Версия за печат

00530-2012-0018

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.1, стая 106, За: Диляна Петрова; Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617246, E-mail: d.uzunova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4, стая 412

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, ул. "Шести Септември" №12
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена за абонаментно сервизно обслужване за един месец; тежест: 80
Показател: най-ниска предложена часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение №1/03.04.2012г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 478265 от 03.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 41 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр – основен и авариен ремонт, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново в гр. Видин, ул. "Шести септември" № 12.
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Асансьорни сервизи София" АД, ЕИК 130240867, бул. "Васил Левски" №108, Република България 1000, София, Тел.: 02 8586023, Факс: 02 8592034

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Общата стойност по договора не може да надвишава сумата посочена в раздел ІІ.2.1.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор