РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” Обособени позиции: № 1 – Доставка на консумативи за офис техника Hewlett Pacard (HP), № 2 – Доставка на консумативи за офис техника Kyocera, № 3 – Доставка на консумативи за офис техника Lexmark и № 4 – Доставка на консумативи за офис техника Canon, Xerox, Toshiba, Panasonic и други.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
склад на МЕР София област с адрес: гр. София, бул. Европа №: 2
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” Обособени позиции: № 1 – Доставка на консумативи за офис техника Hewlett Pacard (HP), № 2 – Доставка на консумативи за офис техника Kyocera, № 3 – Доставка на консумативи за офис техника Lexmark и № 4 – Доставка на консумативи за офис техника Canon, Xerox, Toshiba, Panasonic и други.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30125100, 30192320, 30125110
Описание:
Касети с тонер
Ленти за принтери
Тонер за лазерни принтери/факс машини
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
30573.52 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за система за предварителен подбор
Номер на обявлението в ДВ 10 от 15.08.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 83 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” обособена позиция №1 Доставка на консумативи за офис техника Hewlett Packard (HP)
V.1.1)
Дата на сключване договора
05.07.2012 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.06.2012 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”РОЕЛ-98” ООД, гр. София, район „Лозенец”, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 8129796
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 26701.8 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 81 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” обособена позиция №3 Доставка на консумативи за офис техника Lexmark
V.1.1)
Дата на сключване договора
03.07.2012 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.06.2012 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”ТЕМПУС 2000” ООД, гр. Варна, ул.”Ген. Гурко” № 13 в, България 9002, Варна, Тел.: 052 660980, E-mail: info@tempus2000.com, Факс: 052 660984
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1006.53 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 84 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” обособена позиция №2 Доставка на консумативи за офис техника Kyocera
V.1.1)
Дата на сключване договора
05.07.2012 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.06.2012 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”РОЕЛ-98” ООД, гр. София, район „Лозенец”, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 8129796
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 425 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 85 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” обособена позиция №4 Доставка на консумативи за офис техника Canon, Xerox, Toshiba, Panasonic и други
V.1.1)
Дата на сключване договора
05.07.2012 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.06.2012 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”РОЕЛ-98” ООД, гр. София, район „Лозенец”, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 8129796
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2440.19 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП