Версия за печат

00479-2012-0012

BG-Балчик: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, гр. Балчик, пл."21 септември"№6, За: КРИСТИАНА ИВАНОВА - РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТА, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: ЮЛИЯ ПЕТРОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТ

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: КРАСИМИРА КОСТОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: НИКОЛАЙ АНГЕЛОВ - КМЕТ

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП за строително-монтажните работи, свързани с реализацията на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) – гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв, 148, ж.к. Балик”, изпълняван по ОП „Регионално развитие 2007-2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши ново строителство на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ), в който ще имат възможност да се настанят 12 + 2 деца, във връзка с изпълнението на Проект BG161PO001-1.1.11-0017: “Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик“, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. Строително-монтажните работи трябва да бъдат извършени съгласно одобрения инвестиционен проект, представен от Възложителя и при спазване на разпоредбите на Действащото законодателство. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, които Изпълнителят трябва да извърши, са посочени в техническата спецификация на настоящата документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на жилища за хора, нуждаещи се от социални услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят ще извърши строително-монтажни работи в следните части, обособени в Количествената сметка: част Архитектура, част Електро инсталации, част Отопление, част Вентилация, част БГВ и соларна инсталация, част Водоснабдяване и канализация, част Конструктивна, част Геодезия и част Озеленяване и паркоустройство.

Прогнозна стойност без ДДС
516429.99 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

660


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие 1.1.Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1.За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева). 1.1.2.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция (Образец № 3).Участникът сам избира формата. 1.1.3.Когато участникът избере банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължи по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 ; BIC UNCRBGSF ; Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, Клон Балчик 1.1.5.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП за строително-монтажните работи, свързани с реализацията на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) – гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв, 148, ж.к. Балик”. 1.1.6.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора 2.1.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1.В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 3% (три процента ) от стойността на договора. 2.1.2.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.(Образец № 19) Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в текста трябва изрично да е записано, че : -е безусловна и неотменима; -е в полза на Възложителя; -е със срок на валидност най-малко 10 календарни дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти; -има възможност за нейното усвояване на части 2.1.5.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. 2.1.6.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и МРРБ с номер: BG161PO001/1.1-12/2011/017 по проект BG161PO001-1.1.11-0017 „Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма “Регионално развитие 2007 - 2013". Схемата на плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка е както следва: 1.1.Авансово плащане в размер на 10% (десет процента) без ДДС от общата цена на договора – в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на сключване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура.Сумата на аванса се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания. 1.2.Тримесечни междинни плащания за изпълнените СМР, въз основа на двустранен протокол (Акт Образец 19 и Сметка 22) и фактура на Изпълнителя по действителни количества СМР и твърди единични цени от офертата, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след представяне на документите. 1.3.Окончателното плащане се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след Акт обр. 15 на обекта и представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че избраният за Изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, то следва в срока, определен от Възложителя за подписване на договора за обществена поръчка да представи документи за регистрация на търговско дружество по смисъла на чл. 63 от Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Участникът да не е: 1)Осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран,за: а)Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система,включително изпиране на пари,по чл. 253-260 от НК; б)Подкуп по чл.301-307 от НК; в)Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; г) Престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; д) Престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК; е) Престъпление по чл.108а от НК-при възлагане на поръчки по чл. 3,ал. 2 от ЗОП; 2)Обявен в несъстоятелност; 3) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац.закони и подзаконови актове. 2.Участникът да не е: 1) в открито производство по несъстоятелност,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай, че участникът е чуждестранно лице-да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си; 2) лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата,в която е извършено нарушението,включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 3) виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществ.поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, чл.3,ал.2,доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение 4) със задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от Данъчно-осиг.проц.кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателство на държавата, в която участникът е установен; 5) с наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6) осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 7) установен от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност, при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП. 3.Участникът да няма: 1)лица по Чл.47, ал.4 от ЗОП , които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2) сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. За обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП, когато участникът е юрид.лице е достатъчно подаване на декларация на едно от лицата, които го представляват сами. По отношение на участниците следва да не са налице и следните обстоятелства:а)Да не са изпълнявали договор за възлагане на обществена поръчка, при който не са изпълнили своите договорни задължения и им е наложена съответната санкция;б)Да не са представяли документи с невярно съдържание при участието си в процедури за възлагане на обществени поръчки;в)Да не са им налагани санкции, по смисъла на чл. 96, б. „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности”. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията от настоящия раздел се прилагат и за подизпълнителите. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Право на участие в откр.процедура за възлагане на общ. поръчка има всяко българско или чуждестранно физ. или юрид.лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и обявените в наст. документация изисквания на Възложителя.2.В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самост. юрид. лице, тогава Участниците в обединението представят Споразумение/Договор за обединение. Съдържанието и формата на Споразумението/ Договора са посочени в Указанията за участие.Когато не е приложено споразумение/договор или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, както и при условие, че споразумението/договорът не отговарят на изискването по чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП–Участникът ще бъде отстранен от участие в наст. открита процедура и офертата му няма да бъде разгледана.3. Изискуеми документи и информация:3.1.Обща оферта с прил. списък на документите(Обр № 1) 3.2.Нот.зав. Споразумение / Договор за създаване на обединение/консорциум (ако Участникът е обединение/консорциум) – оригинал.3.3.Нот.зав. пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника, съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.3.4.Документи за правосубектност на Участника:а)удостоверение за акт.състояние -след 01.05.2012г.(за юрид.лице или ЕТ,което е регистр. в Бълг-я и не е вписано в Търг.регистър) – оригинал или нот.завер.копие;б)документ за съдебна регистрация с последващи изменения (за юрид.лице или ЕТ,което е регистр. в Бълг-я и не е вписано в Търг.рег-р) –нот.завер.копия; в)ЕИК (за юрид.лице или ЕТ, което е регистр. в Бълг-я и е вписано в Търг.рег-р).Когато участникът е регистр. в Търг. рег-р и има ЕИК, той има право да се позове на чл.23, ал.4 от Закона за ТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в ТР, както и да не представя актове, обявени в ТР. В тези случаи в списъка на документите се посочва «не се прилага, съгласно чл. 23, ал.4 от ЗТР»; г)документ за регистр. на чуждестр.лице, съобразно нац.му законодателство, като документът се представя в офиц.превод (за юрид.,което не е регистр. в Бълг-я); д) документ за самоличност (копие) за участник-физическо лице.3.5.Декларация от членовете на обединението/ консорциума (Обр № 2).3.6.Документ за закупена документация за участие в процедурата (зав. копие).3.7.Документ за внесена гаранция за участие (копие на пл.нареждане, вн.бележка или Обр №3 за банк.гаранция) 3.8.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка (Обр №6)3.9.Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2, 2а, 5 и 6 и ал.5, т.1 от ЗОП (Обр № 7.1.)3.10.Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (Обр №7.2) 3.10.Декларация по чл. 47 от ЗОП (Обр № 7.3) 3.11.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО (Обр № 8) 3.12.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка (Обр №9)3.13.Декларация за участието на подизпълнител/и (Обр №10)3.14.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител (Обр №11)3.15.Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (Обр № 12)3.16.Зав.копие на ОПР за посл.3 приключили фин.год.3.17.Информация за оборота от извършените СМР за посл. 3 год.3.18.Удостоверение от банка за наличието на изискуемия мин. фин. ресурс.3.19.Списък–декл. на осн.договори за строителство(Обр № 14)3.20.Списък на строит. машини и техн.оборудване (Обр № 15)3.21.Зав.копие на валидна Застраховка за проф.отговорност по чл. 171 от ЗУТ.3.22.Зав. копие на валидна регистр.в ЦПРС.3.23. Зав.копие на валидни сертификати за упр-е на кач-то, на околната среда и на ЗБУТ.3.24.Списък на предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката (Обр №16).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица. За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП. 1.2.Информация съгла.чл.50,ал.1,т.3 от ЗОП за оборота от извършените строително-монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010, 2011), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец №13). 2.Удостоверение от банка, което установява по несъмнен начин наличието на изискуемия минимален финансов ресурс на участника от 150 000 лв., както и че достъпът до финансови ресурси не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране), с изключение на условието участникът да бъде избран за Изпълнител – оригинал.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е реализирал оборот от строително-монтажни дейности, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, на стойност минимум 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС. Под „обекти, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират строежи от високото строителство с жилищно, административно и/или ваканционно предназначение от III, ІV или V категория с обхват, съобразно чл. 137, ал.1, т.3, буква (в), т. 4, буква (б) и т. 5, буква (а) от ЗУТ. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло.При наличие на подизпълнител, изискването по настоящата точка се прилага според процентното участие на подизпълнителя, като минимално изискуемият оборот общо за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 2.Участникът трябва да има Достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на обществената поръчка в размер, не по-малък от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на валидна регистрация (талон и удостоверение) за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ПЪРВА ГРУПА за която и да е категория.В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен на документа, посочен в предходния абзац, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 2.1.Списък – декларация на основните договори за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2009, 2010, 2011) (Образец №14), с приложени към него: -копие на целия договор или извлечение от него, от което следва да са видни: възложителя, предмета на договора, датата на сключване, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него (разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация, Протокол обр. 16, Акт обр. 19 и др) -Препоръки за добро изпълнение и/или други доказателствени документи, от които следва да е видна цялата релевантна информация, а именно: Предмет на договора,Възложител и изпълнител, Период на изпълнение на договора,Стойност на договора,РЗП на изграждания обект,Основни изпълнени дейности, включени в обхвата на договора,Качество на извършените дейности и спазване на законодателството в областта,Координати за контакт с представители на издателя на референцията. 2.2.Списък на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строително-монтажни работи (Образец №15).Възложителят не поставя ограничителни условия по отношение на вида собственост на машините и оборудването, които участникът възнамерява да използва при изпълнението на поръчката, но изисква участникът да гарантира, че използваната техника и оборудване е в изправно техническо състояние и е достатъчна като вид и количество за качественото изпълнение на строително-монтажните работи. 3.Заверено копие на валидни сертификати, издадени от акредитиран сертифициращ орган, за внедрени системи, както следва:-За управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат;- За управление на околната среда съгласно ISO 14001:2004 или еквивалентен;-За управление на здравословните и безопасни условия на труд съгласно OHSAS 18001 или еквивалентен.За обединение, което не е юрид.лице, изискването се отнася за обединението като цяло.При подизпълнител, който ще извършва СМР изискването се прилага и за него. 4.Заверено копие на валидна Застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ на юридическото лице (лица), което ще осъществява строителството.Участници, установени/регистрирани извън Република България, предоставят Копие на валиден към момента на подаване на офертата застрахователен договор/полица за застраховката за професионална отговорност, която е еквивалентна на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където са установени/регистрирани. Копията следва да са в официален превод. 5.1.Списък на предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката (Образец №16) 5.2.Автобиография на ключов експерт (Образец №18) 5.3.Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 17) Обстоятелствата за инж-техн. персонал се доказват с копия от дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати,копия на трудови/служебни/осигурителни книжки, копия от договори/референции от работодатели/референции от възложители и/или други подходящи.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ПЪРВА ГРУПА за която и да е категория.В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, посоченото минимално изискване важи и следва да бъде доказано от този член на обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР на съответния обект, съобразно категорията, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. В случай че участникът ползва подизпълнител/и и някой от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС. 2.Участникът следва да докаже 3 (три) изпълнени обекта с договор/и за строителство, сходни с предмета на поръчката, през последните три години (2009,2010 и 2011). Под договори "сходни с предмета на поръчката" следва да се разбират договори за строежи от високото строителство с жилищно, административно и/или ваканционно предназначение от III, ІV или V категория с обхват, съобразно чл. 137, ал.1, т.3, буква (в), т. 4, буква (б) и т. 5, буква (а) от ЗУТ и с разгъната застроена площ (РЗП) не по-малка от 550 кв.м.При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло.При наличие на подизпълнител, който ще извършва строително-монтажни дейности, изискването се прилага и за него. 3.Участникът да притежава внедрена система за: Управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; Управление на околната среда съгласно ISO 14001:2004 или еквивалентен; Управление на здравословните и безопасни условия на труд съгласно OHSAS 18001, като всички системи да са с обхват: изпълнение на строежи от високото строителство с жилищно, административно и/или ваканционно предназначение. 4.Участникът трябва да притежава валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл.171, ал.1 от ЗУТ.При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всеки член на обединението поотделно.При наличие на подизпълнител, който ще извършва строително-монтажни дейности, изискването се прилага и за него. 5.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството. Екипът трябва да се състои от не по-малко от 5 (петима) ключови експерти, наети по трудово или гражданско правоотношение както следва: 5.1.Ръководител на строежа:-строителен инженер (степен магистър), специалност „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна;-минимум 5 години общ трудов стаж като строителен инженер, от които минимум 3 години опит в строителството и минимум 1 година на позиция ръководител на строеж или заместник ръководител. 5.2.Заместник ръководител на строежа: -строителен инженер (степен магистър);-минимум 5 години общ трудов стаж, като строителен инженер, от които минимум 3 години опит в строителството и минимум 1 година на позиция ръководител на строеж или заместник ръководител; 5.3.Технически ръководител: -строителен инженер или строителен техник;-минимум 3 години общ трудов стаж като строителен инженер/строителен техник, от които минимум 2 години стаж на строеж като технически ръководител; 5.4.Отговорник по качеството: -строителен инженер;-минимум 3 години трудов стаж като отговорник по качеството в строителството. 5.5.Координатор по безопасност и здраве (ПБЗ): -строителен инженер;-минимум 3 години трудов стаж като Координатор ПБЗ. Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия персонал отделни лица (един експерт може да изпълнява само една позиция от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (ТО) – гаранционно обслужване и срок за изпълнение предложени в офертата; тежест: 30
Показател: (ФО) – предложена от участника цена в лева, без ДДС; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.07.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Община Балчик, гр. Балчик, Пл. „21 – ви септември” № 6, Тел.: + 359 0579 72070, Факс: + 359 0579 74117 - всеки работен ден, след заплащането по банков път за документацията или заплащането й в касата на общината.Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Възложителят не може да откаже изпращане на документацията за сметка на лицето отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Цената на настоящата документация е 36 (тридесет и шест) лв. Сумата от 36 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик- IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк, Балчик,код на плащане 44 70 00.Сумата следва да бъде внесена в срока по чл.28, ал.6 от ЗОП в брой, в касата на Община Балчик. В случай, че участникът е обединение, е достатъчно един член на обединението да е закупил документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.08.2012 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Балчик

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците следва да представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник, а упълномощените представители - изрично пълномощно. Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, удостоверяващ статута им.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се финансира по договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Балчик и МРРБ с номер: BG161PO001/1.1-12/2011/017 по проект BG161PO001-1.1.11-0017 „Реализация на център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)- гр. Балчик с капацитет 14 деца и благоустрояване на прилежащото дворно пространство в УПИ III, кв. 148, ж.к. Балик", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма “Регионално развитие 2007 - 2013".

VI.3) Допълнителна информация

1.ПОСЕЩЕНИЕ И ЗАПОЗНАВАНЕ С УСЛОВИЯТА НА СТРОИТЕЛНАТА ПЛОЩАДКА 1.1.Възложителят организира посещение на строителната площадка за всеки участник, закупил настоящата документация. По време на огледа участникът може да задава въпроси, произтичащи от настоящата документация и/или огледа на площадката, с цел да се запознае с условията на място, за да може обективно да оцени на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на офертите си и изпълнението на договора. 1.2.Посещенията са възможни в рамките на работния ден от 9:00 до 16:00ч. до 5 (пет) дни преди изтичане на срока за подаване на оферти. 1.3.За организиране на посещението участникът дава предварителна заявка най-малко 2 (два) дни преди желаната дата за оглед. Заявките се подават с писмо по факс или e-mail от участника, закупил документацията и включват информация за: -желаната дата и час за извършване на огледа; -броят на представителите на участника, които ще присъстват на огледа. 1.4.В деня на огледа участниците представят документ за легитимация и копие от документ за закупена документация. След приключването на огледа Възложителят отбелязва присъствието на участника в Протокол за оглед. 1.5.В резултат на извършения оглед участникът попълва декларация за запознаване с условията на строителната площадка (Образец №9)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ