I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Павел баня, Ул. Освобождение № 15, За: Йордана Енева - Зам. кмет на община Павел баня, РБългария 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094
Място/места за контакт: Община Павел баня
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavelbanya.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavelbanya.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня – 2012г.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Населените места на община Павел баня - гр. Павел баня, с. Александрово, с. Габарево, с. Тъжа, с. Търничене, с. Манолово
Код NUTS:
BG344
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня в два договора, а именно:
1. Детски ясли в гр. Павел баня, с. Габарево, с. Александрово в т.ч. и Детска млечна кухня в гр. Павел баня / 1 договор /;
2. Домашен социален патронаж / Павел баня, с. Габарево, с. Тъжа /, Дневен център за стари хора в с. Манолово и Дом за стари хора в с. Търничене / 1 договор/.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
49999.46 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена на изпълнение; тежест: 75
Показател: Предложена неустойка ; тежест: 20
Показател: Предложен срок на отложено плащане ; тежест: 5
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 462516 от 03.01.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 98 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на всички видове хранителни продукти за Детски ясли в община Павел баня
V.1)
Дата на сключване договора
22.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
01.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Надежда 2000 ЕООД, ЕИК 1115524180, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525, Факс: 032 676525
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24999.96 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 99 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Плодове и зеленчуци за ОССУ
V.1)
Дата на сключване договора
22.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
01.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Надежда 2000 ЕООД, ЕИК 1115524180, Район Южен, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525, Факс: 032 676525
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24999.5 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор