Версия за печат

02718-2012-0055

BG-Велинград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално държавно предприятие ДП Смолян Териториално поделение Държавно ловно стопанство " Чепино ", местност " Чехльово ", община Велинград, За: Катя Дузова, Рбългария 4600, Велинград, Тел.: 0359 51836, E-mail: dlschepino@ucdp-smolian.com, Факс: 0359 51836

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности, свързани с управлението и охраната на държавни горски територии, подобряване видовото разнообразие на дивеча.Друго (моля пояснете): Дейности, свързани с управлението и охраната на държавни горски територии, подобряване видовото разнообразие на дивеча.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Велинград
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС " Чепино ".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30197630, 30125100, 30192000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Хартия за печатане
Касети с тонер
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: процент отстъпка от продажната цена; тежест: 50
Показател: срок за доставка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471968 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 85 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали.
V.1) Дата на сключване договора
20.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда, гр. София, р-н " Младост ", бул. " Цариградско шосе ", № 139, Рбългария 1000, София, Тел.: 0359 51836

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор