Версия за печат

01346-2012-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция по лекарствата, ул. Дамян Груев №8, За: Мария Стойнова, Република България 1303, София, Тел.: 02 8903555, E-mail: bda@bda.bg, Факс: 02 8903434

Място/места за контакт: ИАЛ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bda.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bda.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Надграждане и доразвитие на наличната Административна информационна система (АИС) в ИАЛ с цел увеличаване на броя на работещите с нея потребители и увеличаване броя на административните процедури, поддържани със средствата на системата

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ИАЛ, ул.Дамян Груев №8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Надграждане на внедрената административно-информационна система в ИАЛ и нейната донастройка , включващо: а. Предоставяне на право за ползване на допълнителни 70 лиценза на базовата система DOCMAN©2.5 б. Upgrade на наличния АИС-интерфейсен модул към използваните в момента лицензи с новата интегрираната версия DOCMAN©АИС 2.0 2. Настройка на АИС и обучение за работа със системата на новопостъпили служители и служители, които са преназначени на нови длъжности 3. Разработка и внедряване на технология за обхващане със средствата на АИС на дейностите по поддръжка на разрешителен режим за търговци на дребно /аптеки/, включваща: а. Идентификация на услуги и процедури по поддръжка на разрешителния режим б. Създаване на унифицирани дефиниции на идентифицираните услуги и процедури в. Въвеждане на създадените унифицирани дефиниции в АИС г. Създаване и настройка в АИС на нови работни места за поддръжка на разрешителния режим, в съответствие с разработените унифицирани услуги и процедури д. Обучение за работа с АИС и за използване на разработените средства за поддръжка на разрешителния режим 4. Обучение на двама служители /докман мениджъри/ за изпълнение на дейностите по експлоатационна поддръжка на системата, включително дейностите за създаване на нови елементи на ведомствените номенклатури, за настройка на работни места и всички други компоненти на настройката, осигуряващи нормалната експлоатация на системата. 5. Анализ на разработените унифицирани дефиниции на услуги и процедури, заявявани с хартиени документи и планиране на дейностите по преход към предоставяне на тези административни услуги в електронна форма, включващ: а. Оценка на етапите, изграждащи унифицираните дефиниции на услуги и процедури за липса на законови и технологични пречки за изпълнението им в електронна форма в автоматичен или смесен режим б. Определяне на обема услуги и етапи по услуги, подлежащи на разработка за автоматично или смесено изпълнение в електронна форма в. Изготвяне на прогнозна оценка на времето за изпълнение на дейностите по предходната точка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48600000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
47500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ОА-17 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Надграждане и доразвитие на наличната Административна информационна система (АИС) в ИАЛ с цел увеличаване на броя на работещите с нея потребители и увеличаване броя на административните процедури, поддържани със средствата на системата
V.1) Дата на сключване договора
19.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЮСВ ООД, ЕИК 010658908, Люлин бул. Панчо Владигеров №74, офис 4, Република България 1336, София, Тел.: 0888 365477, E-mail: lyubo@usw.bg, Факс: 02 9201219

URL: www.usw.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 47500 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

По силата на Договор № 9 от 25.04.2008 г. и Договор № ОА-17 от 27.05.2011 г. в Изпълнителна агенция по лекарствата /ИАЛ/ са доставени безвъзмездно 100 лиценза за системата DOCMAN©2.5 от „ЮСВ” ООД. С внедряване на така придобитата система в ИАЛ беше въведена съвместна обработка на електронни документи и документи на хартиен носител съгласно ЗЕУ. През 2011 г., по силата на Договор № ОА-17/27.05.2011 г. беше доставен up grade на DOCMAN©2.5, с което тя беше доизградена като завършена Административна информационна система (АИС) съгласно изискванията на ЗЕУ. В средата на така компанованата DOCMAN©АИС бяха създадени унифицирани дефиниции на услуги и процедури, съответстващи на нормативната уредба на ИАЛ по това време. Беше извършено обучение за изпълнение на тези услуги и процедури със средствата на DOCMAN©АИС. През 2011 г. с изменение и допълнение на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина и Устройствения правилник на ИАЛ са въведени нови функции и дейности на ИАЛ, респективно предоставянето на нови административни услуги като издаване на разрешения за търговия на дребно с лекарствени продукти, промени касаещи клиничните изпитвания, облекчаване на някои административни режими и др. Измененията в работата на ИАЛ са свързани и с увеличаване на броя на работещите с DOCMAN©АИС. Въвеждането на новите регулаторни режими от своя страна води до необходимостта от надграждане на внедрената административно-информационна система в ИАЛ и нейната донастройка за обхващане с DOCMAN©АИС на новите регулаторни функции.Програмната система DOCMAN©2.5 и всички базирани на нея продукти, включително и системата DOCMAN©АИС обаче са оригинална разработка на „ЮСВ” ООД, като същата не е собственост на ИАЛ, видно от сключените договори. В цитираните договори липсват клаузи за преминаване на авторските или правата на интелектуална собственост върху възложителя. Дружеството разработчик не е предоставяло на други физически или юридически лица под каквато и да било форма правото за развитие, вграждане в други системи и всякаква друга форма на придобиване на авторски права върху DOCMAN© 2.5 и DOCMAN ©-AИС, за което обстоятелство е представена декларация. Съгласно чл. 42, ал. 1 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАСП) при липса на изрична уговорка правата на интелектуална собственост принадлежат на автора, т.е. на „ЮСВ” ООД, като към настоящия момент дружеството притежава сорс-кода на софтуерния продукт. Предвид изложеното възлагането на изпълнението на друго лице ще доведе до нарушаване на правата на интелектуална собственост на „ЮСВ” ООД. С оглед на гореизложеното като правно основание за откриване на процедурата е избран чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП - договаряне без обявление.