Версия за печат

00640-2010-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СУ "Св. Климент Охридски", бул. "Цар Освободител" №15, За: Даниела Гагова, Р България 1504, София, Тел.: 02 8464210, E-mail: dgagova@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на компютърно оборудване и офис техника, в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG 161PO001/1.1-07/2009/008 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ "Подкрепа за осигураване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации" по Оперативна програма "Регианално развитие 2007-2013.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София, бул. "Цар Освободител" 15, Ректорат
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на компютърна техника - сървер - 2 бр., скенер за книги - 1бр., мултифункционално устройство - 1 бр., персонален компютър с мишка и клавиатура - 30 бр., монитор - тип 1 - 30 бр., монитор - тип 2 - 1 бр., проектор - 1 бр. , екран за проектор - 1 бр.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
91985 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 076 - 113178 от 20.04.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 246 - 375728 от 18.12.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 80.09-81 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на екран за проектор - 1 бр.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"БИОС" ООД, Лозоенец, ул."Орлово гнездо" №3, Р България 1146, София, Тел.: 02 8660110, E-mail: info@bios.bg, Факс: 02 8658595

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 123 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 80.09-82 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на скенер за книги - 1 бр., мултифункционално устройство - 1 бр., проектор - 1 бр.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"СБС" АД, ул. "Бесарабия" №24, Р България 1517, София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs.bg@sbs.bg, Факс: 02 9455959

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 65481 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 80.09-83 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на сървър - 1 бр., персонален компютър с мишка и клавиатура - 30 бр., монитор тип 1 - 30 бр., монитор тип 2 - 1 бр.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Контракс" ЕАД, ул. "Тинтява"№13, Р България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 26381 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Средствата са осигурени като безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013", схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.1-07/2009/008 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ