I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
ДП "Кабиюк", кв. Макак, За: Желязка Стойкова Костадинова, БЪЛГАРИЯ 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 801050, E-mail: kabiuk_ofis@abv.bg, Факс: 054 801060
Място/места за контакт: Желязка Стойкова Костадинова
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Комплексно обслужване на придобивките на работниците и служителите в ДП "Кабиюк" за срок от 36 месеца, полагащи се по КТД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
административната сграда на ДП "Кабиюк"
Код NUTS:
BG333
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Комплексно обслужване на придобивките на работниците и служителите в ДП "Кабиюк" за срок от 36 месеца, полагащи се по КТД //обхващат периода от 2012;2013 и 2014 години/
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22450000
Описание:
Нефалшифицируеми печатни материали
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
200000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена за изработване, отпечатване, пакетиране; тежест: 50
Показател: общ брой на търговските обект; тежест: 50
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 1 от 30.03.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 343 / Обособена позиция №: / Заглавие:комплексно обслужване на придобивките на работещите в ДП "Кабиюк" за срок от 36 месеца
V.1)
Дата на сключване договора
22.06.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
30.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Содексо Пасс България ЕООД" ЕИК 131085380, ж.к.Младост № 4; бизнес парк бл.12, ет.1, България 1000, София, Тел.: 02 4899699
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 200000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор