Версия за печат

00322-2012-0001

BG-Кърджали: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул."България" 41, За: инж.Харитон Христов- началник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрацияДруго (моля пояснете): Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изследване и анализ на икономическото развитие, социалната и културната сфера и демографските процеси в Община Кърджали и разработване на SWOT анализ по проект “Ефективно взаимодействие между заинтересованите страни в Община кърджали за формиране, изпълнение и мониторинг на общински политики”, регистрационен номер А-10-13-22/12.11.2010г., договор за безвъзмездна финансова помощ с номер А-10-13-22/06.12.2011г, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 10
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Изследване и анализ на икономическото развитие, социалната и културната сфера и демографските процеси в Община Кърджали и разработване на SWOT анализ по проект “Ефективно взаимодействие между заинтересованите страни в Община кърджали за формиране, изпълнение и мониторинг на общински политики”, регистрационен номер А-10-13-22/12.11.2010г., договор за безвъзмездна финансова помощ с номер А-10-13-22/06.12.2011г., финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет ”.Подпомагане на общинска администрация Кърджали за подобряване дейността й при реализиране на ефективни политики, водещи към устойчиво социално-икономическо развитие; Създаване на информационен масив, служещ за вземането на стратегически и управленски решения от администрацията на община Кърджали; Осигуряване на независим преглед на потенциала и възможностите за развитие на общината през следващия планов период

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79300000

Описание:

Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
114100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оферта; тежест: 70
Показател: 1.1 Методология за изпълнение на поръчката, демонстриране на познаване на целевата територия; тежест: 35
Показател: 1.2 Работна програма и времеви график; тежест: 35
Показател: Ценово предложение;; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 470391 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8802-01 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изследване и анализ на икономическото развитие, социалната и културната сфера и демографските процеси в Община Кърджали и разработване на SWOT анализ по проект “Ефективно взаимодействие между заинтересованите страни в Община кърджали за формиране, изпълнение и мониторинг на общински политики”, регистрационен номер А-10-13-22/12.11.2010г., договор за безвъзмездна финансова помощ с номер А-10-13-22
V.1) Дата на сключване договора
04.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«ПРАЙМ КОНСУЛТИНГ» ООД , БУЛСТАТ/ЕИК:130981777, Община Сердика, ул.”Кестен” 24, Р.България 1225, гр.София, Тел.: 02 6868756

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 114100 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма “Административен капацитет”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор