Версия за печат

00590-2012-0004

BG-Стамболийски: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стамболийски, Република България, Област Пловдив , гр. Стамболийски, ул."Г.С.Раковски" № 29, За: Иван Атанасов - кмет на Община Стамболийски, Република България 4210, Стамболийски, Тел.: 0339 62493, E-mail: stamboliyski@mail.orbitel.bg, Факс: 0339 62308

Място/места за контакт: Република България, Област Пловдив , гр. Стамболийски, ул."Г.С.Раковски" № 29

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.stamboliyskimunicipality.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство на обект: „Интегриран проект за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура на територията на Община Стамболийски”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Стамболийски
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва прилагане на мерки за повишаване на енергийната ефективност в четири учебни заведения на територията на Община Стамболийски, както следва: 1. ОУ „Христо Ботев” – гр. Стамболийски. Предвидените строителни дейности са: Подмяна на дограма с PVC двоен стъклопакет; Топлинно изолиране на външни стени; Топлоизолиране на покрив; Топлоизолиране на пода граничещ с външен въздух; Замяна на осветителни тела; Монтаж на радиаторни вентили и донастройка на горивния процес; Изграждане на соларна система за топла вода. 2. ОУ "Христо Смирненски" - град Стамболийски. Строителните дейности са:Подмяна на дограма с PVC двоен стъклопакет; Топлинно изолиране на външни стени; Топлоизолиране на покрив; Топлоизолиране на пода граничещ с външен въздух; Замяна на осветителни тела; Подмяна на топлопреносна мрежа; Изграждане на соларна система за топла вода. 3. ОУ „Христо Ботев” – с. Иоаким Груево. Строителните мероприятия са: Подмяна на дограма с PVC двоен стъклопакет; Топлинно изолиране на външни стени; Топлоизолация на покрив; Смяна на котлите и автоматизиране управлението на топлоснабдяването; Замяна на осветителни тела; Изграждане на соларна система за топла вода. 4. ОДЗ „Детски рай” – с. Куртово Конаре. Предвидените строителни дейности са: Подмяна на дограма с PVC двоен стъклопакет; Топлинно изолиране на външни стени; Топлоизолация на покрив; Замяна на лампите за осветление с енергоспестяващи; Изграждане на соларна система за топла вода.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261100, 45410000, 45421111, 45421112

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма за врати
Монтажни работи на дограма за прозорци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство на обект: „Интегриран проект за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура на територията на Община Стамболийски”

Прогнозна стойност без ДДС
1636845.47 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 7 500,00 /седем хиляди и петстотин/ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Стамболийски или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка.. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG61 IABG 7096 3100 1540 00, BIC: IABG BGSF при Интернешънъл Асет Банк АД кл.Пазарджик, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - Отстранените кандидати или участници - срок 5 /пет/ работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; - Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка. - За останалите класирани участници - в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: - до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. - Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: - Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - 180 /сто и осемдесет дни, след изтичане на срока за изпълнение на поръчката. Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG61 IABG 7096 3100 1540 00, BIC: IABG BGSF при Интернешънъл Асет Банк АД кл.Пазарджик, или в касата на общината. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят е предвидил частично освобождаване на гаранцията за изпълнение - Гаранцията за добро изпълнение се освобождава в срок от 10 (десет) работни дни, както следва: 70% от нея след подписването на Констативен протокол – образец 15 и 30% след издаване на разрешение за ползване от компетентните органи, без да се дължат лихви на изпълнителя. Гаранцията за аванс е равна на аванса, който Изпълнителя е заявил и получил.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - до 30 дни след издаване на Акт обр. 16 на строежа и въвеждането му в експлоатация.Сумата се внася по следната банкова сметка на общината:IBAN: BG61 IABG 7096 3100 1540 00, BIC: IABG BGSF при Интернешънъл Асет Банк АД кл.Пазарджик, или в касата на общината.Гаранцията за аванс се намалява автоматично със сумата на всяка направена удръжка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и плащането на проекта е по реда и изискванията на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г. Предвижда се плащането да се извърши чрез следните плащания - авансово плащане в размер до 20 % от оферираната цена на изпълнителя, срещу предоставяне на гаранция за аванс, междинни плащания и окончателно плащане - останалата част от възнаграждението на изпълнителя, платима в срок от 30 дни след издаване на Акт обр. 16 на строежа, въвеждане на обекта в експлоатация и приемане на строителството от възложителя. Плащанията по договора ще се извършват по следния начин: Авансово плащане - 20% от Цената за изпълнение на Договора.Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на суми в размер на 20 % от плащанията към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до пълното възстановяване на авансовото плащане.Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса. Междинни плащания - На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена за всяка позиция. Окончателното плащане се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30-дневен срок, считано от датата на издаване на Акт обр. 16 на строежа и издаване на данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Иизискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение, като при неизпълнение на изискванията, съответният участник ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗОП с декларация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Възложителя не може да изисква представяне на документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, когато те се отнасят за обстоятелствата, вписани в търговския регистър. III. Изискуеми документи и информация:1.Обр.1–Заявление за участие с Пр. 1–Списък на документите, съдържащи се в офертата.2.Обр.2- Адм. сведения.3.Обр.3–Рег. документи-към образеца се прилагат регистрационни документи на участника.4. Обр.4–Декларация чл. 47, ал. 1 ЗОП.5. Обр.5-Декларация чл. 47, ал. 2 ЗОП.6.Обр.6-Декларация чл. 47, ал. 5 ЗОП.7. Обр.7–Декларация чл. 47, ал. 1 ЗОП.8. Обр.8-Декларация чл. 47, ал. 2 ЗОП.9.Обр.9-Декларация чл. 47, ал. 5 ЗОП.10.Обр.10–Декларация чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП.11.Обр.11–Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка.12.Обр.12–Декларация за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, свързани с нея.13.Обр.13–Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка.14.Обр.14–Декларация за съгласие от подизпълнител/и.15.Обр.15–Декларация за членове на обединението.16.Обр.16–Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители.17.Обр.17–Декларация, че участникът е посетил строителната площадка.18.Обр.18–Документ за закупена документация, с приложен документ.19.Обр.19–Гаранция за участие, с документ за внесена гаранция за участие.20.Обр.20–Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно.21.Обр.21–Създаване на обединение, със споразумение за създаване на обединение.22.Обр.22–Пълномощно от членовете на обединението, с пълномощни.23.Обр.23–Доказателства за изпълнението на финансовите изисквания, с приложени финансови документи.24.Обр.24–Застраховка професионална отговорност, със застрахователна полица.25.Обр.25–Доказателства за изпълнение на техническите изисквания, с референции.26.Обр.26–Удостоверение на строителя, с талони за регистрация в СК.27.Обр.27–Списък на техническото оборудване и механизация, с доказателства.28.Обр.28–Ключови експерти, с доказателства.29.Обр.29–Професионална автобиография.30.Обр.30-Списък на необходимия човешкия ресурс, с доказателства.31.Обр.31–Внедрени сертификати за качество, със сертификати.32.Обр.32–договор, с парафиран договор.33.Обр.33-Техническо предложение, с приложими документи.34.Обр.34–Ценова оферта, с приложими документи. За подизпълнителите се представят док. по т. 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,20,23,24,25,27,30.За участник обединение, което не е юр. лице се представятдок.: за всяко физическо или юр. лице, включено в обединението - по т. 3,4,5,6,7,8,9,15; За участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор - по т. 23,24,25,26,27,28,30,31; За участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги - по т.10; За обединението по 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34. Участникът ще бъде отстранен от участие, ако не отговаря на някое от икономическите, финансовите и техническите изисквания на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За точка 1 от минималните изисквания: Копия от Заверени от експерт-счетоводител /ако е приложимо/ Баланс и Отчет за Приходите и Разходите (ОПР) за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. За точка 2 от минималните изисквания: Заверено копие от застрахователна полица за застраховка
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има Оборот от строителство за последните 3 (три) финансови години (2009г., 2010г. и 2011г.) сумарно на стойност не по-малко от 3 000 000 /три милиона/ лева без ДДС. 2. Участникът трябва да предостави валидна Застраховка за професионална отговорност за строителство, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случаи, че участникът е физическо лице, изброените изисквания по т. 1 и т. 2 се прилагат за физическото лице. В случай, че участникът е обединение, изброеното изискване по точка 1 се прилагат за обединенията като цяло, а изискванията по точка 2 – за всеки член на обединението, изпълнямащ СМР. В случай, че участникът ползва подизпълнители, изброените изисквания по точка 2 се прилагат за всеки негов подизпълнител поотделно, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и дела на тяхното участие. Участник не може да се позове на подизпълнители и/или трети лица за изпълнение на изискванията по точки 1 и 2.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За точка 1 от минималните изисквания: Референции за добро изпълнение с посочени стойности, видове СМР, сходни с обхвата на настоящата обществена поръчка, датите и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Списък на договорите за строителство, изпълнени през 2007 г., 2008г, 2009г. и 2010г.и 2011 г. Под СМР в обхвата на поръчката следва да се разбира СМР за строеж, реконструкция или ремонт на стради, прилагане на мерки за енергийна ефективност върху сгради, изграждане, реконструкция или ремонт на съоражения за енергийна ефективност на сгради. За точка 2 от минималните изисквания: За Ключов експерт № 1 -с референция за добро изпълнение, издадена на името на лицето или на името на изпълнителя – работодател на лицето за съответния обект, копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит, както и вписването му в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. Ключов експерт № 2 - референция за добро изпълнение, издадена на името на лицето или на името на изпълнителя – работодател на лицето за съответния обект, копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит, както и вписването му в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. За Ключов експерт № 3 -Опитът се доказва с професионална автобиография и копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит. За Ключов експерт № 4 - Опитът се доказва с професионална автобиография и копие от диплома за висше образование, копие от Сертификат/удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит. За Ключов експерт № 5 - Опитът се доказва с професионална автобиография и копие от диплома за висше или средно образование, копие от Сертификат/удостоверение за преминато обучение за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно; копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит. За точка 3 от минималните изисквания: Документи, доказващи че участникът разполага с трудовия ресурс на съответното лице за периода на изпълнение на договора – заверени копия от трудови договори, граждански договори, договори по чл. 51А от ЗОП, и др. еквивалентни документи по преценка на участника. За точка 4 от минималните изисквания: Документи, доказващи наличието на изискуемото техническо оборудване и механизация – договори за покупка, лизинг и наем, договори по чл. 51А от ЗОП, регистрационни талони, фактури и т. н. Ако Възложителя не приеме някои от представените документи, ще приложи разпоредбата на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При представяне на договор по чл. 51А от ЗОП, участникът следва да съблюдава и законовите изисквания за съответния тип договор на действащото българско законодателство. За точка 5 от минималните изисквания: Заверени копия от внедрени Сертификати или еквивалентни. За т. 6 от минималните изисквания - Регистрацията се доказва чрез представяне на Удостоверение, издадено от компетентния орган, съгласно националния му закон - Камара на строителите в България или еквивалентна организация за чуждестранните участници. Ако участникът е чуждестранно лице, то представя еквивалентни документи на изброените по-горе, съобразно националното си законодателство.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил минимум един обект, на които е изпълнявал СМР в обхвата на поръчката, като обектите да са завършени през последните 5 год. – 2007 г., 2008г, 2009г. и 2010г.и 2011 г., и стойностите на изпълняваното СМР в обхвата на поръчката общо сумарно за всички договори като цяло, да е не по-малко от 2 200 000 лева без ДДС. Под СМР в обхвата на поръчката следва да се разбира СМР за строеж, реконструкция или ремонт на стради, прилагане на мерки за енергийна ефективност върху сгради, изграждане, реконструкция или ремонт на съоражения за енергийна ефективност на сгради. 2. Участникът да разполага със следните експерти: - Кл. експерт1. Той ще бъде Началник на строителния обект. Изисквания: Кв. и умения: Висше образование, „Строителен инженер” или екв. Проф. опит: Най-малко 8 г. опит по специалността, след придобиването на образованието; Най-малко 5 г. да е заемал ръководна длъжност в строителството; Лицето да е било ръководител на най-малко 1 обект, сходен с предмета на поръчката. - Кл. експерт2-1 броя. Той ще бъде специалист по строителство на сгради и съоражения на обекта. Изисквания: Кв. и умения: Висше образование „Строителство на сгради или съоражения” или екв. Проф. опит: Най-малко 3 г. опит по специалността, след придобиване на образованието; Доказан опит при реализирането на минимум 1 строителен обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. - Кл. експерт-4 броя. Той ще бъде Техн. ръководител на обекта. Изисквания: Ква. и умения: Стр. инженер или стр. техник, отговарящо на условията на чл. 163а ЗУТ. Проф. опит: Най-малко 5 г. опит по специалността, след придобиването на на образованието; Най-малко 2 години професионален опит като технически ръководител на строеж. Кл. експерт-1 брой. Той ще бъде Специалист Контрол по качеството. Изисквания: Кв. и умения: Висше образование „Стр. инженер” или еквивалентна. Професионално обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или екв. Професионален опит: Най-малко 3 години професионален опит по специалността, след придобиването на на образованието; Най-малко 1 година професионален опит специалист по контрол на качеството на строителството на строеж или екв. - Кл. експерт5-1 брой. Той ще бъде Кординатор по безопасност и здраве. Изисквания: Кв. и умения: Висше или средно образование. Професионално обучение за длъжностно лице по здраве и безопасност. Професионален опит: Най-малко 2 години професионален опит специалист по здраве и безопасност на труда на строеж или еквивалентна. 3. Участникът трябва да има назначен на трудов или граждански договор, или да използва ресурс на други физически и юридически лица, при условията на чл. 51А от ЗОП, най-малко следния персонал:28 лица на длъжности от групи "Строителен работник" или еквивалентна; 12 лица на длъжност „Общ работник” или еквивалентна. 4. Участникът да разполага с механизация и оборудване: Бордови камион – 2 бр. Самосвал – 2 бр. Хаспел – 4 бр. Фасадно скеле - 2000 кв. м. Челен товарач – 2 бр. Перфоратор – 8 бр. Къртач – 4 бр. Бормашина – 4 бр. Ъглошлайф – 4 бр. Кандидатът може да предложи екв. машини, които извършват еквивалентни стр. операции. 5.Участникът да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: - ISO 9001:2000 и/или ISO 9001:2008 и/или еквивалентно; - EMAS и/или еквивалентно - за управление на околната среда; - OHSAS 18001: 2007 и/или еквивалентно за управление на здравето и безопасността при работа. 6. Участникът да е регистриран в „ЦПРС” към Камарата на строителите в България за Първа гр.-Четвърта кат. строежи. Ако кандидатът е обединение, достатъчно е поне един участник да има регистрация за посочените категории.За чуждестранните участници-екв. категории. Техническите изисквания се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.08.2012 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG61 IABG 7096 3100 1540 00, BIC:IABGBGSF при Интернешънъл Асет Банк АД кл.Пазарджик, или в касата на общината.Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 9,00ч до 12,00 ч. и от 13,00 ч. до 17,00 ч. в общинска администрация гр.Стамболийски до 7 /седем / дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, след представяне на документ за платена такса. В случай, че участник поиска документацията да бъде изпратена по куриер, същият представя платежно нареждане, че документацията е закупена. В този случай Възложителят следва да изпрати документацията на адреса на закупилия участник по куриер, като всички разходи са за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.08.2012 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.08.2012 г.  Час: 11:00
Място

Република България, Област Пловдив, гр. Стамболийски, ул."Г.С.Раковски" № 29

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013 г., Приоритетна ос 1 «Устойчиво и интегрирано градско развитие», Операция 1.1 «Социална инфраструктура», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации”, съгласно сключен договор BG161PO001/1.1-09/2010/037 между Община Стамболийски и Управляващия орган на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ