Версия за печат

00518-2012-0001

BG-гр. Шумен: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Кабиюк", кв. Макак, За: Желязка Стойкова Костадинова, БЪЛГАРИЯ 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 801050, E-mail: kabiuk_ofis@abv.bg, Факс: 054 801060

Място/места за контакт: Желязка Стойкова Костадинова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: животновъдствоДруго (моля пояснете): животновъдство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Комплексно обслужване на придобивките на работниците и служителите в ДП "Кабиюк" за срок от 36 месеца, полагащи се по КТД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда на ДП "Кабиюк"
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Комплексно обслужване на придобивките на работниците и служителите в ДП "Кабиюк" за срок от 36 месеца, полагащи се по КТД //обхващат периода от 2012;2013 и 2014 години/

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22450000

Описание:

Нефалшифицируеми печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
200000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена за изработване, отпечатване, пакетиране; тежест: 50
Показател: общ брой на търговските обект; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00518-2012-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 1 от 30.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 343 / Обособена позиция №: / Заглавие:комплексно обслужване на придобивките на работещите в ДП "Кабиюк" за срок от 36 месеца
V.1) Дата на сключване договора
22.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Содексо Пасс България ЕООД" ЕИК 131085380, ж.к.Младост № 4; бизнес парк бл.12, ет.1, България 1000, София, Тел.: 02 4899699

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 200000 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор