I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски" ЕАД, бул. "Георги Кочев" №8А, За: Йорданка Генова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 886279, E-mail: genova_umbalpln@abv.bg, Факс: 02 804212
Място/места за контакт: бул. "Георги Кочев" №8А
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.umbalpleven.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на общоболнични медицински консумативи за нуждите на "УМБАЛ Д-р Георги Странски" ЕАД-Плевен"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Болнична аптека на "УМБАЛ Д-р Георги Странски" ЕАД-Плевен
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Поръчката касае доставка на общоболнични медицински консумативи, обособени в 43 позиции, за нуждите на "УМБАЛ - Д-р Георги Странски" ЕАД - гр.Плевен
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
25830.6 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Качество; тежест: 40
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 113 / Обособена позиция №:36 / Заглавие:"Доставка на общоболнични медицински консумативи за нуждите на "УМБАЛ Д-р Георги Странски" ЕАД-Плевен"
V.1)
Дата на сключване договора
09.07.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
08.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Хигиенно-Медицинска Индустрия" ЕООД ЕИК 814181757, ул. "Никола Габровски" №81А, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622429, Факс: 062 634609
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8884.8 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 114 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на общоболнични медицински консумативи за нуждите на "УМБАЛ Д-р Георги Странски" ЕАД-Плевен"
V.1)
Дата на сключване договора
10.07.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
08.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Софарма Трейдинг" АД ЕИК 103267194, ул. "Лъчезар Станчев" №5, Софарма Бизнес Тауър, сгр. А, ет. 12, Република България 1000, София, Тел.: 02 8133660, Факс: 02 8133666
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2788.8 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 115 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:"Доставка на общоболнични медицински консумативи за нуждите на "УМБАЛ Д-р Георги Странски" ЕАД-Плевен"
V.1)
Дата на сключване договора
10.07.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
06.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"диагностик Имиджинг" ООД ЕИК 130099103, ул. "М. Бобутинов" №31/Б, Република България 1000, София, Тел.: 02 9442290, Факс: 02 9442916
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14157 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление
В хода на откритапроцедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на общоболнични медицински консумативи за нуждите на "УМБАЛ Д-р Георги Странски" ЕАД-Плевен, открита с Решение № РД-16- 296/23.08.2011г няма подадена нито една оферта за обособените позиции, което налага прекратяване на последните на основание чл. 39, ал. 1т.1 от ЗОП и откриване на процедура на договаряне без обявление, открита с с Решение № РД-16- 126/02.05.2012г.