.Обр.3–Рег. документи-към образеца се прилагат регистрационни документи на участника.4. Обр.4–Декларация чл. 47, ал. 1 ЗОП.5. Обр.5-Декларация чл. 47, ал. 2 ЗОП.6.Обр.6-Декларация чл. 47, ал. 5 ЗОП.7. Обр.7–Декларация чл. 47, ал. 1 ЗОП.8. Обр.8-Декларация чл. 47, ал. 2 ЗОП.9.Обр.9-Декларация чл. 47, ал. 5 ЗОП.10.Обр.10–Декларация чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП.11.Обр.11–Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка.12.Обр.12–Декларация за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, свързани с нея.13.Обр.13–Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка.14.Обр.14–Декларация за съгласие от подизпълнител/и.15.Обр.15–Декларация за членове на обединението.16.Обр.16–Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители.17.Обр.17–Декларация, че участникът е посетил строителната площадка.18.Обр.18–Документ за закупена документация, с приложен документ.19.Обр.19–Гаранция за участие, с документ за внесена гаранция за участие.20.Обр.20–Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно.21.Обр.21–Създаване на обединение, със споразумение за създаване на обединение.22.Обр.22–Пълномощно от членовете на обединението, с пълномощни.23.Обр.23–Доказателства за изпълнението на финансовите изисквания, с приложени финансови документи.24.Обр.24–Застраховка професионална отговорност, със застрахователна полица.25.Обр.25–Доказателства за изпълнение на техническите изисквания, с референции.26.Обр.26–Удостоверение на строителя, с талони за регистрация в СК.27.Обр.27–Списък на техническото оборудване и механизация, с доказателства.28.Обр.28–Ключови експерти, с доказателства.29.Обр.29–Професионална автобиография.30.Обр.30-Списък на необходимия човешкия ресурс, с доказателства.31.Обр.31–Внедрени сертификати за качество, със сертификати.32.Обр.32–договор, с парафиран договор.33.Обр.33-Техническо предложение, с приложими документи.34.Обр.34–Ценова оферта, с приложими документи. За подизпълнителите се представят док. по т. 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,20,23,24,25,27,30.За участник обединение, което не е юр. лице се представятдок.: за всяко физическо или юр. лице, включено в обединението - по т. 3,4,5,6,7,8,9,15; За участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор - по т. 23,24,25,26,27,28,30,31; За участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги - по т.10; За обединението по 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34. Участникът ще бъде отстранен от участие, ако не отговаря на някое от икономическите, финансовите и техническите изисквания на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За точка 1 от минималните изисквания: Копия от Заверени от експерт-счетоводител /ако е приложимо/ Баланс и Отчет за Приходите и Разходите (ОПР) за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. За точка 2 от минималните изисквания: Заверено копие от застрахователна полица за застраховка За точка 3 от минималните изисквания: Заверени удостоверения за регистрация.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има Оборот от строителство за последните 3 (три) финансови години (2009г., 2010г. и 2011г.) сумарно на стойност не по-малко от 1 400 000 /един милион и четиристотин хиляди/ лева без ДДС. 2. Участникът трябва да предостави валидна Застраховка за професионална отговорност за строителство, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случаи, че участникът е физическо лице, изброените изисквания по т. 1 и т. 2 се прилагат за физическото лице. В случай, че участникът е обединение, изброеното изискване по точка 1 се прилагат за обединенията като цяло, а изискванията по точка 2 – за всеки член на обединението, изпълнямащ СМР. В случай, че участникът ползва подизпълнители, изброените изисквания по точка 2 се прилагат за всеки негов подизпълнител поотделно, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и дела на тяхното участие. Участник не може да се позове на подизпълнители и/или трети лица за изпълнение на изискванията по точки 1 и 2. 3. Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя при Камара на строителите в Република България за Четвърта група – Трета категория; Ако кандидатът е обединение, достатъчно е поне един участник да има регистрация за посочените категории. Ако участникът е чуждестранно лице, то същия следва да има еквивалентна регистрация за еквивалентни категории и групи, съобразно националното си законодателство. Удостоверителният документ се представя в официален превод.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За точка 1 от минималните изисквания: Референции за добро изпълнение с посочени стойности, видове СМР, сходни с обхвата на настоящата обществена поръчка, датите и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Списък на договорите за строителство, изпълнени през 2007 г., 2008г, 2009г. и 2010г.и 2011 г. Под СМР в обхвата на поръчката следва да се разбира СМР за предотвъртяване на наводнения – изграждане или възстановяване на диги, подпорни стени, почистване на речни корита и отводнителни канали, продълбаване на речни корита и отводнителни канали, изграждане или възстановяване на други защитни съоражения и други видове СМР, които могат да се квалифицират като такива, които са насочени към предотвъртяване на наводнения. За точка 2 от минималните изисквания: За Ключов експерт № 1 - референция за добро изпълнение, издадена на името на лицето или на името на изпълнителя – работодател на лицето за съответния обект, копие от диплома за висше образование, копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит, както и вписването му в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. Ключов експерт № 2 - референция за добро изпълнение, издадена на името на лицето или на името на изпълнителя – работодател на лицето за съответния обект, копие от диплома за висше образование, копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит, както и вписването му в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. За Ключов експерт № 3 - Опитът се доказва с референция за добро изпълнение, издадена на името на лицето или на името на изпълнителя – работодател на лицето за съответния обект, професионална автобиография, копие от диплома за завършено образование и копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит. За точка 3 от минималните изисквания: Документи, доказващи че участникът разполага с трудовия ресурс на съответното лице за периода на изпълнение на договора – заверени копия от трудови договори, граждански договори, договори по чл. 51А от ЗОП, и др. еквивалентни документи по преценка на участника. За точка 4 от минималните изисквания: Документи, доказващи наличието на изискуемото техническо оборудване и механизация – договори за покупка, лизинг и наем, договори по чл. 51А от ЗОП, регистрационни талони, фактури и т. н. Ако Възложителя не приеме някои от представените документи, ще приложи разпоредбата на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При представяне на договор по чл. 51А от ЗОП, участникът следва да съблюдава и законовите изисквания за съответния тип договор на действащото българско законодателство. За точка 5 от минималните изисквания: Заверени копия от внедрени Сертификати или еквивалентни. Ако участникът е чуждестранно лице, то представя еквивалентни документи на изброените по-горе, съобразно националното си законодателство.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил минимум един обект, на които е изпълнявал СМР в обхвата на поръчката, като обектите да са завършени (въведен в експлоатация) през последните 5 (пет) години – 2007 г., 2008г, 2009г. и 2010г.и 2011 г., и стойностите на изпълняваното СМР в обхвата на поръчката общо сумарно за всички договори като цяло, да е не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС. 2. Участникът да разполага със следните експерти: - Ключов експерт № 1. Предвижда се експерта да осъществява функциите на Началник на строителния обект. Изисквания: Квалификация и умения: Висше образование с образователно-квалификационна степен „Строителен инженер” или еквивалентна. Професионален опит: Най-малко 8 години опит по специалността, след придобиването на образованието; Най-малко 5 г. да е заемал ръководна длъжност в строителството - началник строителен обект или по-висока или еквивалентна; Лицето да е било ръководител /началник или еквивалентно/ на най-малко един строителен обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. - Ключов експерт № 2. Този експерт ще изпълнява функциите на Хидроинженер на обекта. Изисквания: Квалификация и умения: Висше образование с образователно-квалификационна степен „Хидротехническо строителство” или еквивалентна. Професионален опит: Най-малко 5 г. опит по специалността, след придобиване на образованието; Най-малко 3 г. да е заемал длъжност Хидроинженер или еквивалентна в строителство; Доказан опит, като Хидроинженер при реализирането на минимум 1 (един) строителен обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. - Ключов експерт №3. Този експертще изпълнява функциите на Технически ръководител на обекта. Изисквания: Квалификация и умения: Средно-специално образование или по-високо, съответстващо на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ. Професионален опит: Най-малко 5 г. опит по специалността, след придобиването на на образованието; Доказан опит като технически ръководител на строителен обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка - най-малко 1 строителен обект. 3. Участникът трябва да има назначен на трудов или граждански договор, или да използва ресурс на други физически и юридически лица, при условията на чл. 51А от ЗОП, най-малко следния персонал, необходим за реализацията на обществената поръчка: 2 лица на длъжност „Багерист” или еквивалентна; 6 лица на длъжност „Кофражист” или еквивалентна; 5 лица на длъжност „Общ работник” или еквивалентна; 4 лица на длъжност „Бетонджия” или еквивалентна; 1 лице на длъжност „Машинист бетон помра” или еквивалентна; 4 лица на длъжност „Шофьор” или еквивалентна. 4. Участникът да разполага с механизация и оборудване: Колесен багер – 1 бр.; Верижен багер – 1 бр.; Булдозер – 1 бл.; Челен товарач – 1 бр.; Бетон помпа – 1 бр.; Широкоплощест метален кофраж – 100 кв. м.; Самосвал – 4 бр. Допустимо е кандидатът да предложи еквивалентни машини, които извършват еквивалентни строителни операции. 5.Участникът да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: - ISO 9001:2000 и/или ISO 9001:2008 и/или еквивалентно; - EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда; - OHSAS 18001: 2007 и/или еквивалентно за управление на здравето и безопасността при работа. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице,техническите изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Предлаган гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Мерки за опазване на околната среда; тежест: 10
Показател: Строителен подход за изпълнение; тежест: 30
Показател: Цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 19.5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: код за плащане: 448007, IBAN: BG23 CECB 9790 84А9 1282 00, BIC:CECB BGSF при „ЦКБ” АД, или в касата на общината.Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 9,00ч до 12,00 ч. и от 13,00 ч. до 17,00 ч. в общинска администрация гр.Копривщица до 7 /седем / дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, след представяне на документ за платена такса. В случай, че участник поиска документацията да бъде изпратена по куриер, същият представя платежно нареждане, че документацията е закупена. В този случай Възложителят следва да изпрати документацията на адреса на закупилия участник по куриер, като всички разходи са за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.08.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.09.2012 г.  Час: 11:00
Място

Община Копривщица, гр. Копривщица, ул. " Любен Каравелов" № 16

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013 г., Приоритетна ос 4 «Местно развитие и сътрудничество», Операция 4.1 «Дребномащабни местни инвестиции», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-04/2010 „Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвартяване на наводнения в 178 малки общини”, съгласно сключен договор № BG161PO001/4.1-04/2010/011 между Община Копривщица и ОПРР.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ