00184-2012-0005
BG-ПЕЩЕРА: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА ПЕЩЕРА, ул."Дойранска епопея" №17, За: инж.Стела Павлова, Р.България 4550, ПЕЩЕРА, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Място/места за контакт: Община ПещераИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР по Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“
Възлагане на обществена поръчка
„Изпълнение на СМР по Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“Проектът предвижда възстановяване на първоначалния архитектурен обем на кула №1, да се изпълни от съвременни строителни материали на принципа на контраста, както и на нюанса по отношение на цветната композиция на фасадните плоскости - полимербетонни панели с текстура от риолитен гравий, полимерни реплики на покривно покритие от тегули и имбрици. Възстановяването на сводовото покритие на потерната и поставянето на врата - метална решетка ще осигури контролиран достъп до укрепената територия на цитаделата. Проектът предвижда частично възстановяване обема на кулата-църква със съвременни строителни материали – 1/4 сферичен свод над абсидата, полагане на трапеза с възможност за ресакрализиране на християнския символ на старинска Пещера.Архитектурните обеми на правоъгълни кули N3 и N6 се възстановяват частично с каменна зидария по съществуващ образец. Отводняването на кулите без кула N1 се осъществява с дренажни кладенци. Изпълнителят ще изпълнява функциите на строител по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще извършва следните дейности:1.Изпълнение на СМР съгласно “Инвестиционен проект” и „Технологична-строителна програма”, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР. 2.Действителните количества, необходими за изпълнение на обекта, които са в по-голям размер от количествата предвидени в Ценово предложение и/или не са били включени в Ценово предложение;3.Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на "Технически спецификации" и “Инвестиционен проект” строителни продукти (строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.);4.Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в Строежа;5.Извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения;6.Осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве (в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда Строежа) и същите терени се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.;7.Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискването на българското законодателство.;8.В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на Строежа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране.9.Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 10.Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;11.Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;12.Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;13.Отстраняване за своя сметка на всички дефекти, установени при предаването на Строежа и на всички възникнали дефекти след въвеждането му в експлоатация;14.Гаранционно поддържане на Строежа (отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове);15.Всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условията на договора за обществена поръчка;16.Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на Строежа, освен ако Договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице.
45000000, 45454100, 45453000, 45453100, 45100000, 45111200, 45111214, 45212300, 45262600
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Почистване оригиналните зидове от компрометирани материали и чужди на градежа дадености (трева, храсти, пръст и др.) и изнасянето им извън обекта 2. Укрепване на зидария и фуги с хидрозолен укрепващ разтвор за Пломбиране на нестабилни участъци от зида с материал (камък от обекта) и хоросан с трас 4. Фугиране на дълбоки фуги с фугиращ разтвор - посредством хоросан с трас 5. Запечатване оригинални зидове - IV и VI век по руината с хоросан, подсилен с хидрофобен пластификатор 6. Изграждане консервационен надзид по проект на архитекта и одобрен от археолога в частта IV в. от местен ломен камък и свързвател хоросан с трас 7. Изграждане разделителна фуга м еждуоригинала и надзида с ширина 4 - 5 см. от пластична фугираща смес. По проект на проектанта и археолога тази разделителна фуга може и да е цветна 8. Хидрофобизация на оригинални зидове на надзид с хидрофобизиращ разтвор 9. Запечатване надзид с хидрофобен хоросан 10. Биоцидна защита на зидовете с препарат против плесени, лишеи, мъхове и др 11 . След почистване следва консервиране на питосите с консервиращ грунд на базата на естери на силициевата киселина 12. Обработка земните подове и подстъпи със състав на базата на моно, ди и триамини 13. Обработка на всички дървени елементи против гниене, плесени , дървояди и др . 14. Обработка на всички дървени елементи срещу горене със състав на базата на борна киселина 1. Музейна крепостна кула – ЗП - 94 м2, РЗП - 282 м2. 2. Югоизточна крепостна стена – L = 80 м. /с кула 5/, h средно = 2,2 м. консервационен надзид. 3. Североизточна керпостна стена – L = 41 м. /с кула 4/, h средно = 2,2 м. консервационен надзид. 4. Северозападна крепостна стена – L = 90 м. /с кули 4, 3 и 2/, h средно = 2,5 м. консервационен надзид. 5. Югозападна крепостна стена – L = 23 м. /с кула 2/, h средно = 1,9 м. консервационен надзид. Дейностите и техните количества са подробно описани и указани в количествената сметка, която се предоставя от Възложителя и същата подлежи на остойностяване от страна на участниците и е неразделна част от документацията.
Срокът за изпълнение на дейностите по Договора е до 365 календарни дни + общия гаранционен срок, който е равен на най-големия от между всички изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти минимален гаранционен срок изпълнен на Строежа, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и доп., бр.49 от 2005 г.), като срокът на договора започва да тече от Началото на строителството (датата на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба №3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ достъп до Строителната площадка) и е до Датата на изтичане на общия Гаранционен срок, съгласно Техническото Предложение за изпълнение на поръчката e формиран, както следва: 1) Срокът за изпълнение на СМР по Договора е до 365 календарни дни, който започва да тече от Началото на строителството (датата на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ достъп до Строителната площадка) и е до Датата на подписване на Акт обр. 15 (Дата на приключване).; 2) Срокът за съобщаване и отстраняване на дефекти е 730 календарни дни, който започва да тече от датата на въвеждане в експлоатация на обекта (срокът е фиксиран от Възложителя и неподлежи на промяна и същият касае единствено времето след въвеждане на обекта в експлоатация за управление на гаранцията за изпълнение на договора в този период); 3) Паралелно със срока за съобщаване и отстраняване на дефекти започва да тече общия гаранционен срок, който е равен на най-големия от между всички изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти минимален гаранционен срок изпълнен на Строежа, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти(обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и доп., бр.49 от 2005 г.), считани от издаване на Разрешение за въвеждане в експлоатация на обекта и е до Датата на изтичане на най-големия Гаранционен срок, съгласно Техническото Предложението за изпълнение на поръчката.
365
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 26 000лв(двадесет и шест хиляди лева).Гаранцията за уч-ие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция-ОБР№26 "Банк.гаранция за уч-ие в общ.поръчка".(Обр.е примерен и може да бъде предложен друг от уч-ка)Уч-ка избира сам формата на гаранц.за участие.Когато уч-ка избере гаранц.за участие да бъде банкова гаранция,тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банк.гаранция със срок на валидност 360(триста и шестдесет)кал.дни,вкл.,считано от крайния срок за получаване на офертите.Когато уч-ка избере да внесе гаранц.за участие по банков път,това следва да стане по следн.сметка:IBAN сметка BG 87 SOMB91303332970201,ВIC код на ОБЩИНСКА БАНКА ПЕЩЕРА-SOMBBGSF.При представяне на гаранция в плат.документ или в банк.гаранция изрично се посочва процедурата,за която се представя гаранцията. Уч-ка ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на наст.общ.поръчка,ако не представи плат.нареждане или банкова гаранция.Участника ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ.поръчка,ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възложителя,че е със срок на валидност 360(триста и шестдесет)календ.дни от крайната дата за представяне на офертите,и че е за наст.общ.поръчка.Когато уч-ка е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него.Гаранц.за изпълн.на договора е в размер 3 на сто от общата цена по договора за общ.поръчка без ДДС. Гаранц.за обезпечаване на аванс.плащане-ОБР.№28-Банк.гаранция за аванс.плащане.Гаранцията за обезпечаване на аванс.плащане е в размер на 35 на сто от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛН.НА ДОГОВОРА без ДДС.Валидността на гаранц.за обезпечаване на аванс.плащане следва да бъде 30(тридесет)дни след„Датата на приключване”,съгл.дефинициите в договора за възлагане на общ.поръчка.Гаранцията за обезпеч.на аванс.плащане се представя в 30(тридесет)дн.срок от датата на сключване на договора.Гаранцията е винаги във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса.Размерът на гаранцията се намалява със сумата на удръжките от междинните плащания към Изпълнителя.Намаляването се извършва след представянето на копие от съответния Междинен сертификат за извършени СМР и доказателства за одобрението на този сертификат.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN сметка BG 87SOMB91303332 970201, ВIC код на ОБЩИНСКА БАНКА ПЕЩЕРА-SOMBBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция-ОБР.№27(Образецът е примерен и може да бъде предложен друг от участника).Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участника определен за изпълнител на общ.поръчка,представя банковата гаранция или плат.документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранция за изпълнение в плат.нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора,за който се представя.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календ.дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Участниците,които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция,която не отговаря на изискванията,ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на общ.поръчка. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.
Настоящата обществена поръчка се отнася за изпълнение на дейности, които са част от и се финансират от Проект„Изпълнение на СМР на Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“ “, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално Развитие 2007г.–2013г.“ - ОПРР съфинансирана от Европейския съюз, по Договор №BG161PO001/3.1-03/2010/039 от 23.11.2011г. между Община Пещера и Управляващия Орган на ОПРР“. Стойността на обществената поръчка е на база фиксиран бюджет с обща лимитна стойност/прогнозна стойност до 2 654 295,86 лева без ДДС или 3 185 155,03 лева с ДДС и която включва в себе си всички необходими разходи за изпълнение на възложените дейности съгласно количествената сметка,неразделна част от документацията.Предложените цени от участниците не трябва да надвишават прогнозната стойност на поръчката, обявена в обявлението. Участник с такова предложение се отстранява от участие в процедурата. ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА за обществената поръчка е в размер предложен в Ценовото предложение на участника в лв. без ДДС.НЕПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ са в размер на 10% от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА. ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА се формира като сбор от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА и НЕПРЕДВИДЕНИ РАЗХОДИ в размер на предложен от участника в Ценовото предложение в лв. без ДДС. Непредвидените работи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между изпълнителя, възложителя и консултанта по договора за обществена поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. Стойността на непредвидените разходи се определя съгласно установените с документите по чл.7,ал.2 от договора количества, на базата на единичните цени, предложени, към Предлаганата цена в количествено-стойностната сметка. За видовете СМР и дейности, за които няма единични цени, цената се определя на база посочените от изпълнителя в Предлаганата цена елементи на ценообразуване. В случай, че размерът на непредвидените работи надхвърля 10%, то разликата в количествата необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и е включена в цената за изпълнение на договора.При неусвояване на размера на непредвидените разходи, Цената за изпълнение на договора ще бъде съответно намалена с допълнително споразумение към договора за възлагане на обществената поръчка.Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Цената за изпълнение на Договора не подлежи на промяна, освен в случаите на чл.43 от Закона за обществени поръчки. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на Договора. Авансово плащане в размер на 35% от цената за изпълнение на договора в 30 дневен срок от датата на подписване на договора. Междинни плащания-първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 5 (пет) на сто от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА, а всяко следващо – при реализиране на поне толкова процента от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА, равняващи се на процента, обуславящ първото плащане, увеличен минимум с още толкова процента (т.е. при достигане на поне 10%, 15%, 20%, 25% и максимално до 30%, като оставащите проценти до достигане на 100% от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР по ДОГОВОРА, ще се плати на окончателно плащане). Окончателно плащане се извършва с одобрението на Сертификата за съществено завършване от страна на Възложителя, като с него се разплаща остатъка до достигане на ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА от който се приспадат съответните удръжки за аванс и сумата на всички неустойки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 90% от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА.
Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица и е избран за изпълнител не се изисква създаването на юридическо лице. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни, физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - да е нотариално заверен; - да е посочен Възложителя и предмета на процедурата, за която се обединяват; - да е определен представляващ обединението – участник в обединението, който да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката и, който ще подписва и подпечатва документите и кореспонденцията от името на обединението; - да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; - да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; - да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. - да е посочено разпределението на отговорностите на участието на членовете при изпълнението на предмета на обществената поръчка - да е посочен един член на обединението, който да е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението, както и да е указано, че изпълнението на договора, включително плащанията, са негова отговорност - да е посочено разпределението на участието на членовете при изпълнение на дейностите от настоящата обществена поръчка - да е определено наименованието на участника Договора/Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ/ЕИК (ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата Обществена поръчка). Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Когато не е приложен договор за създаване на обединение/сдружение/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Съгласно изискванията на Чл.47, ал.1,т.1,буква"а-д",т.2 и 3 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран, за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс 2) Обявен в несъстоятелност 3) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове Съгласно изискванията на Чл.47, ал.2,т.1,3,4 и 5 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си 2) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен 3) който има с наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години 4) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки Съгласно изискванията на Чл.47, ал.5 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка , а именно: 1) при който лицата по чл.47,ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси За обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2, от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват Съгласно Чл.53а от ЗОП Участникът може да представи УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ В ОФИЦИАЛЕН СПИСЪК НА ОДОБРЕНИ СТОПАНСКИ СУБЕКТИ НА ДЪРЖАВА – ЧЛЕНКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ. В този случай участникът няма да бъде отстранен от процедура по възлагане на Обществена поръчка на основание, че не е представил някой от документите по Чл.48, ал.2, Чл.50, ал.1 и ал.2, Чл.51 и Чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие че обстоятелствата се доказват от представеното удостоверение
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адрес: ОБЩИНА ПЕЩЕРА, ГР. ПЕЩЕРА 4550, УЛ. „ДОЙРАНСКА ЕПОПЕЯ“ №17, Общински център за услуги и информация на гражданите от 8:30 – 17:30 всеки работен ден в срока за получаване на документацията за участие в процедурата, съгласно обявлението. При поискване от заинтересованото лице възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: ОБЩИНА ПЕЩЕРА, ГР. ПЕЩЕРА 4550, УЛ. „ДОЙРАНСКА ЕПОПЕЯ“ №17, Общински център за услуги и информация на гражданите от 8:30 – 17:30 всеки работен ден в срока за получаване на документацията за участие в процедурата, съгласно обявлението Документация за участие се предоставя след представяне на документ, удостоверяващ, че документацията е заплатена. Цената на документацията за участие е 66,00лв.. Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка АД гр.Пещера IBAN сметка BG06 SOMB 9130 8432 9702 44 BIC: SOMBBGSF Вид плащане 447000 или заплатена в брой, на каса при получаването й в Община Пещера.
Български
360
в сградата на Община Пещера, ул. „Дойранска Епопея“ №17, ет.1, заседателна зала - стая №5.
Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект: „Консервация, реставрация и експониране на антична и средновековна крепост „Перистера“, разположена на хълма „Света Петка”, град Пещера“ “, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално Развитие 2007г.–2013г.“ - ОПРР съфинансирана от Европейския съюз, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 "Подкрепа за развитието на природни,културни и исторически атракции" по Договор №BG161PO001/3.1-03/2010/039 от 23.11.2011г. между Община Пещера и Управляващия Орган на ОПРР“
Договорът за обществена поръчка включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител.При подписване на договора за общ.поръчка уч-кът,определен за изпълнител,е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, букви “а-д“,т.2 и т.3 и посоч.в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2 ,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение,което не е юрид.лице,документите се представят от всеки един от участниците в обединението.Когато уч-кът е чуждестранно лице и съгл. законодателството на държавата,в която е установен, не се издават документи по чл.47, ал.2 от ЗОП, или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал.1 и 2 от ЗОП, уч-кът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. В случай,че клетв.декларация няма правна стойност,уч-кът представя официално заявление,направено пред съдебен или администр.орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която е установен.Участникът,определен за изпълнител на обществената поръчка,представя банкова гаранция или плат.документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване, в размер 3 на сто от общата цена по договора за общест. поръчка без ДДС.При представяне на гаранция за изпълнение в плат.нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва предмета на договора,за който се представя.Когато уч-кът избере гаранц.за изпълнение да бъде банк.гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възложителя и че е с срок на валидност най-малко 30кал. дни от изтичане на срока за съобщ.и отстраняв. на дефекти Уч-кът определен за изпълнител на поръчката представя Гаранция за аванс.плащане в 30(тридесет)дневен срок от датата на сключване на договора.Гаранцията е винаги във формата на банк.гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Гаранцията за обезпеч. на аванс.плащане е в размер на 35 на сто от ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛН. НА ДОГОВОРА без ДДС.Валидността на гаранцията за обезпечаване на аванс.плащане следва да бъде 30(тридесет)дни след „Датата на приключване”, съгл. дефинициите в договора за възлагане на общ.поръчка.Размерът на гаранцията се намалява със сумата на удръжките от междинните плащания към Изпълнителя.Намаляването се извършва след представянето на копие от съотв.Междинен сертификат за извършени СМР и доказателства за одобрението на този сертификат.Договорът не се сключва с участник, определен за изпълнител който при подписване на договора:1)не изпълни задължението по чл.47, ал.10 и чл.48, ал.2 от ЗОП; 2)не представи определ.гаранция за изпълнение на договора;3)не извърши съотв.регистрация,не представи документ или не изпълни др.изискване,което е необходимо за изпълн. на поръчката съгл. изискванията на нормат. или администр. акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата. Когато определяният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физич. и/или юридич. лица,договорът за общ.поръчка се сключва,след като изпълнителят представи пред възл-ля завер.копие от удостовер.за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създад.обединение.В този случай,ако обединението се състои от чужд.физич. и/или юрид.лица,те представят еквив.документ за регистр.в държавата,в която са установени.На датата на сключване на договора за общ.поръчка, уч-кът опред.за изпълнител на поръчката,на осн.чл.173,ал.1 от ЗУТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ валидна застраховат.полица, обезпечаваща професион.му отговорност в качеството му на строител за застраховат.сума не по-малка от 5 (пет) на сто от Цената за изпълн.на договора,с лимит на отгов-та за отделно събитие в р-р на не по-малко от 25 (двадесет и пет) на сто от общата застраховат.сума,без ограничение на събитията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП
20.06.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ