Версия за печат

00188-2012-0002

BG-Хисаря: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Славка Чавова, Република България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в град Хисаря, за Домашен социален патронаж в град Хисаря, за СОУ „Христо Смирненски” в град Хисаря, за ОУ „Климент Охридски” в град Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски” в село Старосел и за Домашен социален патронаж в село Старосел по 7 обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хранителни стоки и продукти за нуждите на: 1) Обединено детско заведение „Мечо Пух” – град Хисаря, улица „Никола Вапцаров” № 22; 2) Детска млечна кухна – град Хисаря, улица „Никола Вапцаров” № 22; 3) Целодневна детска градина „Дъга” – град Хисаря, улица ”Елин Пелин” № 7; 4) Целодневна детска градина „Пинокио” – град Хисаря, улица ”Тракия” № 4; 5) Средно общообразователно училище „Христо Смирненски” – град Хисаря, улица „Христо Ботев” № 43; 6) Основно училище „Климент Охридски” – град Хисаря, булевард „Иван Вазов” № 73; 7) Домашен социален патронаж – град Хисаря, улица „Христо Ботев” № 61; 8) Целодневна детска градина „Чайка” – село Старосел; 9) Дом за стари хора „Свети Иван Рилски” – село Старосел; 10) Целодневна детска градина „Слънце” – село Паничери; 11) Целодневна детска градина „Роза” – село Старо Железаре. Обществената поръчка, проведена чрез открит конкурс, е за доставка на хранителни стоки и продукти за срок от една календарна година, считано от датата на сключването на договорите за възлагане на поръчката по обособени позиции. Доставката включва хранителни стоки и продукти в необходимите за заведенията количества по следните 7 (седем) обособени позиции: 1. Месо и месни продукти, риба и яйца; 2. Консерви, сухи бобови и зърнени храни; 3. Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; 4. Мляко и млечни продукти; 5. Хляб, хлебни изделия и брашно; 6. Други хранителни стоки и продукти; 7. Напитки.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 15982000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Безалкохолни напитки


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 80
Показател: оценка, отчитаща техническите възможност за извършване на поръчката и опит в извършване на подобни услуги; тежест: 10
Показател: оценка, отчитаща срока на заплащане; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-5 / Наименование:Обособени позиции 1. Месо и местни продукти, риба и яйца и 3. Пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни
V.1) Дата на сключване на договора
02.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „Фантастика 95 – Георги Цанков”, с ЕИК: 825342083, ул. „Брезовско шосе” № 176В, Република България 4003, Пловдив, Тел.: 032 969796, E-mail: tzankov@trokaderofood.com, Факс: 032 969795

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1170000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-3 / Наименование:Обособени позиции 2. Консерви, сухи бобови и зърнени храни, 4. Мляко и млечни продукти, 6. Други хранителни стоки и продукти и 7. Напитки
V.1) Дата на сключване на договора
02.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ник – Инвест – Казанлък” ЕООД, с ЕИК: 123732779, ул. „Розова долина” № 18, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68593, E-mail: offce@nik-invest.com, Факс: 0431 68590

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 62000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-4 / Наименование:Обособена позиция 5. Хляб, хлебни изделия и брашно
V.1) Дата на сключване на договора
02.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Симид Агро” ЕООД, с ЕИК: 115108940, ул. „Кукленско шосе” № 3, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 670601, E-mail: borisinchev@mail.bg, Факс: 032 676016

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 122и, ал. 3 от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор