Версия за печат

00640-2012-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Софийски Университет „Св. Климент Охридски”, Ректората на Софийски Университет „Св. Климент Охридски” - София, бул. "Цар Освободител" 15, За: Даниела Гагова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308541, E-mail: dgagova@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 8464210

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на оборудване по проект -“Реконструкция, модернизация и мерки за енергийна ефективност в комплекс „Ректорат” на Софийски Университет „Св. Климент Охридски” договор №BG161PO001/1.1-07/2009/008 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” - „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София, Цар Освободител №15, сграда Ректорат
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката включва доставка на оборудване за Софийски Университет „Св. Климент Охридски”. Доставките са разпределени в обособени позиции както следва: Обособена позиция 1 – Доставка на рампа за инвалиди (1бр.) и асансьорна уредба (1бр.)Обособена позиция 2 – Стелажна система Обособена позиция 3 – Машина за автоматично почистване на книги (2бр.) Обособена позиция 4 – Компютърна техника: сървер (2бр.); скенер за книги (1бр.); мултифункционално устройство (1бр.); персонален компютър с мишка и клавиатура (30бр.); монитор – тип 1 (30бр.); монитор – тип 2 (1бр.); проектор (1бр.); екран за проектор (1бр.). Доставките следва да се реализират съобразно брой и технически спецификации, посочени в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

34990000, 39152000, 30190000, 30200000

Описание:

Оборудване за контрол, безопасност, сигнализация и осветяване
Подвижни стелажи
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
603322 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ( за обособени позиции 1,3 и 4); тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на поръчката (за обособени позиции 1, 3 и 4); тежест: 10
Показател: Гаранционен срок на доставеното оборудване (за обособени позиции 1, 3 и 4); тежест: 40
Показател: Техническа оценка (ТО) за Обособена позиция 2 - с показтели: Т1-дебелина на рафта, Т2 - височина на релсата, Т3- височина на подвижната основа, Т4- Гаранционен срок (ТО=Т1х10%+Т2х25%+Т3х25%+Т4х40%) ; тежест: 70
Показател: Предложена цена за за Обособена позиция 2 ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 14 - 022217 от 21.01.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 80.09-80 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка и монтаж на стелажна система
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Технареди" ООД, ЕИК IT10316580157, Република Италия, ул. Торичели 7, Република Италия 20090, Сеграте ( Милано), Тел.: 00390 22136205

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 498460 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 80.09-79 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Машина за автоматично почистване на книги (2бр.)
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

" Консорциум Библиотечни Системи"ДЗЗД, ЕИК 176255531, гр. София, ул."21 Век" №13, офис 1, Р. България 1700, гр. София, Тел.: 02 9624366, Факс: 02 9624366

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 69980 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 80.09-78 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка и монтаж на рампа за инвалиди (1бр.) и асансьорна уредба (1бр.)
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Марица-М- Борис Михалков" ЕТ, ЕИК 040406418, гр. София, бул." Витоша" 168, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9732626, Факс: 02 9732789

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 34882 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Средствата са осигурени като безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Регионално развитие (2007-2013 г.)”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG 1 61PO001/1.1-07/2009" Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации"

VI.2) Допълнителна информация

На основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП с Решение №РД 19-190/06.04.2012г.е прекратена частично процедурата с предмет:" Доставка на оборудване по проект -“Реконструкция, модернизация и мерки за енергийна ефективност в комплекс „Ректорат” на Софийски Университет „Св. Климент Охридски” договор №BG161PO001/1.1-07/2009/008 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” - „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации” по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.”- по обособена позиция №4 – Компютърна техника: сървер (2бр.); скенер за книги (1бр.); мултифункционално устройство (1бр.); персонален компютър с мишка и клавиатура (30бр.); монитор – тип 1 (30бр.); монитор – тип 2 (1бр.); проектор (1бр.); екран за проектор (1бр.).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ