Версия за печат

00081-2012-0042

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, ОП"Инвестиционна политика", бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Валентин Вълканов, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820830, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изпълнение на строеж нова детска ясла в район “Владислав Варненчик” гр. Варна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: – В УПИ IV - за детска ясла, кв.9-А по плана на ж.к."Владислав Варненчик" гр. Варна.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

При изпълнение на поръчката следва да се изпълни строителство на нова детска ясла в район “Владислав Варненчик” гр. Варна и включва изпълнението на следните дейности, които са свързани с изграждането на строежа и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Изпълнение на СМР съгласно Инвестиционния проект, Технологично-строителната програма, Графика за изпълнение на СМР, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР. 2. Изпълнение на Непредвидени работи /вследствие на непредвидими обстоятелства, по смисъла на ЗОП/ които са видове и/или количества работи, които не са включени в Инвестиционния проект и Количествено – стойностната сметка, но чието изпълнение е доказано необходимо за пълното и качественото изпълнение на Строежа; 3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти; 4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа; 5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране; 7. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 8. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; 9. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация; 10. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; 11. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45100000, 45112000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по подготовка на строителната площадка
Изкопни и земни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Изграждане на детска ясла за четири групи по 16 деца от целодневен тип. Обособени са самостоятелни входове за: - две яслени групи на първи етаж; - две яслени групи на втори етаж; - вход към помещението за детски колички; - вход за администрацията и медицинските помещения; - стопански вход; - зареждане на кухнята чрез подемник; - изхвърляне на отпадъците чрез подемник. На първия надземен етаж са обособени входни преддверия за отделните зони с вертикална комуникация, две яслени групи, административно-медицински помещения. Към всяка от групита се предвидени: - гардероб-филтър с площ от 22,72 - 24,02кв.м. - спалня-занималня с площ от 101,64кв.м. - санитарен възел с площ от 19,16кв.м. - кухненски офис с площ от 14,78кв.м. с връзка през гардероба. Административният блок е ситуиран в южната част с ориентация на помещенията на югоизток. Предвидени са лекарски кабинет със санитарен възел, изолатор с пряка връзка с лекарския кабинет и самостоятелен изход, кабинет на директора, методически кабинет, битово помещение за персонала със самостоятелен санитарен възел и душ. На втория надземен етаж са предвидени две яслени групи и физкултурен салон със санитарен възел и склад с обща площ от 80,31кв.м. В сутеренния етаж са разположени стопанските и помощни помещения: битови помещения за мъже и жени, кухненски блок, перално стопанство, котелно помещение, главно ел-табло. Към сутеренния етаж води самостоятелна еднораменна стълба с връзка със стопанския вход. - битови помещения - съблекални със санитарни помещения и душове отделни за мъже и жени. - кухненският блок - пералното стопанство -котелното помещение Инвестиционни проекти разработени във фаза „технически проект”, неразделна част от документация за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1916666.68 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59,ал.2 от ЗОП,гаранцията за участие е определена като абсолютна сума както следва: 19166.00лв., представена в една от следните форми:парична сума или банкова гаранция.При условие,че участникът представи гаранцията за участие под формата на парична сума,същата следва да се внесе с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC:CECBBGSF на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”–Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД,гр.Варна.При условие,че участникът представи банкова гаранция за участие,той трябва да депозира към комплекта офертни документи,освен оригинала и копие от банковата гаранция,заверено лично от него.Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя,при настъпване обстоятелствата по чл.61 от ЗОП.Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата,а именно 150 календарни дни,считано от последната обявена дата за подаване на оферти.На основание чл.59,ал.3 от ЗОП,възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността на договора,които следва да се внесат от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора.Ако участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договора,то същата трябва да бъде неотменима и безусловна,с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след издаване на Разрешителното за ползване на строежа.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

(1) Междинни плащания във основа на представени : 1. Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, подписан от консултанта упражняващ строителен надзор удостоверяващ качеството на изпълнените работи и инвеститорския контрол; 2. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на Протокол обр. 19. 3. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10 (десет) на сто от Цената за изпълнение на Договора. 4. Сумата от междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на Договора. (2) Окончателното плащане - след приемане на строежа от Държавна приемателна комисия във основа на представени : 1. Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, подписан от консултанта упражняващ строителен надзор удостоверяващ качеството на изпълнените работи и инвеститорския контрол; 2. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на Протокол обр. 19. 3. Сумата от стойносттите на междинните и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на договора. (3) Междинните и окончателните плащания се извършват от Възложителя на Изпълнителя в срок от 60 дни, считано от датата на представяне на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Изпълнението на обществената поръчка е със срок за изпълнение до 6 [шест месеца]. Срокът започва да тече от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на строителна площадка и е до Датата на подписване на Констативен Акт обр. 15.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: А.Съдържание на Плик №1 "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР": 1. Списък документи – подписан от участника 2. Административни сведения за участника- попълнен и подписан образец; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му, документа следва да бъде подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващият обединението. Документа за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности които ще изпълнява всеки член на обединението както и дела им; 4. Платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура /копие, заверено от участника/ 5. Документ за внесена гаранция за участие. При условие, че участникът представи банкова гаранция, той трябва да депозира, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата. 6. Декларация относно получаването на пълен комплект на документация за откритата процедура съгласно описа и – попълнен образец 7. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 (без ал.1,т.1,б.“е“)от ЗОП– попълнен образец: 8. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 (без ал.2,т.6)от ЗОП– попълнен образец: По отношение на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП, участникът следва да не е лишен правото да изпълнява строителна дейност. 9. Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности,опит и/или квалиф. на участника за изпълнение на поръчката. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.5 по ЗОП: 11. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен образец 12. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен образец 13. Декларация във връзка с чл.58 от ЗОП– попълнен образец 14. Декларация за приемане клаузите на проекто-договора– попълнен образец 15. Декларация за извършен оглед - попълнен образец Б.ПЛИК №2: с надпис ”ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. Техническото предложение за изпълнение на поръчката и всички нейни приложения на участника трябва да бъде предоставена и на магнитен носител (диск, формат на файла-*.doc и *.pdf). В случаи на несъответствия между магнитен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител. В.ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. Предлаганата цена и всички нейни приложения на участника трябва да бъде предоставена и на магнитен носител (диск, формат на файла-*.doc и *.pdf, а количествено стойностната сметка и във формат *.xls). В случаи на несъответствия между магнитен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Информация за оборота от строителни дейности, сходни с предмета на обществената поръчка (строежи съгласно чл. 137 ал. 1 т.4 буква б от ЗУТ - четвърта категория жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители) за последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията следва да бъде придружена от препоръки (или други документи доказващи изпълнението), с посочени стойностите, датите и мястото на изпълнение - попълнен образец - Банкова референция и/или удостоверения от банки и/или кредитна линия и/или еквивалентен документ, доказващ наличието на финансови средства/ресурси. -Декларация, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа през целия срок на договора за изпълнение и копие от застраховка за обезпечаване на отговорностите за конкретния обект, по смисъла на чл.173 от ЗУТ в размер равен на стойността по договора за изпълнение на строежа и със срок до датата на въвеждане в експлоатация на строежа – попълнен образец
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимално икономическо изисквание към участниците: 1. Да притежават оборот от строителни дейности, сходни с предмета на обществената поръчка (строежи съгласно чл. 137 ал. 1 т.4 буква б от ЗУТ - четвърта категория жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители) доказан с препоръки (или други документи доказващи изпълнението), с посочени стойностите, датите и мястото на изпълнение общо за последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в размер : не по- малък от : 4 000 000 лв.; 2. да представят банкова референция и/или удостоверения от банки и/или кредитна линия и/или еквивалентен документ доказващ, че участника разполага със собствени финансови средства, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 200 000 лв. Мотиви:Предвид, че при изпълнението на обществената поръчка не е предвидено авансово плащане , изпълнителя следва да разполага със собствени средства за да може да обезпечи първоначалните дейности по строежа. 3. Да декларира, че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа през целия срок на договора за изпълнение и копие от застраховка за обезпечаване на отговорностите за конкретния обект, по смисъла на чл.173 от ЗУТ в размер равен на стойността по договора за изпълнение на строежа и със срок до датата на въвеждане в експлоатация на строежа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък във формата на попълнено Приложение (образец) на основните договори за строителни дейности, сходни с предмета на обществената поръчка (строежи съгласно чл. 137 ал. 1 т.4 буква б от ЗУТ - четвърта категория жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители) изпълнени през последните 5 (пет) години. Списъкът следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение, включително стойностите, датите и мястото на изпълнение, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Декларация, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя- валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя “Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения” - строежи от “Четвърта категория”, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон – попълнен образец; * Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от втора категория съгласно чл. 4, ал. 2, буква „б”, т. 3 от Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл..157, ал.2 ЗУТ – изречение второ. -Документ (документ за акредитация) доказващ акредитацията на собствена Строителна лаборатория или договор (предварителен договор, договор под условие или други еквивалентни документи) с акредитирана строителна лаборатория (прилага се и документа за акредитацията) за извършване на изпитването - копия заверени от участника; - Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008 (или еквивалентна) с обхват строителство/изграждане на сгради-копие, заверено от участника; - Сертификат на участника за внедрена система за управление на Околната среда ISO 14001:2004(или еквивалентна) с обхват строителство/изграждане на сгради - копие, заверено от участника; - Сертификат на участника за внедрена система на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007(или еквивалентна) с обхват строителство/изграждане на сгради - копие, заверено от участника;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимално изисквание относно техническите възможности на участниците: 1. Да има изпълнен успешно(за изпълнен договор/строеж се счита приключен и предаден с Констативен Акт обр.15) поне един договор/строеж сходен с предмета на обществената поръчка (строежи съгласно чл. 137 ал. 1 т.4 буква б от ЗУТ - четвърта категория жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители) през последните 5 (пет) години . 2. Да декларира, че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя - валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя “Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения” - строежи от “Четвърта категория”, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. 3. Да разполага със собствена акредитирана Строителна лаборатория или да има сключен договор с акредитирана Строителна лаборатория за извършване на изпитването. 4. Да има въведени системи за управление на качеството, за управление на Околната среда и система на здравословни и безопасни условия на труд с обхват строителство/изграждане на сгради (или еквивалентни).
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №2599/03.07.2012г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.08.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 140 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в касата на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна,на адрес: бул."Ген. Колев" №92,ет.5– тел.:052/820830;факс: 052/820846,всеки работен ден от 9.00ч. до 11.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч. (2) Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице,след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура,телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13.08.2012 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.08.2012 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” при община Варна на адрес:гр.Варна, бул.”Ген. Колев” №92,ет.5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл.69, ал.1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства почл.47, ал.2 (без ал.2,т.6)от ЗОП. 2.За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки". +++ Сроковете са съкратени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, документацията по откритата процедура е достъпна на сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки" от датата на публикуването на обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 и 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ОП"Инвестиционна политика" при Община Варна,отдел "Обществени поръчки", бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820837, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ