Версия за печат

00087-2012-0037

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии" , ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, във връзка с изпълнението на дейности по проекти на Столична община по оперативни програми, финансирани от ЕС по обособени позиции: Обособена позиция 1: Разработване на тръжни документации по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 Обособена позиция 2: Разработване на тръжни документации по ОП „Околна среда” 2007-2013 Обособена позиция 3: Разработване на тръжни документации по ОП „Транспорт” 2007-2013 Обособена позиция 4: Разработване на тръжни документации по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 Обособена позиция 5: Разработване на тръжни документации по ОП „Конкурентоспособност” 2007-2013 Обособена позиция 6: Разработване на тръжни документации по ОП „Административен капацитет” 2007-2013 Обособена позиция 7: Разработване на тръжни документации по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 Обособена позиция 8: Разработване на тръжни документации по ОП „Техническа помощ” 2007-2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Срок на действие в месеци

16

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, във връзка с изпълнението на дейности по проекти на Столична община по оперативни програми, финансирани от ЕС по обособени позиции: Обособена позиция 1: Разработване на тръжни документации по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 Обособена позиция 2: Разработване на тръжни документации по ОП „Околна среда” 2007-2013 Обособена позиция 3: Разработване на тръжни документации по ОП „Транспорт” 2007-2013 Обособена позиция 4: Разработване на тръжни документации по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 Обособена позиция 5: Разработване на тръжни документации по ОП „Конкурентоспособност” 2007-2013 Обособена позиция 6: Разработване на тръжни документации по ОП „Административен капацитет” 2007-2013 Обособена позиция 7: Разработване на тръжни документации по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 Обособена позиция 8: Разработване на тръжни документации по ОП „Техническа помощ” 2007-2013

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Броят на документациите ще бъде в зависимост от броя и вида на проектите на Столична община, които ще бъдат одобрени за финансиране от ЕС.

Прогнозна стойност без ДДС
208000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

16


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за всяка обособена позиция, за която се участва поотделно е в размер на 260 лева (двеста и шестдесет лева). представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда аванс в размер на до 10 % от общата стойност на поръчката в срок до 20 дни от датата на регистриране на подписания от двете страни договор в деловодната система на Столична община. Плащане ще бъде извършено за всяка една от изготвените тръжни документации в срок до 30 дни от приемането на съответната документация от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Преведеният аванс се приспада от първото дължимо плащане. В случай, че не го покрие, разликата се приспада от следващото дължимо плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделнo за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. оказването на опита се извършва с представяне на списък на основните договори (с посочени стойност, дата и възложител) за подобни услуги, изпълнени през последните три години, придружен от най-малко 3 бр. референции към три от договорите, посочени в списъка. Препоръките трябва да съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора и възложител. 2. Доказване на изпълнението на гореописаното изискване се извършва с представяне на списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката, автобиографии на членовете на екипа, копия от документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 3 договора за предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от консултанти (специалисти), който да включва минимум: • 2 юриста • 1 ВиК инженер • 1 инженер ПГС/ССС • 1 проектант • 1 архитект • 1 ландшафтен архитект Експертите следва да притежават минимум 3 години професионален опит в съответната сфера
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: С – „Срок за изготвяне на документация за провеждане на открита процедура”; тежест: 40
Показател: Ц– „Предлагана цена за изготвяне на документация за провеждане на открита процедура” (стойност без ДДС); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.07.2012 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.07.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.07.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Всяка поръчка възлагана въз основа на рамковото споразумение ще бъде по конкретен проект и програма, финансирани от фондовете на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Регионално развитие” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Регионално развитие” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Околна среда” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Околна среда” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Транспорт” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Транспорт” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Конкурентоспособност” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Конкурентоспособност” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Административен капацитет” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Административен капацитет” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по Програма за развитие на селските райони 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по Програма за развитие на селските райони 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Разработване на тръжни документации по ОП „Техническа помощ” 2007-2013
1) Кратко описание

Разработване на тръжни документации по ОП „Техническа помощ” 2007-2013

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

3) Количество или обем

В зависимост от проектите на Столична община по ОП, финансирана от ЕС.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение