Версия за печат

00087-2012-0026

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул "Московска" №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №3, стая №10

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт” (с изключение на Отдел „Транспортно обслужване”), Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2.Направление „Архитектура и градоустройство”, Дирекция „Култура”, Дирекция „Образование”, Дирекция „ПАМДТ”, Дирекция „Здравеопазване”, Столичен инспекторат, ОП „Екоравновесие”, ОП „Софпроект – ОГП”, Отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция “Транспорт”, Парк-музей “Врана”, ОП „Управление на общински земи и гори”, ОП София проект, ОП „Туристическо обслужване”; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт” (с изключение на Отдел „Транспортно обслужване”), Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2.Направление „Архитектура и градоустройство”, Дирекция „Култура”, Дирекция „Образование”, Дирекция „ПАМДТ”, Дирекция „Здравеопазване”, Столичен инспекторат, ОП „Екоравновесие”, ОП „Софпроект – ОГП”, Отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция “Транспорт”, Парк-музей “Врана”, ОП „Управление на общински земи и гори”, ОП София проект, ОП „Туристическо обслужване”; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги, съгласно Техническото задание.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72260000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-55-322 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община
V.1) Дата на сключване договора
22.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници”ООД, ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45600 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-55-324 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги, Столична община
V.1) Дата на сключване договора
22.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници”ООД, ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22680 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № РД-55-323 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Заведенията за социални услуги, Столична община
V.1) Дата на сключване договора
22.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници”ООД, ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 27648 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за избор на изпълнител. В настоящата процедура договаряне без обявление участникът е само един - „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД, който е определен за изпълнител.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Столична община използва финансови и специализирани софтуерни продукти разработени от „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД: софтуерен продукт BcomS2001 (счетоводство); софтуерен продукт MAT2007 (материали); софтуерен продукт FAK2012 (приходи); софтуерен продукт ДДС2012; софтуерен продукт ODIT2012 (актуализиран вариант на GFO2007); софтуерен продукт “Договори” 2012; специализиран софтуер за социални дейности. През 2010 г. е разработено и прието Техническо задание за изграждане на нова Финансово - счетоводна система, компонент на Интегрираната информационна система на Столична община (ИИССО) и Тръжна документация за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка. Поради не осигурено финансиране процедура за избор на изпълнител не е проведена. В бюджета на Столична община за 2012 г. не е осигурено финансиране за изграждане на новата Финансово-счетоводна система - компонент на ИИСО. Във връзка с това е необходимо поддържане в актуално състояние на финансовите и специализирани софтуерни продукти, които понастоящем се използват в Столична община, разработени от „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД. За решаване на различни практически задачи е необходимо да се извърши доразработка на някои от използваните софтуерни продукти, разработени от „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД.