Версия за печат

02718-2012-0082

BG-БАТАК: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЮЖНОЦЕНТРАЛНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ " ДП , ТП "ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО БАТАК ", УЛ.ПАРТИЗАНСКА 1, За: Трендафилка Тодорова Коларова - гл. счетоводител, Р България 4580, БАТАК, Тел.: 03553 2036, E-mail: dgsbatak@ucdp-smolian.com, Факс: 03553 2087

Място/места за контакт: ТП ДГС БАТАК

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com ; dgsbatak.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com ; dgsbatak.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ - ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: СТОПАНИСВАНЕ НА ГОРИТЕ - УПРАВЛЕНИЕ , ВЪЗПРОИЗВОДСТВО , ПОЛЗВАНЕ И ОПАЗВАНЕ Друго (моля пояснете): СТОПАНИСВАНЕ НА ГОРИТЕ - УПРАВЛЕНИЕ , ВЪЗПРОИЗВОДСТВО , ПОЛЗВАНЕ И ОПАЗВАНЕ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали, офис-консумативи и офис-техника, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Батак”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ДГС Батак
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4302.7 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 4302.7, Най-висока оферта: 5737.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 477709 от 28.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 56 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
14.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда" ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" 139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9427427

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4302.7 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 4302.7, Най-висока цена 5737.48 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор