Версия за печат

02831-2012-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция "Митници" и Национална агенция за приходите, ул. "Г. С. Раковски" № 47, За: Мариана Митева - главен експерт в отдел "Обществени поръчки", дирекция ФСДУС, Република България 1000, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594123

Място/места за контакт: ЦМУ на Агенция "Митници", гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://customs.bg/; http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://customs.bg/; http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
Друго (моля пояснете): Митническа дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС) за Агенция "Митници" и изграждане на Информационна система "Контрол на горивата" за НАП"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ЦМУ на АМ, гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47 - в частта за АМ и ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 - в частта за НАП
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка, съгласно обявлението за поръчката, одобрено с Решение № 131/РЗУ-30/24.02.2012 г. на АМ и НАП, включва изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС) за Агенция "Митници" и изграждане на информационна система "Контрол на горивата" за Национална агенция за приходите, която да автоматизира процесите по подаване и обработка на акцизни документи, обмена на информация и извършването на контрол на цялостната верига за реализация на акцизни стоки. Системата ще предоставя обмен на информация по електронен път между Агенция "Митници" и НАП и трябва да бъде съвместима и синхронизирана със съответните системи в двете агенции. Изпълнението на поръчката трябва да се осъществи на четири фази (Фаза 1, Фаза 2, Фаза 3 и Фаза 4 - последната се дели на Фаза 4.1 и Фаза 4.2), като детайлно описание на дейностите, които трябва да се извършат за АМ и за НАП по време на всяка от фазите, е дадено в Пълно описание на обекта на поръчката и Технически спецификации - част от документацията за участие. Максималният срок за изпълнение на поръчката е до 417 дни от сключването на договора, като Фази 1, 2, 3 и Фаза 4.1, следва да бъдат изпълнени за срок не по-дълъг от 270 дни от подписване на договора. Срокът за изпълнение на Фаза 4.1 е минимум 60 дни, а на Фаза 4.2 - 60 дни. Срокът за изпълнителя спира да тече след предаването на Фаза 4.1 до окончателното й приемане от възложителя-обединението, като сроковете за приемане на фазата, са както следва: а) коментари от надлежно упълномощени (определени) от възложителя-обединението лица - до 30 дни; б) корекции от изпълнителя - до 7 дни; в) окончателно приемане от Надзорните съвети - до 14 дни. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката не може да надхвърля максимално определения срок от 417 дни. В обхвата на поръчката се включва и осъществяване на обучение за ползването на изградения софтуер, доставка на лицензи за Агенция "Митници", както и доставка и изграждане на хардуерен комплекс за информационните системи и за управление на базата данни на Агенция "Митници" и доставка и инсталация на хардуер за Националната агенция за приходите. Гаранционната поддръжка на изградените софтуерни системи и на доставения и инсталиран хардуер е минимум 36 месеца.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72212000, 30230000, 48610000, 48620000

Описание:

Услуги по програмиране на приложен софтуер
Компютърно оборудване
Системи от бази данни
Операционни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4424717.89 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Гаранционен срок на софтуер и хардуер; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054949 от 18.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 41 - 066919 от 29.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 101(1602/8) История / Обособена позиция №: / Заглавие:Изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС) за Агенция "Митници" и изграждане на Информационна система "Контрол на горивата" за НАП и обучение за ползването им, както и доставка на хардуер и лицензи. Осигуряване на гаранционна поддръжка на изградения софтуер и доставения хардуер.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "Консорциум Айдом и Ай Би Ес България", БУЛСТАТ 175367778, ул. "Пимен Зографски" № 4, Република България 1172, София, Тел.: 088 8237178, E-mail: g.angelov@ibs.br

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5816620 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4424717.89 BGN без ДДС
В брой години: 5
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Общата стойност на поръчката, посочена в раздел ІІ.2.1 от настоящето обявление, включва стойностите на дейностите и доставките, както следва: 1. По отношение на дейностите и доставките, в частта за Агенция „Митници” за изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС): а) изграждане на софтуер 2 250 000 лева (два милиона двеста и петдесет хиляди) без ДДС, съответно 2 700 000 лева (два милиона и седемстотин хиляди) с ДДС; б) доставка на хардуер 726 438,09 лева (седемстотин двадесет и шест хиляди четиристотин тридесет и осем лева и девет стотинки) без ДДС, съответно 871 725,71 лева (осемстотин седемдесет и една хиляди седемстотин двадесет и пет лева и седемдесет и една стотинки) с ДДС; в) доставка на лицензи 815 732,04 лева (осемстотин и петнадесет хиляди седемстотин тридесет и два лева и четири стотинки) без ДДС, съответно 978 878,45 лева (деветстотин седемдесет и осем хиляди осемстотин седемдесет и осем лева и четиридесет и пет стотинки) с ДДС; г) обучение 70 000 лева (седемдесет хиляди лева) без ДДС, съответно 84 000 лева (осемдесет и четири хиляди лева) с ДДС. 2. По отношение на дейностите и доставките, в частта за Национална агенция за приходите за изграждане на Информационна система „Контрол на горивата”: а) изграждане на софтуер 410 000 лева (четиристотин и десет хиляди лева) без ДДС, съответно 492 000 лева (четиристотин деветдесет и две хиляди лева) с ДДС; б) доставка на хардуер 122 547,76 лева (сто двадесет и две хиляди петстотин четиридесет и седем лева и седемдесет и шест стотинки) без ДДС, съответно 147 057,31 лева (сто четиридесет и седем хиляди петдесет и седем лева и тридесет и една стотинки) с ДДС; в) обучение 30 000 лева (тридесет хиляди лева) без ДДС, съответно 36 000 лева (тридесет и шест хиляди лева) с ДДС. Дължимите плащания се извършват от съответната администрация, получател на съответните дейности и доставки.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.spnet.net.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ