Версия за печат

00530-2012-0017

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции: 1. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 2 бр. пътнически асансьорни уредби, находящи се в ТД на НАП София, ул. "Аксаков" № 21 и на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Център” с адрес: гр.София, ул.”Шести септември” № 10; 2. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на един брой асансьорна уредба, находяща се в Офис Кюстендил, гр.Кюстендил, ул. „Демокрация” № 55. 3. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 5 броя асансьорни уредби, находящи се в Офис Благоевград, гр.Благоевград, ул. "Гьорче Петров” № 2

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката и предоставяне на услугите: гр. София, гр. Кюстендил, гр. Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителите приемат да осъществят срещу възнаграждение абонаментното сервизно обслужване и ремонт /включително и доставката на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции: 1. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 2 бр. пътнически асансьорни уредби, находящи се в ТД на НАП София, ул. "Аксаков" № 21 и на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Център” с адрес: гр.София, ул.”Шести септември” № 10; 2. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на един брой асансьорна уредба, находяща се в Офис Кюстендил, гр.Кюстендил, ул. „Демокрация” № 55. 3. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 5 броя асансьорни уредби, находящи се в Офис Благоевград, гр.Благоевград, ул. "Гьорче Петров” № 2.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 17 от 02.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 41 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 2 бр. пътнически асансьорни уредби, находящи се в ТД на НАП София, ул. "Аксаков" № 21 и на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Център” с адрес: гр.София, ул.”Шести септември” № 10
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕКСПРЕС ЛИФТ СЕРВИЗ” ООД, ЕИК 1310631880221, ул. „Омая” № 8А, кв. "Карпузица", район Витоша, България 1619, гр. София, Тел.: 02 8710019, E-mail: expressls@abv.bg, Факс: 02 8704378

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 42 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на един брой асансьорна уредба, находяща се в Офис Кюстендил, гр.Кюстендил, ул. „Демокрация” № 55
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „МАРИЦА-М-БОРИС МИХАЛКОВ”, ЕИК 040406418, бул.”Витоша” № 168, ж.к. "Иван Вазов", район Триадица, България 1408, гр. София, Тел.: 02 9515952; 02 9515791, E-mail: office@maritza-m.com, Факс: 02 9523881

URL: www.maritza-m.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 43 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 5 броя асансьорни уредби, находящи се в Офис Благоевград, гр.Благоевград, ул. "Гьорче Петров” № 2
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КРУС ЛИФТ” ООД, ЕИК 200513859, ж.к.”Еленово”, бл. 44, вх. А, ап. 22, ет. 8, България 2700, гр. Благоевград, Тел.: 0887 915589; 0893 639605, E-mail: krus_lift@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор