Версия за печат

00774-2012-0002

BG-Стара Загора: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614815, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 601103

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция “Стара Загора”, къмпинг „Каваците”, гр. Созопол и почивна база “Паниците”, гр. Калофер.”, по обособени позиции: Обособена позиция №1 Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора”, къмпинг “Каваците”, гр. Созопол. 8 смени /21.06.2012 г.-01.09.2012 г./, за една смяна 105 места за отдих, в т.ч. за 85 бр. деца и ученици и 20 бр. персонал, от които 6 работници – кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката. Обособена позиция №2 Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна база “Паниците”, гр. Калофер. 6 смени / 06.07.2012 г.– 29.08.2012 г. /, за една смяна - 61 места за отдих, в т.ч. за 48 бр. деца и ученици и 13 бр. персонал, от които 4 работници – кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: 1. Почивна база “Паниците”, гр. Калофер; 2. Почивна станция “Стара Загора”, къмпинг „Каваците”, гр. Созопол
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция “Стара Загора”, къмпинг „Каваците”, гр. Созопол и почивна база “Паниците”, гр. Калофер.”, по обособени позиции: Обособена позиция №1 Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция „Стара Загора”, къмпинг “Каваците”, гр. Созопол. 8 смени /21.06.2012 г.-01.09.2012 г./, за една смяна 105 места за отдих, в т.ч. за 85 бр. деца и ученици и 20 бр. персонал, от които 6 работници – кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката. Обособена позиция №2 Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна база “Паниците”, гр. Калофер. 6 смени / 06.07.2012 г.– 29.08.2012 г. /, за една смяна - 61 места за отдих, в т.ч. за 48 бр. деца и ученици и 13 бр. персонал, от които 4 работници – кухненски персонал, осигуряван от изпълнителя на поръчката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55500000

Описание:

Услуги на столове и заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
73747.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 479289 от 09.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1511 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна станция "Стара Загора", къмпинг "Каваците" гр. Созопол"
V.1) Дата на сключване договора
04.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СЪНЛАНД" ЕООД ЕИК 107586111, ул. "Шипка" № 9 Б, Република България 5300, гр. Габрово, Тел.: 066 805236, E-mail: ivo.balevski@yahoo.com, Факс: 066 805236

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 47936.53 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1512 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Осигуряване и организация на столово хранене на деца, ученици и персонал в почивна база "Паниците" гр. Калофер"
V.1) Дата на сключване договора
04.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СЪНЛАНД" ЕООД ЕИК107586111, ул. "Шипка" № 9Б, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 805236, E-mail: ivo.balevski@yahoo.com, Факс: 066 805236

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 30500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25810.6 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор