I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Цветанка Цветкова, България 1309, София, Тел.: 02 9211221, E-mail: ccvetkova@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:/ hearthospital.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
доставка на консумативи за централна стерилизация
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
гр. София, ул. Коньовица 65
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
доставка на консумативи за централна стерилизация
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33141000
Описание:
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 60
Показател: качество ; тежест: 35
Показател: срок на доставка ; тежест: 5
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 429080 от 28.02.2011 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471358 от 27.02.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
20.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
„Медицинска техника инженеринг” ООД, ЕИК: 831641528, ж.к. "Младост" 1, бл.28Б, България 1750, София, Тел.: 02 9712061, Факс: 02 9712410
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 105201.9 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
20.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Адванс медикал" ЕООД, ЕИК: 201482893, ул. "Христо Грънчаров" 10, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 99845, Факс: 0701 99182
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 94320 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
20.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Сервизмед" ООД, ЕИК: 831546368, бул. "Цар Борис III-ти" 124В, бл. 3, вх. А, ет. 1, ап. 3, България 1612, София, Тел.: 02 8105959, E-mail: info@servicemeo-bg.com, Факс: 02 8105458
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 39828 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
20.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Гюс" ООД, ЕИК: 010277348, ж.к. "Красно село", бл. 12, вх. А, ет. 1, ап. 3, България 1680, София, Тел.: 02 9554335, E-mail: k.smilov@gus-bg.com, Факс: 02 9559885
URL: www.gus-bg.com.
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18207 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
20.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 94451.6 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.2)
Допълнителна информация
1. Обявлението за предварителна информация е обнародвано в Държавен вестник под № 68 от 01.03.2011г.
2. Обявлението за откриване на процедурата е обнародвано в Държавен вестник под № 108 от 28.02.2012г.
3. При попълване на петте поръчки в „раздел V: Възлагане на поръчка” в полето „Обособена позиция №” са вписани числата от 1 до 5. Тази номерация е извършена с оглед изпълнение на условията за валидация на формуляра и не отговаря на номерата на обособените позиции, определени в обявлението за поръчка, представляващо приложение към решението, с което е открита процедурата. Горното несъответствие е продиктувано от факта, че съгласно условията на процедурата (условие по т. 3 към т. ІІІ.1.4. от обявлението за поръчка) участниците могат „да предлагат частично изпълнение на поръчката - да оферират доставка на част от номенклатурните единици по отделните обособени позиции”. В следствие на горното условие в предмета на всеки един от петте договора, сключени от Възложителя, са налични номенклатурни единици от различни обособени позиции, което е в конфликт с условията за попълване на полето „Обособена позиция №”, изискващи вписването на цяло число, което да не се повтаря.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура;
2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор