Версия за печат

02711-2012-0029

BG-Провадия: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно горско стопанство Провадия към "СИДП" ДП гр.Шумен, кв."Север", За: Марин Маринов- ръководител счетоводен отдел, РБългария 9200, Провадия, Тел.: 0518 42170, E-mail: dl_provadia@abv.bg, Факс: 0518 42170

Място/места за контакт: инж.Ангелина Янева- зам.директор
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за осъществяване на административната дейност на ТП "Държавно горско стопанство Провадия за 2012 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП ДГС Провадия, гр.Провадия, кв."Север"
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали, съгласно утвърден списък

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 480317 от 20.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора История
17.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката История
18.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Панда Експерт” ООД, ЕИК 131298528, р-н Сердика, жк Банишора Враня, №57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 054 832517, Факс: 054 832517

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор