00479-2012-0012
BG-Балчик: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, гр. Балчик, пл."21 септември"№6, За: КРИСТИАНА ИВАНОВА - РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТА, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: ЮЛИЯ ПЕТРОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.balchik.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: КРАСИМИРА КОСТОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.balchik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП за строително-монтажните работи, свързани с реализацията на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) – гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв, 148, ж.к. Балик”, изпълняван по ОП „Регионално развитие 2007-2013
Възлагане на обществена поръчка
В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши ново строителство на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ), в който ще имат възможност да се настанят 12 + 2 деца, във връзка с изпълнението на Проект BG161PO001-1.1.11-0017: “Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик“, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. Строително-монтажните работи трябва да бъдат извършени съгласно одобрения инвестиционен проект, представен от Възложителя и при спазване на разпоредбите на Действащото законодателство. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, които Изпълнителят трябва да извърши, са посочени в техническата спецификация на настоящата документация.
45211200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят ще извърши строително-монтажни работи в следните части, обособени в Количествената сметка: част Архитектура, част Електро инсталации, част Отопление, част Вентилация, част БГВ и соларна инсталация, част Водоснабдяване и канализация, част Конструктивна, част Геодезия и част Озеленяване и паркоустройство.
НЕ
660
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие 1.1.Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1.За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева). 1.1.2.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция (Образец № 3).Участникът сам избира формата. 1.1.3.Когато участникът избере банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължи по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 ; BIC UNCRBGSF ; Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, Клон Балчик 1.1.5.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП за строително-монтажните работи, свързани с реализацията на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) – гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв, 148, ж.к. Балик”. 1.1.6.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора 2.1.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1.В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 3% (три процента ) от стойността на договора. 2.1.2.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.(Образец № 19) Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в текста трябва изрично да е записано, че : -е безусловна и неотменима; -е в полза на Възложителя; -е със срок на валидност най-малко 10 календарни дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти; -има възможност за нейното усвояване на части 2.1.5.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. 2.1.6.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Проектът се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и МРРБ с номер: BG161PO001/1.1-12/2011/017 по проект BG161PO001-1.1.11-0017 „Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма “Регионално развитие 2007 - 2013". Схемата на плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка е както следва: 1.1.Авансово плащане в размер на 10% (десет процента) без ДДС от общата цена на договора – в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на сключване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура.Сумата на аванса се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания. 1.2.Тримесечни междинни плащания за изпълнените СМР, въз основа на двустранен протокол (Акт Образец 19 и Сметка 22) и фактура на Изпълнителя по действителни количества СМР и твърди единични цени от офертата, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след представяне на документите. 1.3.Окончателното плащане се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след Акт обр. 15 на обекта и представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура.
В случай, че избраният за Изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, то следва в срока, определен от Възложителя за подписване на договора за обществена поръчка да представи документи за регистрация на търговско дружество по смисъла на чл. 63 от Търговския закон.
1.Участникът да не е: 1)Осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран,за: а)Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система,включително изпиране на пари,по чл. 253-260 от НК; б)Подкуп по чл.301-307 от НК; в)Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; г) Престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; д) Престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК; е) Престъпление по чл.108а от НК-при възлагане на поръчки по чл. 3,ал. 2 от ЗОП; 2)Обявен в несъстоятелност; 3) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац.закони и подзаконови актове. 2.Участникът да не е: 1) в открито производство по несъстоятелност,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай, че участникът е чуждестранно лице-да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си; 2) лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата,в която е извършено нарушението,включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 3) виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществ.поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, чл.3,ал.2,доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение 4) със задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от Данъчно-осиг.проц.кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателство на държавата, в която участникът е установен; 5) с наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6) осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 7) установен от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност, при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП. 3.Участникът да няма: 1)лица по Чл.47, ал.4 от ЗОП , които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2) сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. За обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП, когато участникът е юрид.лице е достатъчно подаване на декларация на едно от лицата, които го представляват сами. По отношение на участниците следва да не са налице и следните обстоятелства:а)Да не са изпълнявали договор за възлагане на обществена поръчка, при който не са изпълнили своите договорни задължения и им е наложена съответната санкция;б)Да не са представяли документи с невярно съдържание при участието си в процедури за възлагане на обществени поръчки;в)Да не са им налагани санкции, по смисъла на чл. 96, б. „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности”. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията от настоящия раздел се прилагат и за подизпълнителите. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Община Балчик, гр. Балчик, Пл. „21 – ви септември” № 6, Тел.: + 359 0579 72070, Факс: + 359 0579 74117 - всеки работен ден, след заплащането по банков път за документацията или заплащането й в касата на общината.Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Възложителят не може да откаже изпращане на документацията за сметка на лицето отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Цената на настоящата документация е 36 (тридесет и шест) лв. Сумата от 36 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик- IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк, Балчик,код на плащане 44 70 00.Сумата следва да бъде внесена в срока по чл.28, ал.6 от ЗОП в брой, в касата на Община Балчик. В случай, че участникът е обединение, е достатъчно един член на обединението да е закупил документацията за участие.
Български
180
Заседателната зала на община Балчик
Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците следва да представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник, а упълномощените представители - изрично пълномощно. Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, удостоверяващ статута им.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и МРРБ с номер: BG161PO001/1.1-12/2011/017 по проект BG161PO001-1.1.11-0017 „Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма “Регионално развитие 2007 - 2013".
1.ПОСЕЩЕНИЕ И ЗАПОЗНАВАНЕ С УСЛОВИЯТА НА СТРОИТЕЛНАТА ПЛОЩАДКА 1.1.Възложителят организира посещение на строителната площадка за всеки участник, закупил настоящата документация. По време на огледа участникът може да задава въпроси, произтичащи от настоящата документация и/или огледа на площадката, с цел да се запознае с условията на място, за да може обективно да оцени на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на офертите си и изпълнението на договора. 1.2.Посещенията са възможни в рамките на работния ден от 9:00 до 16:00ч. до 5 (пет) дни преди изтичане на срока за подаване на оферти. 1.3.За организиране на посещението участникът дава предварителна заявка най-малко 2 (два) дни преди желаната дата за оглед. Заявките се подават с писмо по факс или e-mail от участника, закупил документацията и включват информация за: -желаната дата и час за извършване на огледа; -броят на представителите на участника, които ще присъстват на огледа. 1.4.В деня на огледа участниците представят документ за легитимация и копие от документ за закупена документация. След приключването на огледа Възложителят отбелязва присъствието на участника в Протокол за оглед. 1.5.В резултат на извършения оглед участникът попълва декларация за запознаване с условията на строителната площадка (Образец №9)
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.06.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ