Версия за печат

01055-2011-0009

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. "Павлово", ул. "Мусала" № 1, За: Лъчезар Тодоров - старши юрисконсулт отдел "Правен", Р.България 1618, София, Тел.: 02818 8326, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 029555 333

Място/места за контакт: Агенция по геодезия, картография и кадастър

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cadastre.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cadastre.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): геодезия, картография и кадастър

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със Закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и сигнали. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на незрящи. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на чуждоговорящи клиенти на услуги чрез online транслитерация”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: НЕ
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: АГКК - ЦУ и 28-те СГКК
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК) е бенефициент по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез открита процедура за конкурентен подбор с определен срок за кандидатстване, приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.1. „подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, BG051PO002/10/3.1-04. Съгласно договора се финансира Проект “Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от АГКК, чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документо-оборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и сигнали. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на незрящи. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на чуждоговорящи клиенти на услуги чрез online транслитерация” , обект на настоящата обществена поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1688000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 30
Показател: Комплексна техническа оценка ; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 183 - 299630 от 23.09.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ДД-80 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК), чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.12.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„МАП БУЛ” ДЗЗД, ЕИК 176189896, гр. София 1784, ж.к. „Младост” 1, бул. „Андрей Ляпчев” № 51, Бизнес Център „Евромаркет”, Р.България 1784, София, Тел.: 02 9171971, E-mail: mapex@mapex.bg, Факс: 02 9171971

URL: www.mapex.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1688000 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд (ЕСФ), процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез открита процедура за конкурентен подбор с определен срок за кандидатстване, приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.1. „подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, Проект № BG051PO002/10/3.1-04.

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно посочения договор договор № 10 31 1 се финансира Проект “Предоставяне на електронни и комплексни административни услуги от АГКК, чрез разработване и внедряване на софтуер в съответствие със закона за електронно управление (ЗЕУ). Разработване на вътрешни правила за документо-оборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронна система за управление на жалби, предложения и сигнали. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на незрящи. Оптимизация и осигуряване на достъп до услуги на чуждоговорящи клиенти на услуги чрез online транслитерация.” (Проекта).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ