Версия за печат

00299-2012-0005

BG-Търговище: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Търговище, пл."Свобода", За: Мариана Тодорова, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68751, E-mail: todorova.m.s@targovishte.bg, Факс: 0601 62212

Място/места за контакт: отдел "Евроинтеграция и опществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.targovishte.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на външен екип за управление на проект „Рехабилитацията на ВиК мрежите на гр.Търговище”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Община Търговище
Код NUTS: BG334
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Външният екип за управление на проект „Рехабилитацията на ВиК мрежите на гр.Търговище” ще подпомага Община Търговище и Звеното за управление на проекта (ЗУП) в процеса на цялостно управление и изпълнение на инвестиционния проект изпълнявайки сл.дейности:1.Да организира дейността на екипа за подпомагане управлението на проекта;2.Да оказва съдействие на Възложителя и ЗУП през времетраенето на проекта;3.Да подготвя, при необходимост, правила и процедури за ефективно и качествено управление и реализация на проект, вкл.по отношение на мониторинг и докладване, верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности;4.Да подпомага ръководителя на проекта за организация и координация на дейностите по изпълнението на проекта;5.Да извършва преглед и анализ на докладите, становищата, както и вс.проектни разработки, които ще бъдат предоставени на ЗУП и изготвяне на официални становища с предложения и коментари;6.Да осигури участие на експерт от екипа на Изпълнителя по договора, като член на оценителните комисиите за обществени поръчки при необходимост;7.Да съпоставя и анализира докладваната информация от отделните участници в процеса и да изготвя писмени становища до ръководителя на ЗУП;8.Да извършва подробен преглед на техническата и финансова информация в отчетите и да изготви писмени становища с предложения за корекции до ръководителя на ЗУП;9.Да коментира всички експертизи и допълнителни проучвания свързани с проекта с изготвяне на официално независимо становище по тях;10.Да изготвя справки, графици, отчети, доклади и презентации във връзка с изпълнението на договорите;11.Да спазва изискванията за публичност на ЕС публикувани на Интернет страницата на ЕС;12.Да изготви подробен списък със задълженията на Възложителя по договора за строителство и да го представи на Възложителя с необходимите разяснения;13.Да предлага на Възложителя мерки за предприемане на своевременни действия по всички договори в рамките на проекта за недопускане на закъснения в тяхното изпълнение по вина на Възложителя;14.Да извършва преглед и анализ на докладите, становищата, както и всички документи, съпровождащи процеса на изпълнението на инвестиционния проект, които ще бъдат предоставени на ЗУП и изготвяне на официално становище с предложения и коментари;15.Строителния инженер от екипа на изпълнителя следва да подписва всички актове изготвени и подписани от строителния надзор;16.Да извършва проверка на изпълнението на условията за допустимост на извършените разходи по договорите;17.Отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта до въвеждането му в експлоатация;18.Подготвя становища за точност и съответствие на представените фактури с финансовите параметри на ДБФП и договора със съответния изпълнител и допустимост на разходите по отношение съответствие с националните правила за допустимост на разходите;19.Да подпомага при необходимост подготката на исканията за средства и верификация към МЗ за авансово плащане и възстановяване на междинните плащания, чрез попълване на таблиците от формуляра за Искането на средства;20.Да подпомага ЗУП при изпълнението на препоръки, дадени от страна на УО и/или МЗ на ОПОС получени в резултат на проведени проверки;21.Да изготвя, при необходимост, становища по всички дейности, които са характерни за строителния процес и за процеса на извършване на строителен надзор с оглед на тяхната законосъобразност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
147320 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 41 - 066890 от 29.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д-ОП-16 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на консултански услуги от външен екип за управление на проект „Рехабилитацията на ВиК мрежите на гр.Търговище”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ ООД ЕИК 175216595, бул."Витоша" №39, ет.3, ап.3, Република България 1000, София, Тел.: 02 9533567, Факс: 02 9533567

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 268802 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 147320 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект "Рехабилитация на В и К мрежите на гр.Търговище", съгласно ДБФП№58111-СО18-209/29.12.2008 г. Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г." Приоритента ос1„Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000екв.ж. и в населени места с под 2000екв.ж. попадащи в градски агломерационни ареали” Процедура за подбор на проекти с референтен номер BG161PO005/08/1.10/01/02 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП, ап.5

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Търговище - юрисконсулт, пл."Свобода", Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68646, Факс: 0601 62212

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ