I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали по обособени позиции:
1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет
2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"
4) за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградите на Столична община (ул. „Московска” №33), дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”(ул. „Г. Бенковски” №12), направление "Архитектура и градоустройство" (ул. „Сердика” №5), дирекция „Социални дейности” (бул. „Княгиня Мария Луиза” №88) и заведенията за социални услуги (по приложен списък)
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на канцеларски материали по обособени позиции:
1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет
2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"
4) за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
55900000
Описание:
Търговски услуги по продажби на дребно
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
96236.64 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 15 - 023616 от 24.01.2012 г.
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 41 - 066495 от 24.02.2012 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: РД-55-360 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 37135.4 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД-55-361 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10639.74 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД-55-362 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 20165.7 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД-55-363 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 28295.8 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ