Версия за печат

00156-2012-0001

BG-гр.Велинград: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан аспарух" № 35, За: Александра Боцева, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Дирекция АПИО
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнители за предоставяне на консултантски услуги по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Изработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на гр. Велинград с прилежащи програми за реализация, Подробни устройствени планове (ПУП) за участъците от зоните за въздействие, за които няма такъв, подробни технически задания за възлагане на инвестиционно проектиране и дейности по обществени обсъждания Обособена позиция № 2: Изготвяне на екологични оценки и оценки на съвместимостта на ИПГВР/ПУП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Велинград
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Целта на проекта е да се изработи интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Велинград с времеви хоризонт до 2020 г., насочен към устойчиво и трайно преодоляване на високата концентрация на икономически, природни и социални проблеми. Изготвяне на екологични оценки и оценки на съвместимостта на ИПГВР/ПУП .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 90711000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Оценка на въздействието върху околната среда за цели, различни от тези на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
318733 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Методология и план за работа с 4 подпоказателя; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2 от 18.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 258 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за консултантска услуга
V.1) Дата на сключване договора
25.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД"Консорциум Таунплан",ЕИК 176249507, ул."Теодосий Търновски" № 54,ап.2, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 4444562, Факс: 02 4444592

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 293000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 293000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 260 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за консултантска услуга
V.1) Дата на сключване договора
25.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД"Алианс Консулт",ЕИК 176317584, бул."Джеймс Баучер" № 51,ет.17,офис 8, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 8629321

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25733 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25733 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е по проект "Устойчиво и интегрирано развитие на гр.Велинград" по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013",съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие,съгласно сключен договор № BG161PO001/1.4.-07/2010/024 ОТ 23.06.2011г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Велинград,Дирекция АПИО, бул."Хан Аспарух" № 35, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор