Версия за печат

02711-2012-0018

BG-Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДГС Шумен" - "Североизточно държавно предприятие" ДП Шумен, ул. "Любен Каравелов" № 28А, За: Ивайло Тодоров, Р.България 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП "ДГС Шумен"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на ТП "ДГС Шумен" за 2012 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Шумен, ул."Л.Каравелов" 28А
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на ТП "ДГС Шумен" за 2012 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30124400, 30192160, 30197620, 24910000, 30192350, 30192132, 30197200, 30197210, 30199500, 30125100, 30125110, 30125120, 30192121, 30192125, 22851000, 22813000, 22800000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Кутии с телчета за телбод
Коректори
Хартия за писане
Лепила
Ленти за касови апарати с фискална памет
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Папки с пръстени за захващане на страниците
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини
Химикалки
Маркери
Класьори
Счетоводни книги
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
59.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 476164 от 22.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 47 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на ТП "ДГС Шумен" за 2012 г.“
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Панда Експерт" ООД, район "Лозенец", бул."Джеймс Баучер" No.51, Р.България 1407, София, Тел.: 0898 696559, E-mail: e_stancheva@prestige-consult.biz

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 59.9 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 59.9 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор