Версия за печат

00010-2012-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СБАЛССЗ "СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52 А, За: Юлия Добрева, Р. България 1431, София, Тел.: 02 9159454, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А, сградата на СБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД и гр. София, ул. “Коньовица” №65, “Клиника по съдова хирургия и ангиология ”, разположена на територията на НКБ.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на обществената поръчка, включва: 1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя, след получена от възложителя писмена заявка, приготвяна чрез използване на висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки и съгласно изискванията на Диети с № 1 – 15, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ, Наредба № 23/19.07.2005 г. на министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия съобразно нормите за болнично хранене; 2. Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа; 3. Доставяне на готовата храна със собствен транспорт на участника, който следва да отговаря на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти.4. Предложената храна за пациентите следва да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, като специфичните диети, изискващи повече от три хранения на ден, следва да бъдат включени и калкулирани в дневното меню. Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб; 5. Приемане, измиване и дезинфекциране от страна на Изпълнителя на използваната от Възложителя посуда;6. Предмета на поръчката се изпълнява съгласно условията на Възложителя и действащите в страната стандарти и нормативни документи;7. Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и в изключителни случаи да увеличава или намалява количеството на готовата храна, както и да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
466762 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 53 - 086910 от 16.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-25-359 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"П. ДУСМАН" ЕООД, ЕИК 831578978, ул. "Св. Климент Охридски" №4, България 1504, София, Тел.: 02 9438411, Факс: 02 9438410

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 507350 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 466762 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Цената на 1 (един) храноден е в размер на 4,60 лв., без ДДС или 5,52 лв., с ДДС, който включва: закуска – 0,92 лв., без ДДС или 1,10 лв., с ДДС; обяд – 2,30 лв., без ДДС или 2,76 лв. с ДДС и вечеря – 1,38 лв., без ДДС или 1,66 лв. с ДДС. 2. Общата стойност за изпълнение на услугите по договора е в размер на: 466 762,00 лв., без ДДС или 560 114,40 лв., с ДДС, изчислена на базата на прогнозните 101 470 хранодни. 3. Срок за изпълнение на поръчката: 24 /двадесет и четири/ месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че са налице обстоятелствата по чл.43, ал.2, т.5 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ